23.08.2023

Grupa Shark Agency partnerem medialnym Sport Biznes Polska

Rozpoczynamy współpracę z Grupą Shark Agency. Branżowe portale SportMarketing.pl i Interplay.pl będą partnerem medialnym działań podejmowanych przez naszą organizację. 

Sport Biznes Polska to przede wszystkim platforma wymiany wiedzy, doświadczeń, ale też dobrych praktyk i zasad współpracy pomiędzy podmiotami działającymi na rynku. Swoją misję wypełniamy, m.in. poprzez organizację największych w Polsce wydarzeń branżowych takich jak Kongres i Gala SBP, czy też konferencja Sport For Brands, które cyklicznie gromadzą kilkuset przedstawicieli środowiska.

Teraz do grona naszych partnerów dołącza Shark Agency. W ramach współpracy portale SportMarketing.pl i Interplay.pl będą aktywnie brać udział w pracach nad programem organizowanych wydarzeń oraz na bieżąco informować na temat inicjatyw SBP. W materiałach branżowych realizowanych przez oba portale będzie można znaleźć opinie i wypowiedzi ekspertów Stowarzyszenia. Przedstawiciele SBP włączą się również w przygotowanie tematyki dedykowanych treści dla obu portali.

Bardzo cieszymy się z nawiązania współpracy ze Stowarzyszeniem Sport Biznes Polska. Przed nami wiele ciekawych projektów. O szczegółach najbliższych działań będziemy informować na bieżąco. Liczę, że wspólnie będziemy w stanie prezentować pozytywne materiały na tematy związane z marketingiem sportowym i branżą rozrywkową – powiedział Marcin Poślada, prezes zarządu Shark Agency.

Podstawą działalności Sport Biznes Polska jest edukacja i promocja świata sportu i biznesu sportowego, dlatego nawiązanie współpracy z jednymi z największych portali branżowych, to dla nas naturalny krok w rozwoju, który wierzę, że przyniesie korzyści dla całego środowiska. Efekty naszych wspólnych działań będzie można obserwować nie tylko w internecie, ale również podczas wydarzeń SBP. Jestem przekonany, że wiedza i doświadczenie przedstawicieli Shark Agency pozwoli nam wznieść nasze projekty na jeszcze wyższy poziom. – mówi Łukasz Banaszak, Dyrektor Zarządzający Stowarzyszenia Sport Biznes Polska.

Grupa medialna Shark Agency jest wydawcą branżowych portali: www.sportmarketing.pl, www.interplay.pl, www.futbolnews.pl, www.zzapolowy.com, www.gramgrubo.pl i www.legalnybukmacher.com.

Ostatnie wpisy

Unia Metropolii Polskich Partnerem VIII Kongresu SBP

Mamy przyjemność poinformować, że do grona Partnerów VIII Kongresu Sport Biznes Polska dołącza Unia Metropolii Polskich Unia Metropolii Polskich im. Pawła Adamowicza to organizacja zrzeszająca dwanaście największych miast w Polsce, m.in. Białystok, Bydgoszcz, Gdańsk, Katowice, Kraków, Lublin, Łódź, Poznań, Rzeszów, Szczecin, Warszawę i Wrocław. Razem dążymy do rozwoju społeczno-gospodarczego i wzmacniania samorządności terytorialnej, promując innowacyjne praktyki […]
VIII Kongres

03/10/2024 | 10:15

SPORTFIVE Partnerem VIII edycji Kongresu SBP!

Mamy przyjemność poinformować, że do grona Partnerów VIII Kongresu Sport Biznes Polska dołącza firma Sportfive! SPORTFIVE to wiodąca globalna agencja marketingu sportowego, która kreatywnie łączy marki, podmioty sportowe, platformy mediowe i fanów, aby tworzyć strategiczne partnerstwa w zakresie sportu. Agencja realizuje rozwiązania dostosowane do potrzeb klienta, oparte na zaufaniu i przejrzystości, rozległej wiedzy rynkowej, bogatym […]
VIII Kongres

01/10/2024 | 15:29

Interplay.pl Partnerem VIII Kongresu SBP

Z przyjemnością informujemy, że portal Interplay.pl został Partnerem Medialnym VIII Kongresu Sport Biznes Polska! Interplay.pl – największy i najstarszy serwis o branży rozrywkowej w Polsce. Porusza tematy związane z zakładami bukmacherskimi, automatami, kasynami, e-sportem i loteriami. Redakcja co roku tworzy ranking najbardziej wpływowych ludzi w polskiej branży rozrywkowej. Dba o to, aby polski rynek gier […]
VIII Kongres

01/10/2024 | 12:11