Join the most important event in the sports and business industry!

Lotto kampania zdrapki

News

Contact us

Previous events

Members

As the only organization in Poland, we bring together all sectors of the sports and business industry.

Members
Members Members

Video Materials

Kanał informacyjny

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

💬 Co zostaje po Sport for Brands?

Minął miesiąc, ale to wydarzenie wciąż rezonuje w branży. Konkrety, inspiracje, świetne rozmowy i masa dobrych praktyk – tak wyglądał Sport for Brands 2025🚀
Nowa lokalizacja stworzyła idealne warunki do spotkań i wymiany doświadczeń – i to było czuć w każdej rozmowie.

Dziękujemy za obecność i już teraz nie możemy się doczekać kolejnej edycji.
A tymczasem – zobaczcie, co najbardziej zapamiętali uczestnicy i prelegenci 👇

#sportforbrands #SBP #sportbiznespolska #S4B
See MoreSee Less

🎓 Nowy kierunek studiów „Biznes w sporcie” na Uniwersytecie Vizja — start już w październiku 2025!

Uniwersytet Vizja w Warszawie uruchamia nowy kierunek studiów licencjackich – Biznes w sporcie. Jednym ze współtwórców programu jest Łukasz Strzelecki, współzałożyciel SBP.

To wyjątkowa propozycja dla wszystkich, którzy chcą związać swoją przyszłość z branżą sportową — już od samego początku swojej akademickiej drogi. Studenci będą mogli wybrać jedną z dwóch specjalizacji:
🎮 E-sport
🏟️ Organizacja działalności sportowej

👉 „Tworząc ten kierunek, chcieliśmy kształcić kadry polskiego sportu od fundamentów — by nowa generacja liderów wchodziła na rynek pracy nie tylko z wiedzą akademicką, lecz także z praktycznym przygotowaniem do wyzwań, które stawia przed nimi współczesny świat sportu. Sport w Polsce potrzebuje profesjonalistów, którzy rozumieją mechanizmy finansowania, potrafią zarządzać organizacjami i obiektami sportowymi oraz sprawnie poruszają się w obszarze sponsoringu i partnerstw. Mam nadzieję, że absolwenci tego kierunku będą nie tylko menedżerami, ale i twórcami wartości dla całego środowiska sportowego” — mówi Łukasz Strzelecki, który będzie również wykładowcą na tym kierunku.

📅 Rekrutacja już wystartowała — zapisać się na studia można pod tym linkiem:
👉 vizja.pl/oferta/?kierunek=biznes-w-sporcie

#sportbiznespolska #bizneswsporcie #uniwersytetvizja #esport #sportmanagement #nowykierunek #edukacja
See MoreSee Less

🎓 Nowy kierunek studiów „Biznes w sporcie” na Uniwersytecie Vizja — start już w październiku 2025!

Uniwersytet Vizja w Warszawie uruchamia nowy kierunek studiów licencjackich – Biznes w sporcie. Jednym ze współtwórców programu jest Łukasz Strzelecki, współzałożyciel SBP. 

To wyjątkowa propozycja dla wszystkich, którzy chcą związać swoją przyszłość z branżą sportową — już od samego początku swojej akademickiej drogi. Studenci będą mogli wybrać jedną z dwóch specjalizacji:
🎮 E-sport
🏟️ Organizacja działalności sportowej

👉 „Tworząc ten kierunek, chcieliśmy kształcić kadry polskiego sportu od fundamentów — by nowa generacja liderów wchodziła na rynek pracy nie tylko z wiedzą akademicką, lecz także z praktycznym przygotowaniem do wyzwań, które stawia przed nimi współczesny świat sportu. Sport w Polsce potrzebuje profesjonalistów, którzy rozumieją mechanizmy finansowania, potrafią zarządzać organizacjami i obiektami sportowymi oraz sprawnie poruszają się w obszarze sponsoringu i partnerstw. Mam nadzieję, że absolwenci tego kierunku będą nie tylko menedżerami, ale i twórcami wartości dla całego środowiska sportowego” — mówi Łukasz Strzelecki, który będzie również wykładowcą na tym kierunku.

📅 Rekrutacja już wystartowała — zapisać się na studia można pod tym linkiem:
👉 https://vizja.pl/oferta/?kierunek=biznes-w-sporcie

#SportBiznesPolska #BiznesWSporcie #UniwersytetVizja #Esport #SportManagement #NowyKierunek #Edukacja

Prasówka SBP ➡️ 3️⃣0️⃣.0️⃣6️⃣-0️⃣6️⃣.0️⃣7️⃣

Co przyniosły ostatnie dni w branży sportu i biznesu sportowego? 🤔
Sprawdźcie nasze podsumowanie newsów ubiegłego tygodnia 👇🏻

➡️EURO 2025 Kobiet rozpoczęte. Poznaj najważniejsze informację: tiny.pl/zsjhp_06
➡️Sportifve Poland zmienia nazwę. Agencję przejął jej szef: tiny.pl/1nfm44xm
➡️Piękny gest Liverpoolu po śmierci Diogo Joty: tiny.pl/sd0scykt
➡️Współpraca Lecha Poznań ze Stigą przedłużona: tiny.pl/76d4dnn9
➡️Mennica.Apart.pl zostaje sponsorem tytularnym strefy GOLD na stadionie Legii!: tiny.pl/k7fdq62s
➡️Nietypowy sponsoring XTB na Wimbledonie: tiny.pl/w41sp5vr
➡️Polki pozostają niepokonane na MŚ!: tiny.pl/vt1wfv4z
➡️Legenda światowego biznesu sportowego dołącza do Wisły Kraków: tiny.pl/zcq5m815
See MoreSee Less

