Cele i misja Sport Biznes Polska
Misją Sport Biznes Polska jest budowanie silnej, aktywnej oraz niezależnej organizacji, która będzie miała realny wpływ na rozwój i integrację branży sportu i biznesu w Polsce. Zadaniem Stowarzyszenia jest tworzenie przestrzeni do dyskusji, dostrzeganie, docenianie i promowanie najlepszych praktyk, a także dbanie o edukację i podnoszenie kwalifikacji zawodowych osób tworzących polski biznes sportowy.
Sport Biznes Polska ma na celu budowanie wartości oraz prestiżu branży sportu i biznesu zarówno na zewnątrz, jak i do wewnątrz. Organizacja skupi się również na kreowaniu nowych rozwiązań i trendów mających bezpośredni wpływ na obszar marketingu, sponsoringu i zarządzania.
Jako Stowarzyszenie jesteśmy otwarci na współpracę nie tylko z krajowymi, ale również międzynarodowymi instytucjami o podobnym charakterze. Dążymy do wykreowania przestrzeni, w której wszyscy przedstawiciele sportu i biznesu będą mieli możliwość wymiany doświadczeń, wspólnego przedyskutowania problemów i wyzwań przed jakimi stają tworząc na co dzień polski biznes sportowy.
- Rozwój oraz integracja sportu i biznesu sportowego w Polsce.
- Promocja dobrych praktyk w zakresie zarządzania, marketingu i sponsoringu w sporcie i biznesie.
- Budowanie silnej, aktywnej oraz niezależnej organizacji, która będzie wpływać na rozwój oraz dbać o interesy branży.
- Edukacja i rozwój umiejętności oraz kompetencji zawodowych osób tworzących polski sport i biznes.
- Wymiana wiedzy, doświadczenia oraz pomysłów pomiędzy członkami Stowarzyszenia.
- Reprezentowanie interesów Stowarzyszenia i zagadnień będących przedmiotem działalności Stowarzyszenia względem władz państwowych oraz samorządowych, organizacji i instytucji rządowych oraz społecznych.
- Dążenie do wykreowania przestrzeni, w której członkowie stowarzyszenia będą mieli możliwość spotkać się celem przedyskutowania problemów i wyzwań, które dotyczą środowiska sportu i biznesu w Polsce.
- Rozwój i budowanie wartości oraz prestiżu branży sportu i biznesu na zewnątrz oraz do wewnątrz.
- Wspieranie i upowszechnianie sportu oraz kultury fizycznej.
- Wspieranie projektów oraz działalności prowadzonych przez członków Stowarzyszenia.
- Wzmacnianie i kreowanie współpracy pomiędzy sportem i biznesem w Polsce.
- Aktywizacja zawodowa osób pozostających bez pracy lub zagrożonych zwolnieniem czy wykluczeniem społecznym w sektorze sportu i biznesu.
- Wyznaczenie oraz kreowanie nowych trendów i dobrych praktyk związanych z obszarem marketingu, sponsoringu oraz zarządzania.
- Nagradzanie, promowanie inicjatyw i projektów, które w szczególny sposób wpływają na rozwój i profesjonalizację branży sportu i biznesu w Polsce.
- Inicjowanie, wspieranie i pomoc w przedsięwzięciach edukacyjno-biznesowo-sportowych.
- Współpraca z krajowymi oraz międzynarodowymi instytucjami o podobnym charakterze funkcjonowania, w celu poszerzania dobrych relacji branżowych.