01.09.2022

Święto sportu i biznesu sportowego powraca w nowej formule – Kongres SBP już w listopadzie

5 bloków tematycznych, 30 wystąpień, 6 warsztatów branżowych, ponad 90 ekspertów i 900 uczestników, a także nowość – plebiscyt liderów biznesu sportowego. Jesienią do Warszawy po raz czwarty zawita Kongres Sport Biznes Polska organizowany przez Stowarzyszenie SBP. 

 

W przededniu Mistrzostw Świata w Katarze, a także w obliczu wyzwań, przed jakimi staje branża, przedstawiciele świata sportu ponownie spotkają się, aby porozmawiać o jego przyszłości. IV Kongres Sport Biznes Polska odbędzie się 15-16 listopada w hotelu Hilton w Warszawie.

 

Nowy format wydarzenia zakłada połączenie konferencji i praktycznych warsztatów.

 

– Przede wszystkim tym razem zapraszamy na dwudniowe wydarzenie. Dzień pierwszy będzie miał strukturę znaną już z poprzednich Kongresów, a dzień drugi przeznaczymy na tematyczne warsztaty i szkolenia, które pozwolą zdobyć nowe umiejętności czy inaczej spojrzeć na znane już kwestie. – mówi Aleksandra Marciniak, Przewodnicząca Stowarzyszenia Sport Biznes Polska

 

W programie znalazły się zarówno panele dyskusyjne, jak i prezentacje eksperckie czy rozmowy One vs One, w których wezmą udział najważniejsi reprezentanci środowiska. Aby agenda odpowiadała na najaktualniejsze tematy, przy jej tworzeniu Stowarzyszenie współpracuje z Radą Programową składającą się z ponad 40 ekspertów, na co dzień pełniących kluczowe role w polskim sporcie i biznesie sportowym. Tematyka wydarzenia będzie obejmowała kwestie przyszłości, nowych trendów i rozwoju branży, ale również zmian i zagrożeń, jakie czekają sport w najbliższych miesiącach.

 

Nowością w programie jest także plebiscyt „Liderzy Sport Biznes Polska 2022”. Łukasz Banaszak, Dyrektor Zarządzający Stowarzyszenia SBP wyjaśnia skąd pomysł na tego typu inicjatywę:

 

Podczas Gali SBP, która odbywa się w marcu, nagradzamy podmioty wykazujące się szczególnymi osiągnięciami. Z kolei podczas jesiennej edycji chcielibyśmy pokazać dosłownie ludzką twarz sportu i biznesu sportowego, osoby, które stoją za najważniejszymi wydarzeniami czy projektami. Plebiscyt ma na celu wyłonienie i wyróżnienie liderów, którzy dzięki swojej charyzmie, wiedzy i doświadczeniu realnie wpływają na rozwój branży i mogą stanowić inspirację dla innych. 

 

Przedsprzedaż pakietów uczestnictwa rozpocznie się 5 września.

 

Po więcej informacji zapraszamy na stronę: https://sbpolska.pl/iv-kongres-sbp-2022/

Ostatnie wpisy

Totalizator Sportowy Partnerem Strategicznym Sport for Brands 2025!

Miło nam poinformować, że Partnerem Strategicznym Sport for Brands został Totalizator Sportowy Totalizator Sportowy – właściciel marki LOTTO, powstał w 1956 roku aby gromadzić środki na finansowanie remontów i budowy obiektów oraz urządzeń sportowych. Dysponuje siecią ponad 18 000 punktów sprzedaży, które każdego dnia oferują szeroki wachlarz produktów loteryjnych. Nadrzędnym celem spółki jest stały rozwój, […]
SPORT FOR BRANDS 2025

22/04/2025 | 09:44

PGE Polska Grupa Energetyczna Partnerem Głównym Sport for Brands 2025!

Mamy zaszczyt poinformować, że PGE Polska Grupa Energetyczna została Partnerem Głównym Sport for Brands PGE Polska Grupa Energetyczna – największe przedsiębiorstwo elektroenergetyczne w Polsce, dostawca energii elektrycznej oraz ciepła do ponad 5,5 mln klientów oraz lider zmian w polskiej energetyce. Grupa PGE przedstawiła plan transformacji i drogę do dekarbonizacji wytwarzania oraz ogłosiła cel neutralności klimatycznej […]
SPORT FOR BRANDS 2025

22/04/2025 | 09:42

TREFL Partnerem Głównym Sport for Brands 2025!

Mamy ogromny zaszczyt poinformować, że Partnerem Głównym Sport for Brands został TREFL Wszystko zaczęło się w 1985 roku od powołania do życia spółki Trefl produkującej puzzle. Dziś Trefl jest w europejskiej czołówce producentów puzzli, jednym z ważniejszych producentów gier planszowych oraz największym producentem zabawek w Polsce. Sprzedaje zabawki w przeszło 50 krajach na całym świecie, […]
SPORT FOR BRANDS 2025

22/04/2025 | 09:40