Aktualności

Jak zmieniła się organizacja wydarzeń sportowych – case study na podstawie siatkówki, piłki nożnej i sportów walki

23/04/2021

Marketing w ośrodkach sportu i rekreacji – od czego zacząć? cz. II

19/04/2021

Co zyskają samorządy biorące udział w Konferencji Sport For Brands?

16/04/2021

Marketing w ośrodkach sportu i rekreacji – od czego zacząć?

16/04/2021

Co zyskają organizacje sportowe biorące udział w Konferencji Sport For Brands?

16/04/2021

Co zyskają firmy biorące udział w Konferencji Sport For Brands?

15/04/2021

Sport jako nośnik wartości. Jak stworzyć dobry projekt edukacyjny

12/04/2021

ALTERNATYWNE METODY FINANSOWANIA MAŁEGO KLUBU SPORTOWEGO

09/04/2021

Miejsce związków sportowych w porządku prawnym

02/04/2021

Transparentna komunikacja w sytuacji kryzysowej – czy na kryzysie można zyskać?

29/03/2021

Q&A z Ekspertem – Aida Bella – Dyrektor Biura Rzecznika Prasowego Totalizatora Sportowego

18/03/2021

Podsumowanie Kongresu Sport Biznes Polska

16/03/2021

Poznaj plany Stowarzyszenia SBP na 2021 rok

15/03/2021

Q&A z Ekspertem – Mariusz Chłopik – Dyrektor Biura Ekstraklasy i Gamingu w PKO Banku Polskim

10/03/2021

Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego Partnerem Kongresu Sport Biznes Polska 2021

09/03/2021

Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego Partnerem Kongresu Sport Biznes Polska 2021

06/03/2021

Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego Partnerem Kongresu Sport Biznes Polska 2021

06/03/2021

Media Marketing Polska Partnerem Medialnym Kongresu Sport Biznes Polska 2021

04/03/2021

Canal+ Partnerem Medialnym Kongresu Sport Biznes Polska 2021

04/03/2021

Marketing w małym klubie sportowym

01/03/2021

VIII KONGRES SPORT BIZNES POLSKA  5-6 LISTOPADA 2024 – DOUBLETREE BY HILTON WARSZAWA  KONTAKT DO ORGANIZATORA ➡