23.08.2023

Grupa Shark Agency partnerem medialnym Sport Biznes Polska

Rozpoczynamy współpracę z Grupą Shark Agency. Branżowe portale SportMarketing.pl i Interplay.pl będą partnerem medialnym działań podejmowanych przez naszą organizację. 

Sport Biznes Polska to przede wszystkim platforma wymiany wiedzy, doświadczeń, ale też dobrych praktyk i zasad współpracy pomiędzy podmiotami działającymi na rynku. Swoją misję wypełniamy, m.in. poprzez organizację największych w Polsce wydarzeń branżowych takich jak Kongres i Gala SBP, czy też konferencja Sport For Brands, które cyklicznie gromadzą kilkuset przedstawicieli środowiska.

Teraz do grona naszych partnerów dołącza Shark Agency. W ramach współpracy portale SportMarketing.pl i Interplay.pl będą aktywnie brać udział w pracach nad programem organizowanych wydarzeń oraz na bieżąco informować na temat inicjatyw SBP. W materiałach branżowych realizowanych przez oba portale będzie można znaleźć opinie i wypowiedzi ekspertów Stowarzyszenia. Przedstawiciele SBP włączą się również w przygotowanie tematyki dedykowanych treści dla obu portali.

Bardzo cieszymy się z nawiązania współpracy ze Stowarzyszeniem Sport Biznes Polska. Przed nami wiele ciekawych projektów. O szczegółach najbliższych działań będziemy informować na bieżąco. Liczę, że wspólnie będziemy w stanie prezentować pozytywne materiały na tematy związane z marketingiem sportowym i branżą rozrywkową – powiedział Marcin Poślada, prezes zarządu Shark Agency.

Podstawą działalności Sport Biznes Polska jest edukacja i promocja świata sportu i biznesu sportowego, dlatego nawiązanie współpracy z jednymi z największych portali branżowych, to dla nas naturalny krok w rozwoju, który wierzę, że przyniesie korzyści dla całego środowiska. Efekty naszych wspólnych działań będzie można obserwować nie tylko w internecie, ale również podczas wydarzeń SBP. Jestem przekonany, że wiedza i doświadczenie przedstawicieli Shark Agency pozwoli nam wznieść nasze projekty na jeszcze wyższy poziom. – mówi Łukasz Banaszak, Dyrektor Zarządzający Stowarzyszenia Sport Biznes Polska.

Grupa medialna Shark Agency jest wydawcą branżowych portali: www.sportmarketing.pl, www.interplay.pl, www.futbolnews.pl, www.zzapolowy.com, www.gramgrubo.pl i www.legalnybukmacher.com.

Ostatnie wpisy

ORLEN Partnerem Strategicznym Sport for Brands

Mamy ogromny zaszczyt poinformować, że Partnerem Strategicznym Sport for Brands 2025 została Grupa ORLEN ORLEN to zintegrowany koncern multienergetyczny, prowadzący działalność głównie w Europie Środkowej. ORLEN dostarcza energię i paliwa dla ponad 100 mln ludzi w państwach Europejskich, a nowoczesne produkty pod marką spółki są sprzedawane w więcej niż 100 krajach na sześciu kontynentach. Działalność […]
SPORT FOR BRANDS 2025

02/06/2025 | 08:01

Plus Partnerem Sport for Brands

Mamy zaszczyt poinformować, że do grona Partnerów Sport for Brands 2025 dołączyła marka Plus! Polkomtel Sp. z o.o. to wiodący operator telekomunikacyjny w Polsce, świadczący usługi pod marką Plus. Jest liderem technologii 5G korzystającym z najnowocześniejszych rozwiązań telekomunikacyjnych w rozwijaniu usług dla swoich klientów. Jest częścią Grupy Polsat Plus, największej grupy medialno-telekomunikacyjnej w Polsce dostarczającej […]
SPORT FOR BRANDS 2025

30/05/2025 | 12:57

Polski Związek Piłki Nożnej Partnerem Sport for Brands

Polski Związek Piłki Nożnej Partnerem Sport for Brands 2025! Polski Związek Piłki Nożnej (PZPN) jest centralnym organem odpowiedzialnym za rozwój, organizację i promocję piłki nożnej w Polsce w piłce jedenastoosobowej, halowej (futsal) i plażowej, we wszystkich odmianach aprobowanych przez FIFA i UEFA. Jako członek FIFA i UEFA, PZPN zarządza krajowymi rozgrywkami, a także reprezentacjami Polski. […]
SPORT FOR BRANDS 2025

30/05/2025 | 12:19