Prasówka SBP ➡️ 3️⃣0️⃣.0️⃣6️⃣-0️⃣6️⃣.0️⃣7️⃣

Co przyniosły ostatnie dni w branży sportu i biznesu sportowego? 🤔
Sprawdźcie nasze podsumowanie newsów ubiegłego tygodnia 👇🏻

➡️EURO 2025 Kobiet rozpoczęte. Poznaj najważniejsze informację: https://tiny.pl/zsjhp_06
➡️Sportifve Poland zmienia nazwę. Agencję przejął jej szef: https://tiny.pl/1nfm44xm
➡️Piękny gest Liverpoolu po śmierci Diogo Joty: https://tiny.pl/sd0scykt
➡️Współpraca Lecha Poznań ze Stigą przedłużona: https://tiny.pl/76d4dnn9
➡️Mennica.Apart.pl zostaje sponsorem tytularnym strefy GOLD na stadionie Legii!: https://tiny.pl/k7fdq62s
➡️Nietypowy sponsoring XTB na Wimbledonie: https://tiny.pl/w41sp5vr
➡️Polki pozostają niepokonane na MŚ!: https://tiny.pl/vt1wfv4z
➡️Legenda światowego biznesu sportowego dołącza do Wisły Kraków: https://tiny.pl/zcq5m815

🎉 EURO Kobiet czas start!

Przed nami miesiąc pełen piłkarskich emocji – tym razem w wydaniu kobiecym, prosto ze Szwajcarii!⚽

Nasze reprezentantki z Ewą Pajor na czele już w piątek zmierzą się z Niemkami w pierwszym meczu fazy grupowej.🏆

🔥 Trzymamy kciuki i wierzymy, że Polki zaskoczą Europę!

Podczas konferencji Sport for Brands zapytaliśmy uczestników, kto sięgnie po puchar. Spoiler? Wszyscy wierzą w Biało-Czerwone! ⚪🔴

Zobacz typy uczestników i poczuj atmosferę, która towarzyszy największym sportowym wydarzeniom!

A jacy są Twoi faworyci? 🫵
Daj znać w komentarzu!

#eurokobiet2025 #piłkakobieca #S4B #sportforbrands
See MoreSee Less

Prasówka SBP ➡️ 1️⃣6️⃣-2️⃣2️⃣.0️⃣6️⃣

Co przyniosły ostatnie dni w branży sportu i biznesu sportowego? 🤔
Sprawdźcie nasze podsumowanie newsów ubiegłego tygodnia 👇🏻

➡️Wielkie show na Stadionie Śląskim. Ronaldinho kłaniał się polskim kibicom: tiny.pl/617xw6ck
➡️Los Angeles Lakers zmienią właściciela. Największa transakcja w amerykańskim sporcie: tiny.pl/2f0z863b
➡️Mobilna skocznia Akademii Lotnika znowu rusza w Polskę: tiny.pl/jps_x8wf
➡️Enea Poznań Open uhonorowany przez ATP: tiny.pl/f3pj5x7n
➡️Mistrzynie świata ograne! Tak wygląda tabela Ligi Narodów po meczu Serbia – Polska
: tiny.pl/967f-sr4
➡️Znamy zwycięzcę finału Orlen Basket Ligi!: tiny.pl/p6v2zck9
➡️FIBA ogłosiła listę 29 zespołów, które zagrają w Lidze Mistrzów 2025/26: tiny.pl/hz288g0j
See MoreSee Less

Prasówka SBP ➡️ 1️⃣6️⃣-2️⃣2️⃣.0️⃣6️⃣

Co przyniosły ostatnie dni w branży sportu i biznesu sportowego? 🤔
Sprawdźcie nasze podsumowanie newsów ubiegłego tygodnia 👇🏻

➡️Wielkie show na Stadionie Śląskim. Ronaldinho kłaniał się polskim kibicom: https://tiny.pl/617xw6ck
➡️Los Angeles Lakers zmienią właściciela. Największa transakcja w amerykańskim sporcie: https://tiny.pl/2f0z863b
➡️Mobilna skocznia Akademii Lotnika znowu rusza w Polskę: https://tiny.pl/jps_x8wf
➡️Enea Poznań Open uhonorowany przez ATP: https://tiny.pl/f3pj5x7n
➡️Mistrzynie świata ograne! Tak wygląda tabela Ligi Narodów po meczu Serbia - Polska
: https://tiny.pl/967f-sr4
➡️Znamy zwycięzcę finału Orlen Basket Ligi!: https://tiny.pl/p6v2zck9
➡️FIBA ogłosiła listę 29 zespołów, które zagrają w Lidze Mistrzów 2025/26: https://tiny.pl/hz288g0j

Z przyjemnością witamy aplamedia w gronie członków Sport Biznes Polska! 🎉💼

To zespół, który kompleksowo wspiera sport i biznes, dostarczając najwyższej jakości rozwiązania reklamowe – od koncepcji, przez wizualizacje, aż po wykonanie, montaż i serwis. W tym czasie możesz spokojnie prowadzić swój biznes, wiedząc, że wszystko dopięte jest na ostatni guzik.

👉 Apla Media to lata doświadczeń i setki zrealizowanych projektów w takich obszarach jak:
🔹 Reklama zewnętrzna – kasetony, litery 3D LED, szyldy
🔹 Branding obiektów sportowych – herby klubowe 3D, sektorówki, fototapety
🔹 Systemy wystawiennicze – ścianki LED, stoiska, namioty, balony, bramy, kostki reklamowe
🔹 Obsługa imprez sportowych – kompleksowe wyposażenie stref kibica i stref rodzinnych

Dzięki pasji, precyzji i pełnemu zaangażowaniu, Apla Media wspiera profesjonalne wydarzenia sportowe na każdym etapie.

