IV Konferencja Sport For Brands
4.06.2024 Wrocław

Konferencja Sport For Brands to unikalne wydarzenie nie tylko w kalendarzu Stowarzyszenia Sport Biznes Polska, ale i w skali całego rynku biznesu sportowego w Polsce! Już 4 czerwca 2024 r. ponownie świat sportu i biznesu sportowego spotka się w samym sercu Wrocławia, aby pochylić się nad tematem rozwoju sponsoringu sportowego, wymienić się doświadczeniami i wzajemnie zainspirować.

 

Sport For Brands to niepowtarzalna okazja do poznania kulis największych projektów sponsoringowych zarówno z perspektywy sponsora, jak i sponsorowanego. W programie uwzględniono różne obszary i cele sponsoringu sportu, tak aby pokazać jego wieloformatowość oraz szerokie możliwości. W ciągu jednego dnia nasi eksperci zaprezentują 10 case studies skutecznego i kreatywnego wykorzystania potencjału sponsoringu. Ponad 20 praktyków, zdradzi naszym uczestnikom tajemnice sukcesów swoich projektów, podzieli się swoimi przemyśleniami, ale też wnioskami z popełnionych błędów. W programie konferencji przewidzieliśmy również czas na sesję Q&A oraz networking, nie może Was tam zabraknąć!

SPORT FOR BRANDS 2024 W LICZBACH
4.06.2024 WROCŁAW
500+
Uczestników Konferencji
20+
Topowych ekspertów
10
Prezentacji case study
CO WYRÓŻNIA KONFERENCJĘ SPORT FOR BRANDS?

1. UNIKATOWA TEMATYKA

Jedyna w Polsce konferencja w całości poświęcona tematyce sponsoringu sportowego jako narzędzia do realizacji celów biznesowych, marketingowych i społecznych.  Głównym założeniem SFB jest propagowanie wiedzy, promocja dobrych praktyk, ale też inspirowanie do rozwoju i wyjścia poza utarte schematy działania. Na przykładzie najciekawszych projektów ostatnich miesięcy zaprezentujemy skuteczne i kreatywne sposoby wykorzystania potencjału sponsoringu sportowego w różnych ujęciach.

2. PRAKTYCZNA FORMUŁA, TOPOWI EKSPERCI

20 prelegentów i 10 case studies prezentujących przykłady skutecznego i kreatywnego wykorzystanie potencjału sponsoringu sportowego. W ciągu jednego dnia na scenie Sport For Brands wystąpią wspólnie eksperci reprezentujący największe marki sponsorujące sport oraz przedstawiciele sponsorowanych podmiotów. To niepowtarzalna okazja do poznania kulis pracy nad największymi projektami z dwóch perspektyw, poznania nowych trendów, dobrych praktyk i skutecznych narzędzi, a przy okazji pogłębienia interesujących tematów podczas sesji Q&A czy rozmów kuluarowych.

3. NETWORKING I INTEGRACJA

Każde nasze wydarzenie to okazja do rozwoju i podnoszenia swoich kwalifikacji nie tylko poprzez udział w wystąpieniach, ale też wymianę doświadczeń z innymi uczestnikami. 4 czerwca we Wrocławiu ponownie zagoszczą przedstawiciele środowiska sportowo-biznesowego z całej Polski, aby wspólnie pochylić się nad tematem rozwoju sponsoringu sportowego. Dzięki dedykowanej przestrzeni networkingowej oraz możliwości umawiania spotkań 1:1, nasi uczestnicy będą mieli okazję nie tylko spotkać znajomych z branży, ale przede wszystkim rozszerzyć swoją sieć kontaktów. To miejsce nie tylko dla „największych”, ale również dla mniejszych podmiotów, które obecnością podczas SFB, mają szansę jeszcze mocniej zaznaczyć swoją rolę w ekosystemie sportowym.

