Konferencja Sport For Brands już za:

Konferencja Sport For Brands - 2 czerwca 2022 Wrocław (DoubleTree by Hilton Hotel Wroclaw)

Program Konferencji Sport For Brands
2 czerwca 2022 Wrocław & Online
8:30 - 9:50
Rejestracja uczestników Konferencji/Welcome coffee
9:50 - 10:00
Oficjalne rozpoczęcie Konferencji Sport For Brands
Aleksandra Marciniak - Przewodnicząca Stowarzyszenia Sport Biznes Polska
10:00 - 10:30
Prezentacja: Marka + Sportowiec
"Ambasador marki – jakie realne korzyści osiągają firmy wykorzystujące w swoich działaniach komunikacyjnych wizerunek sportowców?" - Case study BETFAN i Mariusz Pudzianowski

Ekspert: Jakub Świsłowski - Dyrektor marketingu w BETFAN

10:30 - 11:00
Prezentacja: Marka + Liga Sportowa
"Nowoczesna i efektywna strategia sponsoringu – jak skutecznie rozwijać i promować dyscyplinę sportową oraz budować rozpoznawalność marki sponsora wśród odbiorców?" - Case study PGE i Ekstraliga

Ekspert: Michał Mackiewicz - Kierownik sponsoringu i eventów w PGE Polska Grupa Energetyczna S.A.
Ekspert: Ryszard Kowalski - Wiceprezes w Ekstraliga Żużlowa

11:00 - 11:30
Przerwa kawowa/Networking
11:30 - 12:00
Prezentacja: Marka + Wydarzenie Sportowe
"Aktywne i długoterminowe zaangażowanie w sponsoring na przykładzie Enea IRONMAN Gdynia" - Case study ENEA i IRONMAN

Ekspert: Marcin Wenzel - Kierownik Biura Sponsoringu i Zarządzania Marką w Grupa Enea
Ekspert: Michał Drelich - Prezes Zarządu w SE Group sp. z o.o.

12:00 - 12:30
Prezentacja: Marka + Sport Dzieci i Młodzieży
"Zaangażowanie marki w sport dzieci i młodzieży – jak stworzyć długofalowy projekt, który będzie jednocześnie promował aktywność fizyczną i wartości marki?" - Case study marki Trefl

Ekspert: Marcin Żukowski - Członek Zarządu w Trefl SA

12:30 - 13:00
Przerwa kawowa/Networking
13:00 - 13:30
Prezentacja: Marka + Związek Sportowy
"Łączy nas piłka. Łączy nas Biedronka" - Case study Jeronimo Martins Polska S.A. i Polski Związek Piłki Nożnej

Ekspert: Arkadiusz Mierzwa - Dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej w Jeronimo Martins Polska
Ekspert: Tomasz Rożenek - Director Central Sales w SPORTFIVE

13:30 - 14:00
Prezentacja: Marka + Program Sponsoringowy
"Sport jako platforma komunikacji marki – jak przygotować oraz zrealizować skuteczny program sponsoringowy w sporcie" - Case study PZU i Dobra drużyna PZU

Ekspert: Łukasz Turkowski – Public Affairs Coordinator w PZU

14:00 - 14:45
Lunch/Networking
14:45 - 15:15
Prezentacja: Marka + Projekt Sponsoringowy
"Profesjonalny projekt sponsoringowy – w jaki sposób kreatywnie oraz z sukcesem wykorzystać sport w działaniach marketingowych, CSR i biznesowych marki?" - Case study Superbet

Ekspert: Bartosz Malaka - PR & MARKETING EXECUTIVE w Superbet

15:15 - 15:45
Prezentacja: Marka + Sport i Esport
"Efektywne połączenie sportu i esportu – jak prowadzić komunikację do różnych grup odbiorców oraz osiągać wymierne korzyści?" - Case study KFC i Ekstraklasa Games

Ekspert: Szymon Dyjach - KFC Buzz & Appreciation Manager w AmRest
Ekspert: Monika Płaczkowska - Partnership Manager w SPORTFIVE.