Cieszymy się, że tak dynamiczna firma dołącza do naszej społeczności! 🤝

🔗 Dowiedz się więcej: tiny.pl/b1cc6xj7
➡️ Dołącz do SBP: tiny.pl/c8t8p
See MoreSee Less

Z przyjemnością witamy aplamedia  w gronie członków Sport Biznes Polska! 🎉💼

To zespół, który kompleksowo wspiera sport i biznes, dostarczając najwyższej jakości rozwiązania reklamowe – od koncepcji, przez wizualizacje, aż po wykonanie, montaż i serwis. W tym czasie możesz spokojnie prowadzić swój biznes, wiedząc, że wszystko dopięte jest na ostatni guzik.

👉 Apla Media to lata doświadczeń i setki zrealizowanych projektów w takich obszarach jak:
 🔹 Reklama zewnętrzna – kasetony, litery 3D LED, szyldy
 🔹 Branding obiektów sportowych – herby klubowe 3D, sektorówki, fototapety
 🔹 Systemy wystawiennicze – ścianki LED, stoiska, namioty, balony, bramy, kostki reklamowe
 🔹 Obsługa imprez sportowych – kompleksowe wyposażenie stref kibica i stref rodzinnych

Dzięki pasji, precyzji i pełnemu zaangażowaniu, Apla Media wspiera profesjonalne wydarzenia sportowe na każdym etapie.

Cieszymy się, że tak dynamiczna firma dołącza do naszej społeczności! 🤝

🔗 Dowiedz się więcej: https://tiny.pl/b1cc6xj7
 ➡️ Dołącz do SBP: https://tiny.pl/c8t8p

Z radością witamy Miasto Poznań w gronie członków Stowarzyszenia Sport Biznes Polska! 🤝🏙️

Stolica Wielkopolski to prawdziwa sportowa wizytówka kraju – miasto o bogatej tradycji i imponującym kalendarzu wydarzeń sportowych. Od lat odbywają się tu prestiżowe zawody rangi Pucharów Świata, mistrzostw Europy i świata w wioślarstwie czy kajakarstwie. Nie brakuje także emocji na stadionach – kibice mogą wspierać drużyny w piłce nożnej, hokeju na trawie, koszykówce, a nawet w futbolu amerykańskim i lacrosse.

🏙️ ⚽️ Poznań był gospodarzem UEFA EURO 2012, a także wydarzeń takich jak mistrzostwa świata juniorów na żużlu czy drużynowe mistrzostwa Europy – to tylko niektóre z wielu sukcesów miasta w świecie sportu.

Cieszymy się, że tak aktywny i dynamicznie rozwijający się ośrodek dołącza do naszej społeczności. Razem z Miastem Poznań będziemy jeszcze skuteczniej działać na rzecz rozwoju sportu i biznesu w Polsce! 💼⚽

ℹ️ Więcej informacji: tiny.pl/fxp634gc
➡️ Dołącz do Stowarzyszenia SBP: tiny.pl/c8t8p
See MoreSee Less

Z radością witamy Miasto Poznań w gronie członków Stowarzyszenia Sport Biznes Polska! 🤝🏙️

Stolica Wielkopolski to prawdziwa sportowa wizytówka kraju – miasto o bogatej tradycji i imponującym kalendarzu wydarzeń sportowych. Od lat odbywają się tu prestiżowe zawody rangi Pucharów Świata, mistrzostw Europy i świata w wioślarstwie czy kajakarstwie. Nie brakuje także emocji na stadionach – kibice mogą wspierać drużyny w piłce nożnej, hokeju na trawie, koszykówce, a nawet w futbolu amerykańskim i lacrosse.

🏙️ ⚽️ Poznań był gospodarzem UEFA EURO 2012, a także wydarzeń takich jak mistrzostwa świata juniorów na żużlu czy drużynowe mistrzostwa Europy – to tylko niektóre z wielu sukcesów miasta w świecie sportu.

Cieszymy się, że tak aktywny i dynamicznie rozwijający się ośrodek dołącza do naszej społeczności. Razem z Miastem Poznań będziemy jeszcze skuteczniej działać na rzecz rozwoju sportu i biznesu w Polsce! 💼⚽

ℹ️ Więcej informacji: https://tiny.pl/fxp634gc
➡️ Dołącz do Stowarzyszenia SBP: https://tiny.pl/c8t8p

To wydarzenie to coś więcej niż konferencja — to wyjątkowa przestrzeń dla spotkań, rozmów i wymiany doświadczeń 🚀 🤝

Inspirujące wystąpienia, konkretne case studies i ekspercka wiedza – każde z nich to źródło insightów, które można realnie przełożyć na działania. 📈

Sport i marketing łączą nas zawodowo, ale to właśnie dzięki takim wydarzeniom rodzą się partnerstwa, współprace i znajomości, które zostają na dłużej. 🤝

🎥 👇 Zobaczcie, jak wyglądał ten dzień okiem kamery naszego Partnera – Proxymedia Films

A już wkrótce… widzimy się ponownie. Październik – szykujcie kalendarze! 🔜😉

__________________________
Partnerzy Strategiczni: Enea, ORLEN, Totalizator Sportowy,
Partnerzy Główni: Grupa PGE, Trefl, MPWiK Wrocław #PijKranówkę
Partnerzy: empik bilety, STELLIS, Superbet Polska, Sponsoring Insight, Tripla PRO, Proxymedia Films, Łączy nas piłka (Polski Związek Piłki Nożnej), Plus , InPost – Paczkomat, Kurier
Partnerzy Medialni: Interplay, Meczyki.pl, Money.pl, SportMarketing.pl, SportPro.biz, WP SportoweFakty, Polsatsport.pl
See MoreSee Less

Prasówka SBP ➡️ 0️⃣ 9️⃣ – 1️⃣ 5️⃣ . 0️⃣ 6️⃣

Emocje po Sport for Brands już opadły, dlatego wracamy z cotygodniowym podsumowaniem newsów z branży sportowo-biznesowej! 🚀 👉

