Mamy ogromną przyjemność poinformować, że Partnerem III edycji konferencji Sport For Brands została firma Sponsoring Insight!

Sponsoring Insight to agencja badawczo-consultingowa specjalizująca się w analizach i doradztwie w zakresie marketingu oraz sponsoringu sportu i kultury. Sponsoring Insight dostarcza informacje, dzięki którym sponsorzy oraz organizacje sportowe i kulturalne, mogą podejmować trafne decyzje i w konsekwencji realizować swoje cele strategiczne. Realizując projekty dla swoich klientów, firma bazuje na innowacyjnych narzędziach analitycznych, opartych na badaniach naukowych z obszaru sponsoringu sportu i kultury oraz CSR.
Zespół Sponsoring Insight składa się z konsultantów posiadających wieloletnie doświadczenie w analizach i badaniach efektywności sponsoringu oraz optymalizacji procesów marketingowych w organizacjach.
Więcej informacji o naszym Partnerze znajdziecie na stronie internetowej www.sponsoringinsight.pl oraz na profilu LinkedIn
Ostatnie wpisy
Klub SM RACING członkiem Stowarzyszenia Sport Biznes Polska
18/02/2025 | 09:32
Przedstawiamy listę Finalistów do Nagród Sport Biznes Polska za 2024 rok!
17/02/2025 | 15:03
TRIPLA PRO Partnerem IX Kongresu SBP
17/02/2025 | 10:46