Aktualności

Jak stworzyć strategię marketingową lokalnego klubu, aby nie trafiła do szuflady?

11/06/2021

PKN ORLEN sponsorem tytularnym Golden Boy Trophy!

08/06/2021

65-lecie działalności Totalizatora Sportowego

31/05/2021

Totalizator Sportowy Partnerem Głównym Konferencji Sport For Brands

24/05/2021

Stardom House Partnerem Konferencji Sport For Brands

12/05/2021

Biuro Reklamy TVP Partnerem Konferencji Sport For Brands

10/05/2021

Media Marketing Polska Partnerem Medialnym Konferencji Sport For Brands

07/05/2021

Strategia komunikacji klubu sportowego – dlaczego nie powinna opierać się na wynikach sportowych?

07/05/2021

DPD Polska Partnerem Konferencji Sport For Brands

07/05/2021

Budowanie zaangażowanej społeczności przez mały klub sportowy

30/04/2021

SPORTFIVE Partnerem Konferencji Sport For Brands

28/04/2021

Sponsoring Insight Partnerem Konferencji Sport For Brands

28/04/2021

Jak zmieniła się organizacja wydarzeń sportowych – case study na podstawie siatkówki, piłki nożnej i sportów walki

23/04/2021

Marketing w ośrodkach sportu i rekreacji – od czego zacząć? cz. II

19/04/2021

Co zyskają samorządy biorące udział w Konferencji Sport For Brands?

16/04/2021

Marketing w ośrodkach sportu i rekreacji – od czego zacząć?

16/04/2021

Co zyskają organizacje sportowe biorące udział w Konferencji Sport For Brands?

16/04/2021

Co zyskają firmy biorące udział w Konferencji Sport For Brands?

15/04/2021

Sport jako nośnik wartości. Jak stworzyć dobry projekt edukacyjny

12/04/2021

ALTERNATYWNE METODY FINANSOWANIA MAŁEGO KLUBU SPORTOWEGO

09/04/2021