➡️ GKS Katowice z nowym partnerem technicznym: tiny.pl/rtdfn7pn

➡️ Historyczny sukces Kubicy: tiny.pl/c3g5vtzh

➡️ Województwo podkarpackie regionem partnerskim olimpijskiej reprezentacji Polski i PKOl: tiny.pl/nb1q9sv9

➡️ Wyjątkowa strefa InPostu: tiny.pl/jgm1_pgq

➡️ Piknik Olimpijski w Lublinie: tiny.pl/pdstywp0

➡️ Świetne rozpoczęcie Ligii Narodów przez Polaków: tiny.pl/90-jsr3g

➡️ ORLEN Termika S.A. partnerem Legii Warszawa Sekcja Koszykówki tiny.pl/8mzn33wj

➡️ Premierowy Raport na Sport for Brands: tiny.pl/ch4kzyxb
See MoreSee Less

Prasówka SBP ➡️ 0️⃣ 9️⃣ - 1️⃣ 5️⃣  . 0️⃣ 6️⃣ 

Emocje po Sport for Brands już opadły, dlatego wracamy z cotygodniowym podsumowaniem newsów z branży sportowo-biznesowej! 🚀 👉 

➡️ GKS Katowice z nowym partnerem technicznym: https://tiny.pl/rtdfn7pn

➡️ Historyczny sukces Kubicy: https://tiny.pl/c3g5vtzh

➡️ Województwo podkarpackie regionem partnerskim olimpijskiej reprezentacji Polski i PKOl: https://tiny.pl/nb1q9sv9

➡️ Wyjątkowa strefa InPostu: https://tiny.pl/jgm1_pgq

➡️ Piknik Olimpijski w Lublinie: https://tiny.pl/pdstywp0

➡️ Świetne rozpoczęcie Ligii Narodów przez Polaków: https://tiny.pl/90-jsr3g

➡️ ORLEN Termika S.A. partnerem Legii Warszawa Sekcja Koszykówki https://tiny.pl/8mzn33wj

➡️ Premierowy Raport na Sport for Brands: https://tiny.pl/ch4kzyxb

⛅ Sopot, morze i… najważniejsze rozmowy o sponsoringu sportowym!

Za nami Sport for Brands 2025 – wyjątkowy dzień, w którym klimat nadmorskiego kurortu spotkał się z konkretem, relacjami i merytoryką na najwyższym poziomie. 🌊💬

🧠 Od premierowych raportów i eksperckich debat po inspirujące case studies i kreatywne kampanie – program był intensywny, ale dzięki Wam również niesamowicie angażujący.

🤝 Dziękujemy każdemu z uczestników, prelegentów i Partnerów – za energię, zaufanie i otwartość na dialog.

To Wy tworzycie siłę naszej społeczności i nadajecie sens temu wydarzeniu.
Do zobaczenia na kolejnych projektach Sport Biznes Polska – stay tuned! 🔜

#sportforbrands #SBP #sportbiznespolska #S4B

_______________
Partnerzy Strategiczni: Enea, ORLEN, Totalizator Sportowy
Partnerzy Główni: Grupa PGE, Trefl, MPWiK Wrocław #PijKranówkę
Partnerzy: empik bilety, STELLIS, Superbet Polska, Sponsoring Insight, Tripla PRO, Proxymedia Films, Łączy nas piłka Polski Związek Piłki Nożnej, Plus, InPost – Paczkomat, Kurier
Partnerzy Medialni: Interplay, Meczyki.pl, Money.pl, SportMarketing.pl, SportProBiz, WP SportoweFakty, Polsatsport.pl
See MoreSee Less

⛅ Sopot, morze i... najważniejsze rozmowy o sponsoringu sportowym!

 Za nami Sport for Brands 2025 – wyjątkowy dzień, w którym klimat nadmorskiego kurortu spotkał się z konkretem, relacjami i merytoryką na najwyższym poziomie. 🌊💬

🧠 Od premierowych raportów i eksperckich debat po inspirujące case studies i kreatywne kampanie – program był intensywny, ale dzięki Wam również niesamowicie angażujący.

 🤝 Dziękujemy każdemu z uczestników, prelegentów i Partnerów – za energię, zaufanie i otwartość na dialog.

To Wy tworzycie siłę naszej społeczności i nadajecie sens temu wydarzeniu.
Do zobaczenia na kolejnych projektach Sport Biznes Polska – stay tuned! 🔜

#SportForBrands #SBP #SportBiznesPolska #S4B

_______________
Partnerzy Strategiczni: Enea, ORLEN, Totalizator Sportowy
Partnerzy Główni: Grupa PGE, Trefl, MPWiK Wrocław #PijKranówkę
Partnerzy: empik bilety, STELLIS, Superbet Polska, Sponsoring Insight, Tripla PRO, Proxymedia Films, Łączy nas piłka Polski Związek Piłki Nożnej, Plus, InPost - Paczkomat, Kurier
Partnerzy Medialni: Interplay, Meczyki.pl, Money.pl, SportMarketing.pl, SportProBiz, WP SportoweFakty, Polsatsport.plImage attachmentImage attachment+6Image attachment

🏁 To już koniec – Sport for Brands 2025 dobiegło końca!

Za nami dzień pełen merytoryki, inspirujących spotkań i rozmów, które – mamy nadzieję – będą miały swój ciąg dalszy w działaniach i współpracach 💡🤝

W ostatniej części konferencji przyjrzeliśmy się realnym przykładom i innowacyjnym formom komunikacji marek poprzez sport:
✨ Wyjątkowe partnerstwo w wymiarze premium – case study współpracy Lancerto x PZPN, które pokazało, jak łączyć elegancję z emocjami kibiców.

