17.05.2024

#PijKranówkę Partnerem Głównym Sport For Brands 2024

Mamy przyjemność poinformować, że Partnerem Głównym konferencji Sport For Brands 2024 została kampania społeczna #PijKranówkę  prowadzona przez MPWiK S.A. we Wrocławiu

#PijKranówkę to społeczna inicjatywa MPWiK S.A. we Wrocławiu. Akcja promuje ideę zrównoważonego rozwoju. Zrodziła się z pytania o to dlaczego w kraju, w którym prawie każdy ma bezpośredni dostęp do wysokiej jakości wody, wciąż kupujemy wodę butelkowaną?

 

Picie kranówki to same korzyści – dla zdrowia, dla domowego budżetu i dla środowiska. Woda dostarczana przez wrocławskie MPWiK jest bezpieczna, zdrowa i przede wszystkim tańsza od butelkowanej – jeden litr kranówki kosztuje mniej niż jeden grosz. Jeśli wybierzesz kranówkę zamiast wody butelkowanej, to w ciągu roku w Twoim portfelu zostanie ponad 1000 zł i oszczędzisz środowisku 19 kg plastiku.

 

Kampania społeczna ma na celu edukację ekologiczną społeczeństwa i przekonanie do wyboru kranówki jako wody do picia na co dzień. Przedstawia zalety picia wody kranowej i rezygnacji z wody butelkowanej. Kształtowanie postaw i zachowań proekologicznych jest jedną z misji MPWiK S.A., wpisanych w trend zrównoważonego rozwoju biznesu. Do kampanii zaangażowaliśmy wrocławskie kluby sportowe, które zostając ambasadorami #PijKranówkę promują wrocławską kranówkę wśród swoich kibiców i fanów. Kranówka produkowana przez MPWiK jest oficjalną wodą wielu klubów sportowych we Wrocławiu – m.in. WKS Śląsk Wrocław oraz WTS Sparta Wrocław czy wrocławskiego maratonu. Na potrzebę obsługi tego ostatniego wydarzenia pracownicy MPWiK skonstruowali nalewaki, dzięki którym w parę sekund można napełnić wodą dziesiątki kubeczków.

 

Więcej informacji o naszym Partnerze znajdziecie na stronie: www.pijkranowke.pl 

Ostatnie wpisy

Poznaliśmy Liderów i Przyszłych Liderów SBP 2024

Doświadczone autorytety, które swoją pasją, odwagą i innowacyjnym podejściem inspirują całe środowisko oraz młode talenty wyznaczające nowe kierunki rozwoju sportu. Stowarzyszenie Sport Biznes Polska po raz trzeci wyłoniło liderów branży sportowo-biznesowej. Podczas odbywającego się w Warszawie VIII Kongresu Sport Biznes Polska poznaliśmy zwycięzców Plebiscytu Liderów i Przyszłych Liderów SBP 2024. Konkurs Sport Biznes Polska to […]
Bez kategorii

05/11/2024 | 10:30

LOTTO Partnerem Głównym VIII Kongresu SBP!

Miło nam poinformować, że do grona Partnerów Głównych VIII Kongresu Sport Biznes Polska dołączyła marka LOTTO. Marka parasolowa LOTTO LOTTO TO RADOŚĆ WYGRYWANIA. Marka LOTTO łączy w sobie wszystkie pozytywne emocje i wartości, które na co dzień towarzyszą graczom – radość, dobrą zabawę, optymizm, wiarę w szczęście i wygraną. To właśnie jest najważniejsze w LOTTO. […]
VIII Kongres

02/11/2024 | 23:41

TRIPLA PRO Partnerem VIII Kongresu SBP

Miło nam poinformować, że Partnerem VIII Kongresu Sport Biznes Polska została firma Tripla PRO Jak sami o sobie mówią: „Jesteśmy agencją, która redefiniuje kreatywność i wprowadza innowacyjne rozwiązania na rynek. Nasza filozofia to nieustanne zaskakiwanie i generowanie pomysłów, które przynoszą realne efekty.  W naszej pracy każde działanie ma swoje uzasadnienie, a różnorodność w zespole to […]
VIII Kongres

02/11/2024 | 23:19