KONFERENCJA SPORT FOR BRANDS JUŻ ZA

ts65-flagi-1920x200px
Aktualności
KONFERENCJA SPORT FOR BRANDS
27.05.2021 ONLINE

Konferencja Sport For Brands  to wydarzenie jakiego jeszcze nie było w polskim sporcie i biznesie! W ciągu jednego dnia 10 marek zaprezentuje uczestnikom na swoim przykładzie, w jaki sposób wykorzystywać obszar sponsoringu sportowego w bieżących działaniach. Zaprezentowane zostaną różne obszary i cele sponsoringu sportu, tak aby pokazać jego wieloformatowość oraz możliwości. Konferencja zakłada 20 – minutowe wystąpienia marek oraz 10 – minutową sesję Q&A, podczas której uczestnicy wydarzenia będą mogli zadawać pytania ekspertowi danej firmy.

 

Celem wydarzenia jest pokazanie, że sponsoring sportu to doskonałe narzędzie dla marek do realizacji celów biznesowych, marketingowych, społecznych oraz jest ogromną szansą na zbudowanie zaufania i zaangażowania odbiorców.

DLACZEGO WARTO WZIĄĆ UDZIAŁ?
SPRAWDŹ JAK WYGLĄDAŁO NASZE POPRZEDNIE WYDARZENIE
PROGRAM
SPORT FOR BRANDS - 27.05.2021 ONLINE
8.30 – 8.50
Rejestracja
8.50 – 9.00
Oficjalne rozpoczęcie Konferencji Sport For Brands
9.00 – 9.30
Kreatywne i skuteczne wykorzystanie sportu – jak i gdzie dostarczać angażujący content marki?
Case study “Totalizator Sportowy i niestandardowe działania z okazji Jubileuszu 65-lecia”

 

Ekspert: Aida Bella Dyrektor Biura Rzecznika Prasowego, Totalizator Sportowy

9.40 – 10.10
Nowoczesny sponsoring sportu – w jaki sposób sponsor i organizacja sportowa mogą wspólnie budować silny brand i rozwijać dyscyplinę sportową w Polsce?

 

Case study “Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo oraz Superliga”

 

Ekspert: Piotr Należyty – Wiceprezes Zarządu w Superliga
Ekspert: Krzysztof Smoleń – Kierownik Działu Projektów Marketingowych w Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo

10.20 – 10.50
Jak profesjonalnie budować wieloletnie partnerstwo, które będzie angażować markę, organizację oraz kibiców?

 

Case study “Fortuna Online Zakłady Bukmacherskie i Legia Warszawa”

 

Ekspert: Łukasz Sekuła – Członek Zarządu Legii Warszawa SA, obecnie wiceprezes Legii Warszawa Sekcja Koszykówki SA

Ekspert: Konrad Komarczuk Prezes Fortuna Online Zakłady Bukmacherskie

11.00 – 11.30
Dzień, w którym spadł fioletowy śnieg, czyli jak Milka zawładnęła sercami kibiców.

 

Case study “Biuro Reklamy TVP oraz Milka”

 

Ekspert: Robert Kisiel – Kierownik zespołu ds. sprzedaży sponsoringu sportowego w Biuro Reklamy TVP S.A

Ekspert: Krzysztof Dłużniewski – Brand Manager, Milka / Alpen Gold / Nussbeisser w Mondelēz International

11.40 – 12.10
Sponsoring obiektów sportowych – jak wykorzystać potencjał infrastruktury, a jednocześnie realizować określone cele marketingowe oraz biznesowe sponsora?

 

Case study “Sponsoring Tytularny Stegu Arena”

 

Ekspert: Aleksandra Raś – Kierownik Działu Organizacji, Promocji i Marketingu w MOSIR Opole

Ekspert: Przemysław Zych – Wiceprezydent Miasta Opola

12.30 – 13.00
Mistrzowskie połączenie – zaangażowanie marki Tarczyński w rozwój i popularyzację sportów amerykańskich w Polsce.