💧 Nie tylko sport zawodowy – prezentacja kampanii społecznej #PijKranówkę z Wrocławia i jej niestandardowego podejścia do promocji przez sport.

🎧 Podcast sportowy jako narzędzie marketingu 360° – czyli jak Bieganie.pl tworzy angażujący content audio, który buduje relacje z biegaczami i markami.

Dziękujemy wszystkim, którzy byli dziś z nami – na miejscu w Sheraton Sopot Hotel i online. To dzięki Wam Sport for Brands ma sens i moc! 🔥

Do zobaczenia na naszych kolejnych wydarzeniach – stay tuned, więcej informacji już wkrótce! 👀

#sportforbrands #S4B #sportbiznespolska #SBP

__________________________
Partnerzy Strategiczni: Enea, ORLEN, Totalizator Sportowy
Partnerzy Główni: Grupa PGE, Trefl, MPWiK Wrocław #PijKranówkę
Partnerzy: empik bilety, STELLIS, Superbet Polska, Sponsoring Insight, Tripla PRO, Proxymedia Films, Łączy nas piłka Polski Związek Piłki Nożnej, Plus, InPost – Paczkomat, Kurier
Partnerzy Medialni: Interplay, Meczyki.pl, Money.pl, SportMarketing.pl, SportProBiz, WP SportoweFakty, Polsatsport.pl
See MoreSee Less

🏁 To już koniec – Sport for Brands 2025 dobiegło końca!

 Za nami dzień pełen merytoryki, inspirujących spotkań i rozmów, które – mamy nadzieję – będą miały swój ciąg dalszy w działaniach i współpracach 💡🤝

W ostatniej części konferencji przyjrzeliśmy się realnym przykładom i innowacyjnym formom komunikacji marek poprzez sport: 
✨ Wyjątkowe partnerstwo w wymiarze premium – case study współpracy Lancerto x PZPN, które pokazało, jak łączyć elegancję z emocjami kibiców.

💧 Nie tylko sport zawodowy – prezentacja kampanii społecznej #PijKranówkę z Wrocławia i jej niestandardowego podejścia do promocji przez sport.

🎧 Podcast sportowy jako narzędzie marketingu 360° – czyli jak Bieganie.pl tworzy angażujący content audio, który buduje relacje z biegaczami i markami.

Dziękujemy wszystkim, którzy byli dziś z nami – na miejscu w Sheraton Sopot Hotel i online. To dzięki Wam Sport for Brands ma sens i moc! 🔥

Do zobaczenia na naszych kolejnych wydarzeniach – stay tuned, więcej informacji już wkrótce! 👀

#SportForBrands #S4B #SportBiznesPolska #SBP

__________________________
Partnerzy Strategiczni: Enea, ORLEN, Totalizator Sportowy 
Partnerzy Główni: Grupa PGE, Trefl, MPWiK Wrocław #PijKranówkę
Partnerzy: empik bilety, STELLIS, Superbet Polska, Sponsoring Insight, Tripla PRO, Proxymedia Films, Łączy nas piłka Polski Związek Piłki Nożnej, Plus, InPost - Paczkomat, Kurier 
Partnerzy Medialni: Interplay, Meczyki.pl, Money.pl, SportMarketing.pl, SportProBiz, WP SportoweFakty, Polsatsport.plImage attachmentImage attachment+3Image attachment

Sport for Brands 2025 trwa w najlepsze!
Za nami kolejne merytoryczne wystąpienia i mocna dawka wiedzy z europejskiej perspektywy 🌍⚽

📊 Na scenie pojawili się Tomasz Koprowski i Karol Lejman, którzy wspólnie zaprezentowali raport „Polskie kluby w rozgrywkach europejskich – efekty marketingowe i ekonomiczne”. Konkretne dane, twarde wnioski i pytanie: czy umiemy wykorzystać potencjał Europy?

🌍 Tuż po nim – debata o promocji marek na rynkach zagranicznych poprzez sport. Eksperci wspólnie zastanawiali się, jak rozgrywki europejskie mogą wspierać realizację celów biznesowych i marketingowych.

🏙️ A na koniec przed przerwą – rozmowa o tym, czy sport może wspierać rozwój miast i regionów. Marketing miejsc to nie moda, a rzeczywistość – pod warunkiem, że mierzymy efekty i działamy strategicznie.

Teraz chwila na złapanie oddechu, lunch i networking – widzimy się za moment! ☕🤝

#sportforbrands #S4B #sportbiznespolska #SBP

Partnerzy Strategiczni: Enea, ORLEN, Totalizator Sportowy
Partnerzy Główni: Grupa PGE, Trefl, MPWiK Wrocław #PijKranówkę
See MoreSee Less

Sport for Brands 2025 trwa w najlepsze!
Za nami kolejne merytoryczne wystąpienia i mocna dawka wiedzy z europejskiej perspektywy 🌍⚽

📊 Na scenie pojawili się Tomasz Koprowski i Karol Lejman, którzy wspólnie zaprezentowali raport „Polskie kluby w rozgrywkach europejskich – efekty marketingowe i ekonomiczne”. Konkretne dane, twarde wnioski i pytanie: czy umiemy wykorzystać potencjał Europy?

🌍 Tuż po nim – debata o promocji marek na rynkach zagranicznych poprzez sport. Eksperci wspólnie zastanawiali się, jak rozgrywki europejskie mogą wspierać realizację celów biznesowych i marketingowych.

🏙️ A na koniec przed przerwą – rozmowa o tym, czy sport może wspierać rozwój miast i regionów. Marketing miejsc to nie moda, a rzeczywistość – pod warunkiem, że mierzymy efekty i działamy strategicznie.