4. WSPÓŁPRACA SPORTU Z BIZNESEM

Konferencja Sport For Brands to doskonałe miejsce, zarówno dla tych, którzy dopiero chcieliby rozpocząć swoją przygodę ze sponsoringiem, jak i tych, którzy pierwsze kroki mają już dawno za sobą, ale szukają inspiracji i motywacji. Podczas wydarzenia pokażemy, czego oczekują marki, jakie są ich cele i potrzeby, ale też jak skutecznym narzędziem może być sponsoring sportowy i jakie korzyści za sobą niesie. Do współpracy zaprosiliśmy podmioty, które mogą pochwalić się najciekawszymi i najbardziej skutecznymi projektami. Przed naszymi uczestnikami uchylą rąbka tajemnicy, pokazując nie tylko efekty swoich działań, ale też trudności, z jakimi się mierzyli i wnioski wyciągnięte z popełnionych błędów.

5. NAJWYŻSZE STANDARDY

Na każdym etapie przygotowania konferencji stawiamy na wysoką jakość, zarówno w kwestiach merytorycznych, jak i organizacyjnych. Dzięki współpracy z profesjonalistami możemy dostarczać naszym uczestnikom doświadczeń na najwyższym poziomie. Co czeka Was podczas konferencji Sport For Brands? Światowej klasy obiekt konferencyjny w samym centrum Wrocławia, wysokiej jakości oprawa wizualna i dźwiękowa, ponad 500 przedstawicieli środowiska z całej Polski, a na naszej scenie praktycy z wieloletnim doświadczeniem w branży, dzielący się swoimi tajnikami sukcesu.

Sprawdź, jak wyglądały nasze poprzednie wydarzenia i dołącz do nas 4 czerwca »

ZOBACZ, JAK WYGLĄDAŁY NASZE POPRZEDNIE EDYCJE
PROGRAM IV KONFERENCJI SPORT FOR BRANDS
4.06.2024 WROCŁAW (DoubleTree by Hilton)
8:00 - 9:45
Rejestracja uczestników Konferencji/Welcome coffee
9:45 - 9:55
Oficjalne rozpoczęcie IV Konferencji Sport For Brands

Tomasz Rożenek

[Sport Biznes Polska ]
10.00 - 10.25
Hartowanie legendy! Surfing i Cold waves w budowaniu Porsche - marki współcześnie luksusowej

Marcin Trzepla

[DDB Warszawa]

Michał Duliński

[DDB Warszawa]
10.25 - 10.50
Event Sportowy 360° - jak sponsoring sportowy może skutecznie napędzać markę i… pasję do biegania (Case Study Nationale-Nederlanden Półmaratonu i Maratonu Warszawskiego)

Marta Pokutycka-Mądrala

[Nationale-Nederlanden]
10.50 - 11.15
Kreatywność w sponsoringu - wpływ i efekty niestandardowych działań sponsoringowych na wizerunek i pozycjonowanie marki w sporcie

Paweł Kozioł

[Superbet]

Bartosz Malaka

[Superbet]
11:15 - 11:40
Event marketing w strategii komunikacji marki - w jaki sposób poprzez wydarzenia sportowe budować świadomość marki i pozyskiwać nowych klientów?

Bartosz Wanat

[RUNMAGEDDON]
11.40 - 12.30
Przerwa kawowa/Networking
12.30 - 13.30
Kształtowanie przyszłości polskiego sportu - jaką rolę odgrywają marki w procesie finansowania, promocji i rozwoju sportu?

Michał Gradzik

[Sponsoring Insight]

Szymon Gawryszczak

[Totalizator Sportowy]
13.30 - 13.55
Lokalne partnerstwa sportowe – współpraca, od pomysłu do realizacji, z lokalnymi organizacjami sportowymi

Katarzyna Ziobro

[KS Ślęza Wrocław]

Martyna Bańcerek

[MPWiK S.A. we Wrocławiu]

Patryk Załęczny

[WKS Śląsk Wrocław]

Sebastian Bednarz

[WKS Śląsk Wrocław Amp Futbol]

Piotr Sakson

[MPWiK S.A. we Wrocławiu]
13:55 - 14:20
Strategia wejścia w sponsoring sportu – jak profesjonalnie zaplanować promocję marki w połączeniu z realizacją celów biznesowych?

