SPORT FOR BRANDS

10.06.2025, Sopot

00 Dni : 00 Godziny : 00 Minuty : 00 Sekundy

Szanowni Państwo,

Krzysztof Kropielnicki

Przewodniczący Sport Biznes Polska

Sport for Brands to przestrzeń, w której spotykają się doświadczenie, wiedza i praktyka, a przede wszystkim ludzie, którzy realnie kształtują rynek marketingu i sponsoringu sportowego w Polsce.

Zapraszamy 10 czerwca do Sopotu – to właśnie tam, nad Bałtykiem, będziemy rozmawiać o tym, co najważniejsze w relacji sport–biznes: autentyczności, zaangażowaniu i mierzalnych efektach współpracy marek z klubami, sportowcami i wydarzeniami. 

W ramach najbliższej edycji konferencji będziemy dyskutować jednak nie tylko o markach-sponsorach, ale też o markach klubów oraz markach miejsc, omawiając konkretne case studies i wnioski z bieżących działań. Zaprezentujemy także aktualne dane i raporty z rynku, które pomogą lepiej zrozumieć kierunki zmian w branży.

Celem każdej inicjatywy Sport Biznes Polska jest to, by wspólnie wyznaczać standardy i budować środowisko, które napędza rozwój całego sektora. Wierzę, że Sport for Brands, po raz kolejny stanie się nie tylko przestrzenią do merytorycznej rozmowy, ale także miejscem integracji i nawiązywania relacji, które pozwolą wspólnie czynić branżę lepszą, bardziej świadomą i odporną na wyzwania przyszłości.

Do zobaczenia w Sopocie!

Krzysztof Kropielnicki
Przewodniczący Sport Biznes Polska

Krzysztof Kropielnicki

Przewodniczący Sport Biznes Polska

Sport For Brands 2025 – po raz pierwszy w Sopocie!

Już 10 czerwca w hotelu Sheraton w Sopocie odbędzie się 5. edycja konferencji Sport For Brands, organizowanej przez Stowarzyszenie Sport Biznes Polska. To wyjątkowe wydarzenie po raz pierwszy zawita na północ Polski, otwierając nowy rozdział w historii konferencji!

Ubiegłoroczna edycja zgromadziła we Wrocławiu ponad 400 przedstawicieli branży – wiodących marek sponsorujących sport, organizacji i obiektów sportowych, agencji marketingowych oraz domów mediowych. W tym roku spotykamy się nad Bałtykiem, by ponownie zgłębić temat sponsoringu i marketingu sportowego jako skutecznego narzędzia do realizacji celów biznesowych, marketingowych i społecznych.

ZOSTAŃ UCZESTNIKIEM >>

PROGRAM

PROGRAM

W trakcie dnia na jednej scenie wystąpi 30 topowych prelegentów prezentujących wyjątkowe case studies i praktyczne przykłady skutecznego oraz kreatywnego wykorzystania sponsoringu sportowego. Eksperci największych marek oraz przedstawiciele sponsorowanych podmiotów podzielą się kulisami współpracy, analizą trendów i najlepszymi praktykami w branży. Sport For Brands to wyjątkowa okazja, aby w skondensowanej formule zdobyć kompleksową wiedzę o marketingu i sponsoringu sportowym, poznać sprawdzone strategie i wymienić się doświadczeniami podczas prezentacji i debat eksperckich. Jeśli chcesz wiedzieć, jak skutecznie wykorzystywać sport w działaniach marketingowych i sponsoringowych – nie może Cię zabraknąć!

LOKALIZACJA

LOKALIZACJA

Tegoroczna edycja Sport For Brands po raz pierwszy odbędzie się na północy Polski – w Sopocie, w Sheraton Sopot Hotel. To wyjątkowe miejsce, łączące biznesowy komfort z niepowtarzalnym klimatem nadmorskiego kurortu, stworzy idealne warunki do merytorycznych dyskusji i networkingowych spotkań.

INSPIRACJE I NETWORKING

INSPIRACJE I NETWORKING

Każde nasze wydarzenie to nie tylko solidna dawka merytorycznej wiedzy, ale także wyjątkowa okazja do rozwoju i nawiązywania wartościowych relacji w branży. Już 10 czerwca w Sopocie spotkają się przedstawiciele świata sportu i biznesu z całej Polski, by wspólnie dyskutować o przyszłości sponsoringu sportowego.Dzięki dedykowanej aplikacji Sport Biznes Polska oraz specjalnej strefie networkingowej, uczestnicy będą mieli możliwość odnowienia znajomości, wymiany doświadczeń oraz poszerzenia swojej sieci kontaktów o nowych partnerów biznesowych. Sport For Brands to przestrzeń dla wszystkich – zarówno liderów rynku, jak i mniejszych podmiotów, które chcą wzmocnić swoją pozycję w ekosystemie sportowym i wspólnie inspirować się do działania.

 

SPONSORING DLA KAŻDEGO

Sport For Brands to miejsce zarówno dla tych, którzy dopiero chcą wejść w świat sponsoringu, jak i dla doświadczonych graczy szukających nowych inspiracji. Pokażemy, czego oczekują marki, jakie są ich cele i jak skutecznie wykorzystać sponsoring sportowy. Na scenie wystąpią eksperci stojący za najbardziej udanymi projektami – podzielą się nie tylko sukcesami, ale też wyzwaniami i lekcjami wyniesionymi z doświadczeń. To wyjątkowa okazja, by zdobyć praktyczną wiedzę i nowe spojrzenie na współpracę w sporcie! 

