Aktualności

Biuro Reklamy TVP Partnerem Konferencji Sport For Brands

10/05/2021

Media Marketing Polska Partnerem Medialnym Konferencji Sport For Brands

07/05/2021

Strategia komunikacji klubu sportowego – dlaczego nie powinna opierać się na wynikach sportowych?

07/05/2021

DPD Polska Partnerem Konferencji Sport For Brands

07/05/2021

Budowanie zaangażowanej społeczności przez mały klub sportowy

30/04/2021

SPORTFIVE Partnerem Konferencji Sport For Brands

28/04/2021

Sponsoring Insight Partnerem Konferencji Sport For Brands

28/04/2021

Jak zmieniła się organizacja wydarzeń sportowych – case study na podstawie siatkówki, piłki nożnej i sportów walki

23/04/2021

Marketing w ośrodkach sportu i rekreacji – od czego zacząć? cz. II

19/04/2021

Co zyskają samorządy biorące udział w Konferencji Sport For Brands?

16/04/2021

Marketing w ośrodkach sportu i rekreacji – od czego zacząć?

16/04/2021

Co zyskają organizacje sportowe biorące udział w Konferencji Sport For Brands?

16/04/2021

Co zyskają firmy biorące udział w Konferencji Sport For Brands?

15/04/2021

Sport jako nośnik wartości. Jak stworzyć dobry projekt edukacyjny

12/04/2021

ALTERNATYWNE METODY FINANSOWANIA MAŁEGO KLUBU SPORTOWEGO

09/04/2021

Miejsce związków sportowych w porządku prawnym

02/04/2021

Transparentna komunikacja w sytuacji kryzysowej – czy na kryzysie można zyskać?

29/03/2021

Q&A z Ekspertem – Aida Bella – Dyrektor Biura Rzecznika Prasowego Totalizatora Sportowego

18/03/2021

Podsumowanie Kongresu Sport Biznes Polska

16/03/2021

Poznaj plany Stowarzyszenia SBP na 2021 rok

15/03/2021