07.05.2021

Media Marketing Polska Partnerem Medialnym Konferencji Sport For Brands

Mamy przyjemność poinformować, że Partnerem Medialnym Konferencji Sport For Brands zostało Media Marketing Polska 

 

„Media Marketing Polska” to wiodący i cieszący się uznaniem branży ogólnopolski magazyn poświęcony mediom, reklamie i marketingowi. To najstarsze polskie pismo o reklamie – wydawane jest bez przerwy od blisko 30 lat.

 

Redakcja „Media Marketing Polska” od lat przygotowuje liczne autorskie raporty tematyczne powiązane z rynkami, które śledzi i opisuje na co dzień. Są to m.in. raporty poświęcone agencjom reklamowym, domom mediowym, agencjom digitalowym czy zintegrowanego marketingu i eventowym, markom i marketerom, biurom reklamy, wydawcom, nadawcom i filmowym studiom produkcyjnym.

 

Integralną częścią większości raportów są badania satysfakcji klientów przygotowywane we współpracy z firmą Kantar. Badanie dotyczące agencji reklamowych i domów mediowych oraz związane z nim partnerstwo z Kantarem, mają już ponad 20-letnią historię.

 

Magazyn „Media Marketing Polska” i wyrosłe z niego serwisy MMP24.pl i MMPOnline.pl stanowią obszerne źródło informacji na temat nowych produktów, innowacji marketingowych i technik sprzedaży, działań promocyjnych oraz szeroko pojętego świata mediów – od tradycyjnych do najbardziej nowoczesnych. To ważne i cenione przez menedżerów i innych specjalistów z branży źródło informacji na temat aktywności marketerów i mediów, strategii rynkowych, przetargów reklamowych i mediowych oraz zmian personalnych.

 

Więcej informacji o naszym Partnerze Medialnym znajdziecie na stronie Media Marketing Polska  oraz na oficjalnym profilu Facebook

Ostatnie wpisy

Meczyki.pl Partnerem Medialnym VIII Kongresu SBP!

Mamy przyjemność poinformować, że do grona partnerów VIII Kongresu Sport Biznes Polska dołączył portal Meczyki.pl Społeczność Meczyki.pl tworzą zaangażowani i świadomi czytelnicy, których liczba stale wzrasta – 4 mln MAU. Zależy im, by każda spędzona chwila była uhonorowaniem pasji do piłki nożnej, w myśl zasady: „Od Kibiców do Kibiców”. Z powodzeniem działają na rynku od 2007 roku. […]
VIII Kongres

13/09/2024 | 15:34

Superbet Partnerem VIII Kongresu SBP

Mamy przyjemność poinformować, że do grona partnerów VIII Kongresu Sport Biznes Polska ponownie dołączyła Grupa Superbet  Grupa Superbet to globalny operator zakładów bukmacherskich i gier on-line charakteryzujący się wysoką dynamiką wzrostu i szybkim rozwojem. Globalnie grupa zatrudnia ponad 5 tysięcy osób, prowadząc działalność bukmacherską w Rumunii, Polsce, Brazylii, Belgii i Serbii. Na rynku polskim jest […]
VIII Kongres

13/09/2024 | 10:45

WP SportoweFakty Partnerem Medialnym VIII Kongresu SBP

Mamy przyjemność poinformować, że Partnerem Medialnym VIII Kongresu Sport Biznes Polska został serwis WP SportoweFakty WP SportoweFakty to największy i najpopularniejszy serwis sportowy w Polsce, odwiedzany codziennie przez 1,9 mln osób. Pod okiem Redaktora Naczelnego Dawida Góry w WP SportoweFakty działa blisko 200-osobowy zespół dziennikarzy i dziennikarek sportowych. Codziennie dostarczają najważniejsze informacje z kraju i […]
Bez kategorii

11/09/2024 | 16:20