Teraz chwila na złapanie oddechu, lunch i networking – widzimy się za moment! ☕🤝

#SportForBrands #S4B #SportBiznesPolska #SBP

Partnerzy Strategiczni: Enea, ORLEN, Totalizator Sportowy 
Partnerzy Główni: Grupa PGE, Trefl, MPWiK Wrocław  #PijKranówkęImage attachmentImage attachment+3Image attachment

🎤 Pierwsza część konferencji Sport for Brands 2025 już za nami! 👏

Nowy sezon sponsoringu sportowego rozpoczęliśmy z konkretem – aktualnymi danymi, ważnymi wytycznymi i dużą dawką refleksji 💡

📊 Na początek – premiera raportu „Rynek Sponsoringu Sportowego w Polsce”, którą przedstawił Michal Gradzik ekspert Sponsoring Insight. Najnowsze liczby, rynkowe trendy i porządna baza do dalszych rozmów.

🗣️ Tuż po niej – rozmowa one on one „Sportowiec jako marka – jak skutecznie budować swoją wartość marketingową na boisku i poza nim” z udziałem Mistrza Świata Karol Kłos. Autentyczność, świadomość marki i długofalowe relacje z partnerami to kluczowe wnioski tej rozmowy.

📈 Na zakończenie tej części – debata ekspercka: ROI vs AVE – czy sponsoring to tylko liczby, czy też emocje i cele społeczne? Głosy z różnych perspektyw, praktyczne doświadczenia i inspirujące wnioski. Jakub Świsłowski, Michal Rutkowski, Szymon Gawryszczak, Dawid Korszen dziękujemy za wspaniałą dyskusję.

Czas na kawę, networking i dalszy ciąg sportowo-biznesowych rozmów ☕🤝

#sportforbrands #S4B #sportbiznespolska #SBP

Partnerzy Strategiczni: Enea, ORLEN, Totalizator Sportowy,
Partnerzy Główni: Grupa PGE, Trefl, MPWiK Wrocław #PijKranówkę
See MoreSee Less

🎤 Pierwsza część konferencji Sport for Brands 2025 już za nami! 👏

Nowy sezon sponsoringu sportowego rozpoczęliśmy z konkretem – aktualnymi danymi, ważnymi wytycznymi i dużą dawką refleksji 💡

📊 Na początek – premiera raportu „Rynek Sponsoringu Sportowego w Polsce”, którą przedstawił Michal Gradzik ekspert Sponsoring Insight. Najnowsze liczby, rynkowe trendy i porządna baza do dalszych rozmów.

🗣️ Tuż po niej – rozmowa one on one „Sportowiec jako marka – jak skutecznie budować swoją wartość marketingową na boisku i poza nim” z udziałem Mistrza Świata Karol Kłos. Autentyczność, świadomość marki i długofalowe relacje z partnerami to kluczowe wnioski tej rozmowy. 

📈 Na zakończenie tej części – debata ekspercka: ROI vs AVE – czy sponsoring to tylko liczby, czy też emocje i cele społeczne? Głosy z różnych perspektyw, praktyczne doświadczenia i inspirujące wnioski. Jakub Świsłowski, Michal Rutkowski, Szymon Gawryszczak, Dawid Korszen dziękujemy za wspaniałą dyskusję.

Czas na kawę, networking i dalszy ciąg sportowo-biznesowych rozmów ☕🤝

#SportForBrands #S4B #SportBiznesPolska #SBP

Partnerzy Strategiczni: Enea, ORLEN, Totalizator Sportowy,
Partnerzy Główni: Grupa PGE, Trefl, MPWiK Wrocław #PijKranówkęImage attachmentImage attachment+3Image attachment

📣 Rozpoczynamy Sport for Brands 2025! 🎉

Witamy Was w Sopocie, gdzie nadmorski klimat spotyka się z najważniejszymi rozmowami o sponsoringu sportowym! 🌊🤝

Jubileuszowa, piąta edycja konferencji startuje w Sheraton Sopot Hotel – z udziałem gości obecnych na miejscu i tych, którzy śledzą wydarzenie online 💻👏🏻

🎤 Już za chwilę na scenie pojawią się pierwsi prelegenci, a przez cały dzień towarzyszyć nam będzie Katarzyna Kopeć-Ziemczyk jako prowadząca!

Przed nami dzień pełen inspirujących wystąpień, rozmów o trendach, relacjach i odpowiedzialności w sponsoringu sportowym. Cieszymy się, że jesteście z nami – czas start! 🔥

#sportforbrands #S4B #sportbiznespolska #SBP

Partnerzy Strategiczni: Enea, ORLEN, Totalizator Sportowy
Partnerzy Główni: Grupa PGE, Trefl, MPWiK Wrocław #PijKranówkę
See MoreSee Less

📣 Rozpoczynamy Sport for Brands 2025! 🎉

Witamy Was w Sopocie, gdzie nadmorski klimat spotyka się z najważniejszymi rozmowami o sponsoringu sportowym! 🌊🤝

Jubileuszowa, piąta edycja konferencji startuje w Sheraton Sopot Hotel – z udziałem gości obecnych na miejscu i tych, którzy śledzą wydarzenie online 💻👏🏻

🎤 Już za chwilę na scenie pojawią się pierwsi prelegenci, a przez cały dzień towarzyszyć nam będzie Katarzyna Kopeć-Ziemczyk jako prowadząca!

Przed nami dzień pełen inspirujących wystąpień, rozmów o trendach, relacjach i odpowiedzialności w sponsoringu sportowym. Cieszymy się, że jesteście z nami – czas start! 🔥

#SportForBrands #S4B #SportBiznesPolska #SBP

Partnerzy Strategiczni: Enea, ORLEN, Totalizator Sportowy
Partnerzy Główni: Grupa PGE, Trefl, MPWiK Wrocław #PijKranówkęImage attachment

🏟️ Drużyna Sport for Brands 2025 gotowa do gry!

