04.05.2022

Sponsoring Insight Partnerem konferencji Sport For Brands

Mamy przyjemność poinformować, że firma Sponsoring Insight została Partnerem II edycji konferencji Sport For Brands!

 

Sponsoring Insight to agencja badawczo-consultingowa specjalizująca się w analizach i doradztwie w zakresie marketingu oraz sponsoringu sportu i kultury. Firma dostarcza informacje, dzięki którym sponsorzy oraz organizacje sportowe i kulturalne, mogą podejmować trafne decyzje i w konsekwencji realizować swoje cele strategiczne. Realizując projekty dla swoich klientów, agencja bazuje na innowacyjnych narzędziach analitycznych, opartych na badaniach naukowych z obszaru sponsoringu sportu i kultury oraz CSR.

 

Zespół Sponsoring Insight składa się z konsultantów posiadających wieloletnie doświadczenie w analizach i badaniach efektywności sponsoringu oraz optymalizacji procesów marketingowych w organizacjach.

 

Więcej informacji o naszym Partnerze znajdziecie na stronie internetowej www.sponsoringinsight.pl oraz na profilu LinkedIn 

Ostatnie wpisy

PKO Bank Polski członkiem Stowarzyszenia Sport Biznes Polska

PKO Bank Polski jest niekwestionowanym liderem polskiego sektora bankowego i ważną częścią krajowej gospodarki. Istotną rolę w społecznej aktywności Banku pełnią działania wspierające szeroko rozumiany sport. PKO Bank Polski jest partnerem imprez biegowych w całej Polsce, wspiera też narciarstwo biegowe, kolarstwo, a także polskie jeździectwo.   Bank wykorzystuje również swój potencjał jako mecenas piłki nożnej. […]
Bez kategorii

03/12/2024 | 14:41

Trefl członkiem Stowarzyszenia Sport Biznes Polska

Wszystko zaczęło się w 1985 roku od powołania do życia spółki Trefl produkującej puzzle. Dziś Trefl jest w europejskiej czołówce producentów puzzli, jednym z ważniejszych producentów gier planszowych oraz największym producentem zabawek w Polsce. Sprzedaje zabawki w przeszło 50 krajach na całym świecie, przy czym znaczną większość produktów od początku konsekwentnie wytwarza w Polsce, we […]
Bez kategorii

03/12/2024 | 14:31

Totalizator Sportowy członkiem Stowarzyszenia Sport Biznes Polska

Totalizator Sportowy – właściciel marki LOTTO, powstał w 1956 roku aby gromadzić środki na finansowanie remontów i budowy obiektów oraz urządzeń sportowych. Dysponuje siecią ponad 18 000 punktów sprzedaży, które każdego dnia oferują szeroki wachlarz produktów loteryjnych. Nadrzędnym celem spółki jest stały rozwój, poszukiwanie nowych innowacyjnych rozwiązań, które pozwolą wyprzedzać potrzeby rynku i wpływać na […]
Bez kategorii

03/12/2024 | 14:14