28.05.2022

TVP Sport Partnerem Medialnym Sport For Brands 2022

Mamy przyjemność poinformować, że Partnerem Medialnym II edycji konferencji Sport For Brands zostało TVP Sport! 

 

TVP Sport – pierwszy kanał tematyczny Telewizji Polskiej. Nadaje od 18 listopada 2006 roku (od 12 stycznia 2014 w standardzie HD). Od 7 czerwca 2018 roku jest dostępny w Naziemnej Telewizji Cyfrowej (MUX 3). Jest liderem oglądalności wśród kanałów sportowych w naszym kraju.

 

TVP Sport to przede wszystkim relacje na żywo, najpopularniejsze dyscypliny, imprezy sportowe o międzynarodowej randze, występy najlepszych sportowców oraz ekspercki komentarz znanych i lubianych komentatorów sportowych: Dariusza Szpakowskiego, Mateusza Borka, Przemysława Babiarza, Jacka Laskowskiego, Piotra Sobczyńskiego, Macieja Kurzajewskiego, Jacka Kurowskiego i wielu innych. W TVP Sport na widzów czekają wielkie sportowe emocje, a jednocześnie gwarancja najwyższej jakości obrazu.

 

TVP Sport pokazuje najważniejsze wydarzenia: letnie i zimowe igrzyska olimpijskie, mistrzostwa Europy i świata w piłce nożnej i wiele imprez mistrzowskich w takich dyscyplinach: siatkówka, lekkoatletyka, skoki narciarskie, kolarstwo, boks, koszykówka, biathlon, żużel, wioślarstwo czy podnoszenie ciężarów. W portfolio TVP Sport znajdują się najważniejsze rozgrywki piłki nożnej, zarówno klubowej (Liga Mistrzów), jak i reprezentacyjnej (mecze kadry Polski w eliminacjach do ME i MŚ, Liga Narodów) a także rozgrywki Ekstraklasy, II ligi i Ekstraligi kobiet.

 

Ramówkę TVP Sport wypełniają także polskie rozgrywki ligowe (PGNiG Superliga piłki ręcznej kobiet i mężczyzn czy Polska Liga Hokeja) oraz zawody krajowe i międzynarodowe z udziałem Polaków (Tour de Pologne, siatkarska Liga Narodów).

 

W kanale TVP Sport są także autorskie audycje, cieszące się dużą popularnością: „Gol” – magazyn Ekstraklasy, „Retro TVP Sport” – program poświęcony ważnym wydarzeniom z punktu widzenia polskiego kibica, „4-4-2” (powadzenie Dariusz Szpakowski), „Ring TVP Sport” – magazyn sportów walki, „Pełnosprawni” – program poświęcony sportowcom niepełnosprawnym oraz codzienny serwis informacyjny „Sportowy Wieczór”.

 

TVP Sport ma swoją stronę internetową (tvpsport.pl), zaliczaną do piątki najchętniej odwiedzanych stron sportowych w Polsce, aplikację mobilną TVP Sport – absolutnego lidera aplikacji sportowych w kraju, a także najnowszy produkt – aplikację na smart tv.

 

Dyrektorem TVP Sport od czerwca 2017 roku jest Marek Szkolnikowski – z Telewizją Polską związany od 2008 roku jako dziennikarz i reporter z wielu międzynarodowych imprez. Jest wiceprzewodniczącym Komitetu Sportowego Europejskiej Unii Nadawców (EBU) oraz Komisji Marketingu Polskiego Komitetu Olimpijskiego.

 

Więcej o naszym Partnerze Medialnym znajdziecie na stronie: https://sport.tvp.pl

Ostatnie wpisy

5 pytań do Konrada Kozioła

Konrad Kozioł – od ponad 20 lat związany z organizacją wydarzeń i marketingiem. Obecnie Wiceprezes Zarządu PreZero Areny Gliwice, pierwszego budynku w naszym kraju z certyfikatem Zero Waste Silver oraz lidera zrównoważonego rozwoju wśród obiektów. Wcześniej związany z TAURON Areną Kraków. Członek zarządu European Arenas Association. Polska na stałe wpisała się na mapę największych wydarzeń […]
5 pytań do eksperta

05/11/2025 | 08:44

Grupa Energa członkiem Stowarzyszenia Sport Biznes Polska

Grupa Energa jest jedną z czterech największych krajowych spółek energetycznych w Polsce. Dostarcza prąd do ok. 3,4 mln odbiorców. Ponad 50% energii elektrycznej sprzedawanej klientom pochodzi z OZE. Grupa Energa jest zaangażowana w transformację polskiego sektora energetycznego, rozwijając potencjał źródeł odnawialnych i modernizując sieć dystrybucyjną. #EnergaWłącza Energa nie tylko dostarcza energię, ale też #włącza sport, […]
Komunikaty SBP

04/11/2025 | 12:00

Multi Support Agency Ltd członkiem Stowarzyszenia Sport Biznes Polska

Multi Support Agency Ltd – łączymy sport i biznes na poziomie mistrzostw świata Multi Support Agency Ltd to wyspecjalizowana agencja, która wspiera marki w budowaniu globalnej obecności poprzez strategiczne partnerstwa w świecie motorsportu. Naszą misją jest tworzenie wartościowych połączeń pomiędzy biznesem a sportem, otwierających przed markami unikalne możliwości komunikacyjne i marketingowe. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w […]
Komunikaty SBP

04/11/2025 | 11:51