29.04.2024

STELLIS Partnerem IV konferencji Sport For Brands

Miło nam poinformować, że firma STELLIS została Partnerem Sport For Brands 2024 

STELLIS działa w branży sport-tech. Celem marki jest zrewolucjonizowanie rynku technologii sportowej. Misją marki jest projektowanie, budowanie i tworzenie wiodących na świecie technologii, produktów i usług dla wszystkich organizacji sportowych, aby wszyscy kibice mogli cieszyć się najlepszym profesjonalnym doświadczeniem cyfrowym. Zespół posiada ponad 15 letnie doświadczenie w branży technologicznej i sportowej. STELLIS tworzą menedżerowie, konsultanci, programiści i byli sportowcy, którzy każdego dnia pomagają wykorzystać potencjał cyfrowy marek sportowych. STELLIS może się pochwalić pracą dla brandów takich jak UEFA, UEFA EURO 2020, FIBA, Superliga S.A., Tauron Arena Kraków, POT (Polska Organizacja Turystyczna), IHF (International Handball Federation), ZPRP (Związek Piłki Ręcznej w Polsce), SHF (Svenska Handball Forbund), DHF (Dansk Haandbold Forbund), NHF (Norges Handball Forbund), BWF (Badminton World Federation).

 

Firma od 2021 r. rozpoczęła wdrażanie swojej Platformy Stellis One. Jest to kompletny cyfrowy system dla organizacji sportowych, który stawia kibiców w centrum zainteresowania. Jego celem jest umożliwienie czerpania korzyści z integracji wielu narzędzi – obecności cyfrowej (CMS, PPV), bazy kibiców (CRM), e-commerce (ticketing, e-store, marketing automation), analityki sportowej a nawet obiegu dokumentów w organizacjach. STELLIS jest partnerem technologicznym takich klubów sportowych w Polsce jak Widzew Łódź, Ruch Chorzów, PGE Skra Bełchatów, Ślepsk Malow Suwałki. W klubach tych wdrożony został system Stellis One, pod postacią strony internetowej oraz systemu ticketingowego. W 2022 roku firma rozpoczęła również ujednolicanie witryn internetowych klubów z całej PGNiG Superlidze. Aktualnie 15 klubów piłki ręcznej działa na systemie Stellis One. Współpraca ta została doceniona przez jury Sport Biznes Polska i otrzymała nagrodę “Transformacji Cyfrowej 2022 roku”.

 

STELLIS od trzech lat rozwija również projekt R&D pod nazwą Stellis SPARK. Jest to w pełni zautomatyzowane narzędzie wykorzystujące AI do produkcji nagrań z rozgrywek sportowych, bazujące na zgromadzonych danych, trackingu wideo, analityce nagrań ze smartfonów i kamer sportowych. System może być używany przez kluby, trenerów, zawodników, skautów i media – zarówno z niższych lig jak i klubów profesjonalnych.

 

Motto STELLIS brzmi – Leading the Stars. W STELLIS wierzymy, że każdy z nas jest gwiazdą, która czeka na odkrycie. Dzięki STELLIS błyszczymy jasno – Razem.
Dołącz do nas. Pozwól się odkryć.

 

Po więcej informacji zapraszamy na stronę: stellis.co i kanały social media: FB, LinkedIN, Instagram.

Ostatnie wpisy

SportMarketing.pl Partnerem Medialnym IX Kongresu oraz IV Gali SBP!

Z przyjemnością informujemy, że portal SportMarketing.pl został Partnerem Medialnym IX Kongresu i IV Gali SBP! Sportmarketing.pl – największy polskojęzyczny portal o marketingu sportowym. Można znaleźć tu newsy z Polski i ze świata, wypowiedzi ekspertów, wywiady oraz liczne raporty. Pod okiem redaktora naczelnego Jakuba Kłyszejki tworzone są branżowe cykle i autorskie rozmowy. Sportmarketing.pl dostrzega, docenia i […]
IX Kongres i Gala SBP

21/01/2025 | 14:42

Stowarzyszenie Sport Biznes Polska z nowym zarządem

9 stycznia 2025 roku w Poznaniu odbyło się walne zgromadzenie Stowarzyszenia Sport Biznes Polska. Podczas spotkania podsumowano działalność zarządu za kadencję 2020-2024 oraz przeprowadzono głosowanie nad wyborem nowych władz na lata 2025-2028. W skład nowego zarządu weszli dotychczasowi członkowie: Skład Komisji Rewizyjnej na lata 2025-2028 przedstawia się następująco: Podczas Zgromadzenia wybrano również Przewodniczącego SBP na […]
IX Kongres i Gala SBP

10/01/2025 | 08:53

SportPro.biz członkiem Stowarzyszenia Sport Biznes Polska

SportPro.biz to serwis skupiający się na profesjonalnej tematyce biznesowej dla przedstawicieli tego dynamicznego sektora, będący odpowiedzią na potrzebę zrozumienia oraz rozwoju w obszarze marketingu, sponsoringu i szeroko rozumianego biznesu sportowego. Koncepcja portalu zakłada koncentrację na tematyce o trwałym znaczeniu i unikalnym charakterze, a kluczową wartością platformy są rzetelne, merytoryczne treści w połączeniu z praktycznym know-how […]
Bez kategorii

18/12/2024 | 12:30