Z przyjemnością informujemy, że portal Meczyki.pl został Partnerem Medialnym IV edycji konferencji Sport For Brands

Społeczność Meczyki.pl tworzą zaangażowani i świadomi czytelnicy, których liczba stale wzrasta – 4 mln MAU. Zależy im, by każda spędzona chwila była uhonorowaniem pasji do piłki nożnej, w myśl zasady: „Od Kibiców do Kibiców”. Z powodzeniem działają na rynku od 2007 roku. Ich długofalowy plan polega na systematycznej pracy oraz wdrażaniu na bieżąco najnowszych rozwiązań technologicznych, które pozwoliły im na przestrzeni lat zbudować największy portal piłkarski w Polsce.
Meczyki.pl to już nie tylko jeden z największych portali sportowych w Polsce, ale też rosnąca siła w sportowym wideo. 24 marca 2022 zadebiutowali na YouTubie z nową przestrzenią studyjną podzieloną na część publicystyczną oraz część sportowo-rozrywkową. Powstanie 150-metrowego studia Meczyki jest odpowiedzią na zmieniający się sposób konsumpcji mediów internetowych w Polsce.
Jako jedyny wydawca mediów sportowych w Polsce są w stanie zrealizować komplementarną kampanię obejmującą kanały www, wideo i social o zasięgu ponad 100 mln miesięcznie.
Ostatnie wpisy
„Biegam z czystą przyjemnością” – podsumowanie inicjatywy!
31/03/2025 | 08:48
Statuetki Sport Biznes Polska za rok 2024 przyznane. Poznaj zwycięzców
19/03/2025 | 15:31
Dolnośląskie Produkty Regionalne Partnerem IX Kongresu Sport Biznes Polska
10/03/2025 | 12:44