 

Case study “Marka Tarczyński i sporty amerykańskie”

 

Ekspert: Michał Latoś – Prezes Zarządu w Panthers Wrocław / General Manager Reprezentacji Polski w futbolu amerykańskim

Ekspert: Jakub Głogowski – General Manager w Panthers Wrocław / Tarczyński 

13.10 – 13.40
Sport jako element kampanii promocyjnej – jak wzbudzić emocje i zostać zapamiętanym przez odbiorców?

 

Case study “Marka Tyskie i platforma komunikacyjna Przejdźmy na TY”

 

Ekspert: Paweł Drubkowski Brand Manager Tyskie w Kompania Piwowarska

13.50 – 14.20
Aktywacja projektu sponsoringowego w sporcie – jak skutecznie realizować wyznaczone cele i wyróżnić się na tle innych?

 

Case study “Polska Liga Siatkówki oraz marka Plus”

 

Ekspert: Artur Popko Prezes Polskiej Ligi Siatkówki
Ekspert: Edyta Szymańska – Project Manager w Polkomtel (Plus)

14.30 – 15.00
Sport w komunikacji marki – jak we współpracy z organizacją sportową skutecznie wykorzystywać sportowe emocje w budowaniu wizerunku marki i zaufania wśród konsumentów?

 

Case study “Grupa Lotos i Polski Związek Narciarski”

 

Ekspert: Łukasz Franiak Szef Biura Sponsoringu, Wydarzeń i CSR Grupy LOTOS

Ekspert: Jan Winkiel – Sekretarz Generalny w Polski Związek Narciarski

15.10 – 15.40
Zaangażowanie marki w sport dzieci i młodzieży – od pomysłu do realizacji.

Case study “Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku”

 

Ekspert: Daniel Karaś – Starszy Specjalista ds. Public Relations w Grupa Maspex

15.40 – 16.40
Zakończenie Konferencji Sport For Brands / Networking uczestników.

PRELEGENCI

Aleksandra Raś

[MOSIR Opole]

Przemysław Zych

[Wiceprezydent Miasta Opola]

Robert Kisiel

[Biuro Reklamy TVP S.A]

Krzysztof Dłużniewski

[Mondelēz International]

Michał Latoś

[Panthers Wrocław ]

Jakub Głogowski

[Panthers Wrocław/Tarczyński]

Piotr Należyty

[Superliga]

Łukasz Franiak

[Grupa Lotos]

Jan Winkiel

[Polski Związek Narciarski]

Daniel Karaś

[Grupa Maspex]

Łukasz Sekuła

[Legia Warszawa]

Paweł Drubkowski

[Kompania Piwowarska]

Artur Popko

[Polska Liga Siatkówki]

Aida Bella

[Totalizator Sportowy]

Konrad Komarczuk

[Fortuna Online Zakłady Bukmacherskie]
PAKIETY UCZESTNICTWA
199
BRUTTO

Pakiet uczestnictwa

1. Udział w Konferencji Sport For Brands

2. Dostęp do materiałów wideo i prezentacji

3. Dostęp do platformy networkingowej dla uczestników

Oferta dedykowana uczestnikom Kongresu Sport Biznes Polska 

259
BRUTTO

Pakiet uczestnictwa

1. Udział w Konferencji Sport For Brands

2. Dostęp do materiałów wideo i prezentacji

3. Dostęp do platformy networkingowej dla uczestników

W przypadku dodatkowych pytań skontaktuj się bezpośrednio z biurem Stowarzyszenia Sport Biznes Polska:

stowarzyszenie@sbpolska.pl 
723 963 455

Partnerzy Konferencji

Partner Główny
Partnerzy
Partner Medialny
Skontaktuj się z nami

Łukasz Banaszak

[Dyrektor Zarządzający]

Klaudia Czarniecka

[Project Manager]
+48 723 963 455
+48 609 820 044
Przedsprzedaż pakietów na kongres Sport Biznes Polska. Ceny wzrastają po 30.07.2021. Kup teraz »