Zobacz jak wyglądały poprzednie edycje SPORT FOR BRANDS

Program Sport For Brands 2025

10 czerwca 2025
08:00 – 09:40

Rejestracja uczestników/Welcome coffee

09:45 – 10:00

Oficjalne rozpoczęcie Sport For Brands 2025

Krzysztof Kropielnicki

Sport Biznes Polska

10:00 – 10:15

Prezentacja

Prezentacja raportu „Rynek Sponsoringu Sportowego w Polsce”

Seweryn Plotan

Sponsoring Insight

Michał Gradzik

Sponsoring Insight

10:15 – 10:40

Rozmowa One on One

Sportowiec jako marka – jak skutecznie budować swoją wartość marketingową na boisku i poza nim?

Tomasz Koprowski

Aluron CMC Warta Zawiercie

Karol Kłos

Sportowiec

10:40 – 11:20

Debata ekspercka

ROI vs AVE – czy sponsoring to tylko liczby, czy także emocje i zaangażowanie w realizację celów społecznych?

11:20 – 12:05

Przerwa kawowa

12:05 – 12:20

Prezentacja

Prezentacja raportu „Polskie kluby w rozgrywkach europejskich – efekty marketingowe i ekonomiczne”

Tomasz Koprowski

Aluron CMC Warta Zawiercie

Karol Lejman

One Sport

12:20 – 13:00

Debata ekspercka

Promocja marek na rynkach zagranicznych poprzez sport – potencjał rozgrywek europejskich w realizacji celów biznesowych i marketingowych

Tomasz Koprowski

Aluron CMC Warta Zawiercie

Marcin Animucki

Ekstraklasa

Piotr Należyty

Superliga

Jakub Wasiak

G2A.COM

13:00 – 13:40

Debata ekspercka

Sport, a marketing miejsc – mit czy rzeczywistość? Czyli jak oceniać efekty ekonomiczne, społeczne oraz marketingowe realizowanych projektów w sporcie, biznesie i samorządach?

Karol Lejman

One Sport

Artur Popko

Polska Liga Siatkówki

13:40 – 14:45

Lunch

14:45 – 15:10

Prezentacja case study

Wyjątkowe partnerstwo w wymiarze premium – case study Lancerto x PZPN

Karol Tatar

Polski Związek Piłki Nożnej

Michał Kędziora

MrVintage.pl

15:10 – 15:35

Prezentacja case study

Nie tylko sport zawodowy, czyli nowe formy promocji wrocławskiej kampanii społecznej #PijKranówkę

Alicja Tchórz

SWIMPACT

Krzysztof Skrzyniarz

Główny Zarząd WOPR

Przemysław Gałecki

MPWiK Wrocław

15:35 – 16:05

Prezentacja case study

Emocje, autentyczność i wartości – 3 filary wpływające na realizację efektywnych projektów sponsoringowych w sporcie

Pakiety uczestnictwa

W trosce o Wasz komfort przygotowaliśmy kilka wariantów uczestnictwa w Konferencji Sport For Brands. W zależności od preferencji możesz wybrać udział stacjonarny lub online.

*Ceny pakietów mogą różnić się w zależności od aktualnie trwającego etapu sprzedaży.

W przypadku dodatkowych pytań zachęcamy do KONTAKTU z biurem Organizatora.

Pakiet Online

199zł netto

Dla uczestników poprzednich edycji

Dla nowych uczestników 299zł netto

  • Udział online w Sport For Brands 2025
  • Dostęp do nagrań wideo z konferencji
  • Certyfikat uczestnictwa w konferencji
  • Dostęp do aplikacji networkingowej SBP
  • Pakiet startowy Sport For Brands 2025
  • Przerwy kawowe i lunch
  • Nocleg w hotelu Sheraton z 9/10 lub 10/11.06.2025
Kup bilet

Pakiet Standard

599zł netto

Dla uczestników poprzednich edycji

Dla nowych uczestników 699zł netto

  • Udział w Sport For Brands 2025
  • Dostęp do nagrań wideo z konferencji
  • Certyfikat uczestnictwa w konferencji
  • Dostęp do aplikacji networkingowej SBP
  • Pakiet startowy Sport For Brands 2025
  • Przerwy kawowe i lunch
  • Nocleg w hotelu Sheraton z 9/10 lub 10/11.06.2025
Kup bilet

Pakiet Premium

1399zł netto

Dla uczestników poprzednich edycji

Dla nowych uczestników 1 499zł netto

  • Udział w Sport For Brands 2025
  • Dostęp do nagrań wideo z konferencji
  • Certyfikat uczestnictwa w konferencji
  • Dostęp do aplikacji networkingowej SBP
  • Pakiet startowy Sport For Brands 2025
  • Przerwy kawowe i lunch
  • Nocleg w hotelu Sheraton z 9/10 lub 10/11.06.2025
Kup bilet

PARTNERZY STRATEGICZNI

PARTNERZY GŁÓWNI

PARTNERZY

PARTNERZY MEDIALNI

Aktualności

KONTAKT Z ORGANIZATOREM

Łukasz Banaszak

Dyrektor Zarządzający

Julia Janc

Specjalistka ds. Komunikacji i Marketingu

Mateusz Maćkowski

Specjalista ds. Sprzedaży i Marketingu

Martyna Kłoda

Specjalistka ds. Marketingu i Sprzedaży

Jak dojechać na Sport For Brands 2025?

Sheraton Sopot Hotel ul. Powstańców Warszawy 10 Sopot