Z dumą ogłaszamy, że skompletowaliśmy skład, z którym 10 czerwca wypełnimy przestrzeń konferencyjną Sheraton Sopot Hotel 💥
To właśnie dzięki naszym partnerom możemy tworzyć wydarzenie, które realnie zmienia sposób myślenia o sponsoringu sportowym.

🤝 To nie tylko wsparcie – to współpraca oparta na wspólnych celach, wartościach i przekonaniu, że sport i biznes mogą grać do jednej bramki.

💡 Razem pokażemy, jak wygląda nowoczesny sponsoring: oparty na strategii, relacjach i autentycznym zaangażowaniu.

Partnerzy Strategiczni: Enea, ORLEN, Totalizator Sportowy
Partnerzy Główni: Grupa PGE, Trefl, MPWiK Wrocław #PijKranówkę

Partnerzy: empik bilety, STELLIS, Superbet Polska, Sponsoring Insight, Tripla PRO, Proxymedia Films, Polski Związek Piłki Nożnej Plus InPost – Paczkomat, Kurier

Partnerzy Medialni: Interplay, Meczyki.pl, Money.pl, SportMarketing.pl, SportProBiz, WP SportoweFakty, Polsatsport.pl

Dziękujemy za zaufanie – widzimy się już niedługo na boisku konferencyjnym! 🏆

ℹ️ Więcej informacji o wydarzeniu: tiny.pl/cfy8rzt2
See MoreSee Less

🏟️ Drużyna Sport for Brands 2025 gotowa do gry!

Z dumą ogłaszamy, że skompletowaliśmy skład, z którym 10 czerwca wypełnimy przestrzeń konferencyjną Sheraton Sopot Hotel 💥
To właśnie dzięki naszym partnerom możemy tworzyć wydarzenie, które realnie zmienia sposób myślenia o sponsoringu sportowym.

🤝 To nie tylko wsparcie – to współpraca oparta na wspólnych celach, wartościach i przekonaniu, że sport i biznes mogą grać do jednej bramki.

💡 Razem pokażemy, jak wygląda nowoczesny sponsoring: oparty na strategii, relacjach i autentycznym zaangażowaniu.

Partnerzy Strategiczni: Enea, ORLEN, Totalizator Sportowy
Partnerzy Główni: Grupa PGE, Trefl, MPWiK Wrocław #PijKranówkę

Partnerzy: empik bilety, STELLIS, Superbet Polska, Sponsoring Insight, Tripla PRO, Proxymedia Films, Polski Związek Piłki Nożnej  Plus InPost - Paczkomat, Kurier

Partnerzy Medialni: Interplay, Meczyki.pl, Money.pl, SportMarketing.pl, SportProBiz, WP SportoweFakty, Polsatsport.pl

Dziękujemy za zaufanie – widzimy się już niedługo na boisku konferencyjnym! 🏆

ℹ️ Więcej informacji o wydarzeniu: https://tiny.pl/cfy8rzt2

📱 Masz już aplikację Sport Biznes Polska?
Nie? To najwyższa pora ją pobrać! 🔥

👉 Bądź zawsze o krok przed innymi – Twój bilet, agenda, prelegenci, networking i streaming są teraz… w Twojej kieszeni.

Dzięki aplikacji:
✅ Zobaczysz szczegółowy program i dodasz najciekawsze punkty do własnego planu
✅ Otrzymasz powiadomienia push z najważniejszymi informacjami
✅ Będziesz mógł edytować swój profil, dodać branżę i być widocznym dla innych uczestników
✅ Nawiążesz kontakty i umówisz się na spotkania 1:1
✅ Obejrzysz transmisję wydarzenia na żywo
✅ I wejdziesz na wydarzenie z kodem QR bez szukania maili 🎫

📥 Pobierz lub zaktualizuj aplikację:
🔗 Android: tiny.pl/2d7p1mwh
🔗 iOS: tiny.pl/htq5m5v7

Widzimy się już za chwilę – z aplikacją wszystko masz pod kontrolą! 🚀

ℹ️ Więcej informacji o wydarzeniu: tiny.pl/cfy8rzt2

#sportforbrands2025 #SBP #S4B #sportbiznespolska

Partnerzy Strategiczni: ORLEN, Enea, Totalizator Sportowy
Partnerzy Główni: Trefl, Grupa PGE, #PijKranówkę MPWiK Wrocław
See MoreSee Less

📱 Masz już aplikację Sport Biznes Polska?
Nie? To najwyższa pora ją pobrać! 🔥

👉 Bądź zawsze o krok przed innymi – Twój bilet, agenda, prelegenci, networking i streaming są teraz… w Twojej kieszeni.

Dzięki aplikacji:
✅ Zobaczysz szczegółowy program i dodasz najciekawsze punkty do własnego planu
✅ Otrzymasz powiadomienia push z najważniejszymi informacjami
✅ Będziesz mógł edytować swój profil, dodać branżę i być widocznym dla innych uczestników
✅ Nawiążesz kontakty i umówisz się na spotkania 1:1
✅ Obejrzysz transmisję wydarzenia na żywo
✅ I wejdziesz na wydarzenie z kodem QR bez szukania maili 🎫

📥 Pobierz lub zaktualizuj aplikację:
🔗 Android: https://tiny.pl/2d7p1mwh
🔗 iOS: https://tiny.pl/htq5m5v7

Widzimy się już za chwilę – z aplikacją wszystko masz pod kontrolą! 🚀

ℹ️ Więcej informacji o wydarzeniu: https://tiny.pl/cfy8rzt2

#SportForBrands2025 #SBP #S4B #SportBiznesPolska

Partnerzy Strategiczni: ORLEN, Enea, Totalizator Sportowy
Partnerzy Główni: Trefl, Grupa PGE, #PijKranówkę MPWiK Wrocław

🏙 Czy stadion może wypromować miasto? A bieg uliczny – wzmocnić markę regionu?

