PZU Partnerem Strategicznym konferencji Sport For Brands

Mamy ogromny zaszczyt poinformować, że Partnerem Strategicznym II edycji konferencji Sport For Brands zostało PZU

 

Grupa PZU to największy w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej konglomerat finansowy. Działa w pięciu krajach: w Polsce, Estonii, na Litwie, Łotwie i Ukrainie, a jej skonsolidowane aktywa sięgają blisko 400 mld zł. Na czele Grupy stoi PZU SA, którego tradycje sięgają roku 1803, kiedy na ziemiach polskich powstało pierwsze towarzystwo ubezpieczeniowe.

 

Tylko w Polsce Grupa PZU ma ok. 22 mln klientów. Jest liderem rynku ubezpieczeniowego oraz znajduje się w ścisłej czołówce na rynkach usług bankowych, inwestycyjnych, opieki zdrowotnej. Marka PZU należy do najlepiej rozpoznawalnych, znanych praktycznie każdemu Polakowi. Od 2010 roku PZU SA jest notowany na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie i od momentu debiutu znajduje się w indeksie WIG20. Od roku 2019 wchodzi także w skład indeksu zrównoważonego rozwoju WIG-ESG.

 

Więcej informacji o naszym Partnerze Strategicznym znajdziecie na stronie internetowej: https://www.pzu.pl 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Dołącz do grona członków Stowarzyszenia Sport Biznes Polska »