28.05.2022

TVP Sport Partnerem Medialnym Sport For Brands 2022

Mamy przyjemność poinformować, że Partnerem Medialnym II edycji konferencji Sport For Brands zostało TVP Sport! 

 

TVP Sport – pierwszy kanał tematyczny Telewizji Polskiej. Nadaje od 18 listopada 2006 roku (od 12 stycznia 2014 w standardzie HD). Od 7 czerwca 2018 roku jest dostępny w Naziemnej Telewizji Cyfrowej (MUX 3). Jest liderem oglądalności wśród kanałów sportowych w naszym kraju.

 

TVP Sport to przede wszystkim relacje na żywo, najpopularniejsze dyscypliny, imprezy sportowe o międzynarodowej randze, występy najlepszych sportowców oraz ekspercki komentarz znanych i lubianych komentatorów sportowych: Dariusza Szpakowskiego, Mateusza Borka, Przemysława Babiarza, Jacka Laskowskiego, Piotra Sobczyńskiego, Macieja Kurzajewskiego, Jacka Kurowskiego i wielu innych. W TVP Sport na widzów czekają wielkie sportowe emocje, a jednocześnie gwarancja najwyższej jakości obrazu.

 

TVP Sport pokazuje najważniejsze wydarzenia: letnie i zimowe igrzyska olimpijskie, mistrzostwa Europy i świata w piłce nożnej i wiele imprez mistrzowskich w takich dyscyplinach: siatkówka, lekkoatletyka, skoki narciarskie, kolarstwo, boks, koszykówka, biathlon, żużel, wioślarstwo czy podnoszenie ciężarów. W portfolio TVP Sport znajdują się najważniejsze rozgrywki piłki nożnej, zarówno klubowej (Liga Mistrzów), jak i reprezentacyjnej (mecze kadry Polski w eliminacjach do ME i MŚ, Liga Narodów) a także rozgrywki Ekstraklasy, II ligi i Ekstraligi kobiet.

 

Ramówkę TVP Sport wypełniają także polskie rozgrywki ligowe (PGNiG Superliga piłki ręcznej kobiet i mężczyzn czy Polska Liga Hokeja) oraz zawody krajowe i międzynarodowe z udziałem Polaków (Tour de Pologne, siatkarska Liga Narodów).

 

W kanale TVP Sport są także autorskie audycje, cieszące się dużą popularnością: „Gol” – magazyn Ekstraklasy, „Retro TVP Sport” – program poświęcony ważnym wydarzeniom z punktu widzenia polskiego kibica, „4-4-2” (powadzenie Dariusz Szpakowski), „Ring TVP Sport” – magazyn sportów walki, „Pełnosprawni” – program poświęcony sportowcom niepełnosprawnym oraz codzienny serwis informacyjny „Sportowy Wieczór”.

 

TVP Sport ma swoją stronę internetową (tvpsport.pl), zaliczaną do piątki najchętniej odwiedzanych stron sportowych w Polsce, aplikację mobilną TVP Sport – absolutnego lidera aplikacji sportowych w kraju, a także najnowszy produkt – aplikację na smart tv.

 

Dyrektorem TVP Sport od czerwca 2017 roku jest Marek Szkolnikowski – z Telewizją Polską związany od 2008 roku jako dziennikarz i reporter z wielu międzynarodowych imprez. Jest wiceprzewodniczącym Komitetu Sportowego Europejskiej Unii Nadawców (EBU) oraz Komisji Marketingu Polskiego Komitetu Olimpijskiego.

 

Więcej o naszym Partnerze Medialnym znajdziecie na stronie: https://sport.tvp.pl

Ostatnie wpisy

Plus Partnerem Sport for Brands

Mamy zaszczyt poinformować, że do grona Partnerów Sport for Brands 2025 dołączyła marka Plus! Polkomtel Sp. z o.o. to wiodący operator telekomunikacyjny w Polsce, świadczący usługi pod marką Plus. Jest liderem technologii 5G korzystającym z najnowocześniejszych rozwiązań telekomunikacyjnych w rozwijaniu usług dla swoich klientów. Jest częścią Grupy Polsat Plus, największej grupy medialno-telekomunikacyjnej w Polsce dostarczającej […]
SPORT FOR BRANDS 2025

30/05/2025 | 12:57

Polski Związek Piłki Nożnej Partnerem Sport for Brands

Polski Związek Piłki Nożnej Partnerem Sport for Brands 2025! Polski Związek Piłki Nożnej (PZPN) jest centralnym organem odpowiedzialnym za rozwój, organizację i promocję piłki nożnej w Polsce w piłce jedenastoosobowej, halowej (futsal) i plażowej, we wszystkich odmianach aprobowanych przez FIFA i UEFA. Jako członek FIFA i UEFA, PZPN zarządza krajowymi rozgrywkami, a także reprezentacjami Polski. […]
SPORT FOR BRANDS 2025

30/05/2025 | 12:19

Grupa Enea Partnerem Strategicznym Sport for Brands

Mamy ogromny zaszczyt poinformować, że Partnerem Strategicznym Sport for Brands 2025 została Grupa Enea Grupa Enea to wicelider polskiego rynku elektroenergetycznego w zakresie produkcji energii elektrycznej. Zarządza pełnym łańcuchem wartości na rynku energii elektrycznej: od paliwa, poprzez produkcję energii elektrycznej, dystrybucję, sprzedaż i obsługę klienta. Odpowiada za bezpieczne dostawy energii do 2,7 mln klientów. Enea, […]
SPORT FOR BRANDS 2025

30/05/2025 | 12:16