Agata Fit

[Zondacrypto]
14.20 - 15.15
Lunch/Networking
15.15 - 15.40
Nowa koszulka reprezentacji Polski jako dobro narodowe - case study Polskiego Związku Piłki Nożnej

Karol Tatar

[Polski Związek Piłki Nożnej]

Magdalena Kowbel

[Polski Związek Piłki Nożnej]
15:40 - 16:05
Wykorzystanie nowych technologii i cyfryzacji w sponsoringu - jak skutecznie wpływać na działania biznesowe i marketingowe sponsora i sponsorowanego?
16.05 - 16.30
Żeby nie zginąć w tłumie - jak duże media mogą wesprzeć rozwój projektów sponsoringowych?

Krzysztof Girgiel

[Grupa Wirtualna Polska]
16:30 - 17:30
Zakończenie Konferencji/Networking
PAKIETY UCZESTNICTWA
4.06.2024 WROCŁAW (DoubleTree by Hilton)

W trosce o komfort naszych uczestników przygotowaliśmy kilka wariantów uczestnictwa w IV edycji konferencji Sport For Brands. W zależności od preferencji możliwy jest udział stacjonarny bądź online. Każdy pakiet dotyczy jednej osoby.

 

W przypadku zainteresowania większą liczbą pakietów z chęcią zaproponujemy dedykowaną ofertę uczestnictwa. Zachęcamy do kontaktu z biurem Stowarzyszenia:

k.czarniecka@sbpolska.pl

+48 609 820 044

PAKIETY UCZESTNICTWA
4.06.2024 WROCŁAW (DoubleTree by Hilton)
ONLINE
149 zł (netto) dla byłych uczestników

199 zł (netto)

  1. Udział w konferencji Sport For Brands (online)
  2. Dostęp do platformy wydarzenia
  3. Certyfikat uczestnictwa
  4.  Dostęp do materiałów szkoleniowych
STANDARD
499 zł (netto) dla byłych uczestników

599 zł (netto)

    1. Udział w konferencji Sport For Brands
    2. Dostęp do platformy networkingowej
    3. Certyfikat uczestnictwa
    4. Dostęp do materiałów szkoleniowych
    5. Pakiet startowy Sport For Brands
    6. Dostęp do strefy networkingowej
    7. Przerwy kawowe i lunch
PREMIUM
1 299 zł (netto) dla byłych uczestników

1 399 zł (netto)

  1. Udział w konferencji Sport For Brands
  2. Dostęp do platformy networkingowej
  3. Certyfikat uczestnictwa
  4. Materiały wideo z wydarzenia
  5. Pakiet startowy Sport For Brands
  6. Dostęp do strefy networkingowej
  7. Przerwy kawowe i lunch
  8.  Nocleg w DoubleTree by Hilton Wrocław z 3/4.06.2024 lub 4/5.06.2024 
PARTNERZY IV KONFERENCJI SPORT FOR BRANDS
PARTNERZY STRATEGICZNI
PARTNERZY GŁÓWNI
PARTNERZY
PARTNERZY MEDIALNI
AKTUALNOŚCI
KONTAKT Z ORGANIZATOREM

Łukasz Banaszak

[Dyrektor Zarządzający]

Klaudia Czarniecka

[Manager ds. komunikacji]
+48 723 963 455
+48 609 820 044
DOŁĄCZ DO GRONA UCZESTNIKÓW IV KONFERENCJI SPORT FOR BRANDS - 4 CZERWCA 2024 WROCŁAW! OSTATNIE MIEJSCA »»
Facebook
YouTube
LinkedIn