15:45 - 16:00
Przerwa kawowa/Networking
16:00 - 16:30
Prezentacja: Marka + Obiekt Sportowy
"Sponsoring obiektów sportowych w Polsce – w jaki sposób pozyskać partnera na rynku lokalnym oraz krajowym?" - Case study Legia Training Center

Ekspert: Magdalena Żarska - Menadżer projektów w Legia Training Center

16:30 - 17:00
Prezentacja: Marka + Kampania promocyjna
"#PijKranówkę, będziesz mistrzem! – historia wrocławskiej kranówki, oficjalnej wody wydarzeń sportowych w stolicy Dolnego Śląska" - Case study MPWiK S.A Wrocław

Ekspertka: Martyna Bańcerek - Rzeczniczka w MPWiK S.A. we Wrocławiu
Ekspert: Piotr Sakson - Koordynator projektów w zespole marketingu w MPWiK S.A. we Wrocławiu

17:00 - 17:30
Zakończenie Konferencji Sport For Brands
20:00 - 24:00
Wieczorne spotkanie uczestników Konferencji Sport For Brands
Prelegenci

Aleksandra Marciniak

[Stowarzyszenie Sport Biznes Polska ]

Magdalena Żarska

[Legia Training Center]

Martyna Bańcerek

[MPWiK S.A. we Wrocławiu]

Michał Mackiewicz

[PGE Polska Grupa Energetyczna S.A.]

Ryszard Kowalski

[Ekstraliga Żużlowa]

Marcin Wenzel

[Grupa Enea]

Michał Drelich

[SE Group sp. z o.o.]

Arkadiusz Mierzwa

[Jeronimo Martins Polska]

Tomasz Rożenek

[SPORTFIVE]

Piotr Sakson

[MPWiK S.A. we Wrocławiu]

Bartosz Malaka

[Superbet]
Pakiety uczestnictwa

Sprzedaż pakietów Premium oraz VIP została zakończona.
Zachęcamy do skorzystania z udziału w wydarzeniu w formule on-line. 

 

W przypadku dodatkowych pytań zachęcamy do bezpośredniego kontaktu z biurem Stowarzyszenia SBP:
k.czarniecka@sbpolska.pl
609 820 044
ON-LINE
149 zł (netto) cena dla byłych uczestników

249 zł (netto)

  1. 1. Udział w Konferencji Sport For Brands (On-line)
  2. 2. Certyfikat uczestnictwa
  3. 3. Dostęp do wszystkich nagrań z wydarzenia
PREMIUM
BRAK DOSTĘPNYCH PAKIETÓW

599 zł (netto)

  1. 1. Udział w Konferencji Sport For Brands
  2. 2. Teczka uczestnika
  3. 3. Certyfikat uczestnictwa
  4. 4. Dostęp do wszystkich nagrań z wydarzenia
  5. 5. Przerwy kawowe i lunch podczas wydarzenia
  6. 6. Zaproszenie na wieczorne spotkanie uczestników konferencji
VIP
BRAK DOSTĘPNYCH PAKIETÓW

899 zł (netto)

  1. 1. Udział w Konferencji Sport For Brands (VIP)
  2. 2. Teczka uczestnika
  3. 3. Certyfikat uczestnictwa
  4. 4. Dostęp do wszystkich nagrań z wydarzenia
  5. 5. Przerwy kawowe i lunch podczas wydarzenia (Strefa VIP)
  6. 6. Zaproszenie na wieczorne spotkanie uczestników konferencji
  7. 7. Dostęp do nagrań z poprzedniej edycji Sport For Brands
Zobacz, jak wyglądały nasze poprzednie wydarzenia
Lokalizacja
Konferencji Sport For Brands 2022
Partnerzy
Konferencji Sport For Brands 2022

Partnerzy Strategiczni

Partnerzy Główni

Partnerzy

Partnerzy Medialni

Aktualności

Komunikaty SBP

Zetly członkiem Stowarzyszenia SBP!

Mamy przyjemność poinformować, że firma Zetly dołączyła do grona członków Stowarzyszenia SBP!    Emocje generowane przez fanów mają ogromny potencjał. Zetly to nowoczesna i unikalna platforma dla fanów, klubów, federacji, sportowców i inwestorów, której...

Komunikaty SBPSport For Brands 2022

TVP Sport Partnerem Medialnym Sport For Brands 2022

Mamy przyjemność poinformować, że Partnerem Medialnym II edycji konferencji Sport For Brands zostało TVP Sport!    TVP Sport – pierwszy kanał tematyczny Telewizji Polskiej. Nadaje od 18 listopada 2006 roku (od 12 stycznia 2014 w standardzie HD). Od 7 czerwca 2018 roku...

Komunikaty SBPSport For Brands 2022

Trefl Partnerem Głównym konferencji Sport For Brands

Mamy ogromny zaszczyt poinformować, że Partnerem Głównym II edycji konferencji Sport For Brands została spółka Trefl!    Wszystko zaczęło się w 1985 roku od powołania do życia spółki Trefl produkującej puzzle. Dziś Trefl jest w europejskiej czołówce producentów puzzli, jednym...

Skontaktuj się z nami

Łukasz Banaszak

[Dyrektor Zarządzający]

Klaudia Czarniecka

[Project Manager]
+48 723 963 455
+48 609 820 044
Dołącz do grona członków Stowarzyszenia Sport Biznes Polska »