Mamy przyjemność poinformować, że firma Sponsoring Insight została Partnerem II edycji konferencji Sport For Brands!
Sponsoring Insight to agencja badawczo-consultingowa specjalizująca się w analizach i doradztwie w zakresie marketingu oraz sponsoringu sportu i kultury. Firma dostarcza informacje, dzięki którym sponsorzy oraz organizacje sportowe i kulturalne, mogą podejmować trafne decyzje i w konsekwencji realizować swoje cele strategiczne. Realizując projekty dla swoich klientów, agencja bazuje na innowacyjnych narzędziach analitycznych, opartych na badaniach naukowych z obszaru sponsoringu sportu i kultury oraz CSR.
Zespół Sponsoring Insight składa się z konsultantów posiadających wieloletnie doświadczenie w analizach i badaniach efektywności sponsoringu oraz optymalizacji procesów marketingowych w organizacjach.
Więcej informacji o naszym Partnerze znajdziecie na stronie internetowej www.sponsoringinsight.pl oraz na profilu LinkedIn
Ostatnie wpisy
PKO Bank Polski członkiem Stowarzyszenia Sport Biznes Polska
03/12/2024 | 14:41
Trefl członkiem Stowarzyszenia Sport Biznes Polska
03/12/2024 | 14:31
Totalizator Sportowy członkiem Stowarzyszenia Sport Biznes Polska
03/12/2024 | 14:14