05.03.2025

Totalizator Sportowy Partnerem Strategicznym IX Kongresu i Gali SBP

Miło nam poinformować, że Partnerem Strategicznym IX Kongresu oraz Gali SBP został Totalizator Sportowy

Totalizator Sportowy – właściciel marki LOTTO, powstał w 1956 roku aby gromadzić środki na finansowanie remontów i budowy obiektów oraz urządzeń sportowych. Dysponuje siecią ponad 18 000 punktów sprzedaży, które każdego dnia oferują szeroki wachlarz produktów loteryjnych. Nadrzędnym celem spółki jest stały rozwój, poszukiwanie nowych innowacyjnych rozwiązań, które pozwolą wyprzedzać potrzeby rynku i wpływać na rozwój polskiej gospodarki.
 

Obecnie spółka realizuje zadanie wsparcia polskiego sportu na kilku poziomach: przekazuje środki z dopłat do gier liczbowych i loterii pieniężnych; wspiera wybrane organizacje, kluby i wydarzenia sportowe ze środków własnych; prowadzi działania mające na celu wyszukiwanie i szkolenie sportowych talentów.
 

Totalizator Sportowy jest jedynym podmiotem na polskim rynku, którego działalność wiąże się z koniecznością odprowadzania pieniędzy na fundusze celowe. Dopłaty do gier liczbowych i loterii trafiają na cztery fundusze celowe, w tym Fundusz Rozwoju Kultury Fizycznej (75% wpływów). Dysponuje nim Ministerstwo Sportu i Turystyki, które w ten sposób dofinansowuje projekty sportowe samorządów lokalnych, a także realizuje inwestycje o szczególnym znaczeniu dla polskiego sportu. Od 1994 roku na rachunek Funduszu trafiło ponad 16,7 miliarda złotych. Dzięki środkom z dopłat Ministerstwo Sportu i Turystyki mogło stworzyć program rozwoju infrastruktury sportowej.
 

Więcej informacji o naszym Partnerze znajdziecie na stronie: https://www.totalizator.pl

Ostatnie wpisy

Totalizator Sportowy Partnerem Strategicznym Sport for Brands 2025!

Miło nam poinformować, że Partnerem Strategicznym Sport for Brands został Totalizator Sportowy Totalizator Sportowy – właściciel marki LOTTO, powstał w 1956 roku aby gromadzić środki na finansowanie remontów i budowy obiektów oraz urządzeń sportowych. Dysponuje siecią ponad 18 000 punktów sprzedaży, które każdego dnia oferują szeroki wachlarz produktów loteryjnych. Nadrzędnym celem spółki jest stały rozwój, […]
SPORT FOR BRANDS 2025

22/04/2025 | 09:44

PGE Polska Grupa Energetyczna Partnerem Głównym Sport for Brands 2025!

Mamy zaszczyt poinformować, że PGE Polska Grupa Energetyczna została Partnerem Głównym Sport for Brands PGE Polska Grupa Energetyczna – największe przedsiębiorstwo elektroenergetyczne w Polsce, dostawca energii elektrycznej oraz ciepła do ponad 5,5 mln klientów oraz lider zmian w polskiej energetyce. Grupa PGE przedstawiła plan transformacji i drogę do dekarbonizacji wytwarzania oraz ogłosiła cel neutralności klimatycznej […]
SPORT FOR BRANDS 2025

22/04/2025 | 09:42

TREFL Partnerem Głównym Sport for Brands 2025!

Mamy ogromny zaszczyt poinformować, że Partnerem Głównym Sport for Brands został TREFL Wszystko zaczęło się w 1985 roku od powołania do życia spółki Trefl produkującej puzzle. Dziś Trefl jest w europejskiej czołówce producentów puzzli, jednym z ważniejszych producentów gier planszowych oraz największym producentem zabawek w Polsce. Sprzedaje zabawki w przeszło 50 krajach na całym świecie, […]
SPORT FOR BRANDS 2025

22/04/2025 | 09:40