Coraz więcej miast i regionów inwestuje w sport nie tylko z myślą o kibicach, ale też o wizerunku, rozwoju lokalnym i budowaniu silnej tożsamości. Ale czy sport naprawdę potrafi zmieniać postrzeganie miejsca – i zostawia po sobie coś więcej niż emocje?

Podczas Sport for Brands 2025 zapraszamy na debatę ekspercką, w której sprawdzimy, jak wygląda prawdziwy wpływ wydarzeń sportowych na wizerunek i rozwój miast oraz regionów.

👉 Czy marketing miejsc przez sport to realna strategia, czy nadal za dużo w nim mitów i nadziei?
👉 Jak mierzyć efekty – nie tylko promocyjne, ale też społeczne i ekonomiczne?
👉 Kiedy projekt sportowy staje się wartością dla mieszkańców, a kiedy tylko kosztem w budżecie?

Debatę poprowadzi Karol Lejman, a na scenie pojawią się:
👤 Artur Popko – Polska Liga Siatkówki S.A.
👤 Kazimierz Wierzbicki – Trefl S.A.
👤 Piotr Borys – Ministerstwo Sportu i Turystyki

To będzie rozmowa o odpowiedzialności, strategii i nowych oczekiwaniach wobec sportu – szczególnie w kontekście miast i społeczności lokalnych.

📅 10 czerwca
📍 Sheraton Sopot Hotel

📝 Program 👉 tiny.pl/cfy8rzt2
🎫 Rejestracja 👉 bilety.sbpolska.pl/

#sportforbrands2025 #sportbiznespolska #SBP #S4B

Partnerzy Strategiczni: ORLEN, Enea, Totalizator Sportowy
Partnerzy Główni: Trefl, Grupa PGE, #PijKranówkę MPWiK Wrocław
See MoreSee Less

🏙 Czy stadion może wypromować miasto? A bieg uliczny – wzmocnić markę regionu?

Coraz więcej miast i regionów inwestuje w sport nie tylko z myślą o kibicach, ale też o wizerunku, rozwoju lokalnym i budowaniu silnej tożsamości. Ale czy sport naprawdę potrafi zmieniać postrzeganie miejsca – i zostawia po sobie coś więcej niż emocje?

Podczas Sport for Brands 2025 zapraszamy na debatę ekspercką, w której sprawdzimy, jak wygląda prawdziwy wpływ wydarzeń sportowych na wizerunek i rozwój miast oraz regionów.

👉 Czy marketing miejsc przez sport to realna strategia, czy nadal za dużo w nim mitów i nadziei?
👉 Jak mierzyć efekty – nie tylko promocyjne, ale też społeczne i ekonomiczne?
👉 Kiedy projekt sportowy staje się wartością dla mieszkańców, a kiedy tylko kosztem w budżecie?

Debatę poprowadzi Karol Lejman, a na scenie pojawią się:
👤 Artur Popko - Polska Liga Siatkówki S.A.
👤 Kazimierz Wierzbicki - Trefl S.A.
👤 Piotr Borys - Ministerstwo Sportu i Turystyki

To będzie rozmowa o odpowiedzialności, strategii i nowych oczekiwaniach wobec sportu – szczególnie w kontekście miast i społeczności lokalnych.

📅 10 czerwca
📍 Sheraton Sopot Hotel

📝 Program 👉 https://tiny.pl/cfy8rzt2
🎫 Rejestracja 👉 https://bilety.sbpolska.pl/

#SportForBrands2025 #SportBiznesPolska #SBP #S4B

Partnerzy Strategiczni: ORLEN, Enea, Totalizator Sportowy 
Partnerzy Główni: Trefl, Grupa PGE, #PijKranówkę MPWiK Wrocław

❤️🤍 Do teamu Sport for Brands dołącza ORLEN – marka, która od lat wyznacza tempo w sporcie, nie tylko na torze, boisku czy stadionie, ale też w przestrzeni marketingu i sponsoringu.

Silne emocje, rozmach działań i strategiczne podejście do wspierania sportu – to wszystko sprawia, że ORLEN S.A. to nie tylko partner, ale jeden z liderów budujących wartość polskiego sportu na arenie krajowej i międzynarodowej.

💬 Już 10 czerwca w Sopocie spotkamy się na V Konferencji Sport for Brands, żeby porozmawiać o tym, jak tworzyć silne marki, angażować społeczności i robić sponsoring z rozmachem!

📅 10 czerwca 2025
📍 Sheraton Sopot Hotel

ℹ Więcej informacji: tiny.pl/hkbkn-px
🎫 Zarejestruj się: bilety.sbpolska.pl/

#sportforbrands2025 #sportbiznespolska #SBP #S4B
See MoreSee Less

❤️🤍 Do teamu Sport for Brands dołącza ORLEN  – marka, która od lat wyznacza tempo w sporcie, nie tylko na torze, boisku czy stadionie, ale też w przestrzeni marketingu i sponsoringu.

Silne emocje, rozmach działań i strategiczne podejście do wspierania sportu – to wszystko sprawia, że ORLEN S.A. to nie tylko partner, ale jeden z liderów budujących wartość polskiego sportu na arenie krajowej i międzynarodowej.

💬 Już 10 czerwca w Sopocie spotkamy się na V Konferencji Sport for Brands, żeby porozmawiać o tym, jak tworzyć silne marki, angażować społeczności i robić sponsoring z rozmachem!

📅 10 czerwca 2025
📍 Sheraton Sopot Hotel

 ℹ Więcej informacji: https://tiny.pl/hkbkn-px
🎫 Zarejestruj się: https://bilety.sbpolska.pl/

#SportForBrands2025 #SportBiznesPolska #SBP #S4B

Trusted by