Mamy przyjemność poinformować, że Partnerem Medialnym konferencji Sport For Brands zostało Media Marketing Polska!
„Media Marketing Polska” to wiodący i cieszący się uznaniem branży ogólnopolski magazyn poświęcony mediom, reklamie i marketingowi. To najstarsze polskie pismo o reklamie – wydawane jest bez przerwy od blisko 30 lat.
Redakcja „Media Marketing Polska” od lat przygotowuje liczne autorskie raporty tematyczne powiązane z rynkami, które śledzi i opisuje na co dzień. Są to m.in. raporty poświęcone agencjom reklamowym, domom mediowym, agencjom digitalowym czy zintegrowanego marketingu i eventowym, markom i marketerom, biurom reklamy, wydawcom, nadawcom i filmowym studiom produkcyjnym.
Integralną częścią większości raportów są badania satysfakcji klientów przygotowywane we współpracy z firmą Kantar. Badanie dotyczące agencji reklamowych i domów mediowych oraz związane z nim partnerstwo z Kantarem, mają już ponad 20-letnią historię.
Magazyn „Media Marketing Polska” i wyrosłe z niego serwisy MMP24.pl i MMPOnline.pl stanowią obszerne źródło informacji na temat nowych produktów, innowacji marketingowych i technik sprzedaży, działań promocyjnych oraz szeroko pojętego świata mediów – od tradycyjnych do najbardziej nowoczesnych. To ważne i cenione przez menedżerów i innych specjalistów z branży źródło informacji na temat aktywności marketerów i mediów, strategii rynkowych, przetargów reklamowych i mediowych oraz zmian personalnych.
Więcej informacji o naszym Partnerze Medialnym znajdziecie na stronie Media Marketing Polska oraz na oficjalnym profilu Facebook
Ostatnie wpisy
WP SportoweFakty Partnerem Medialnym VIII Kongresu SBP
11/09/2024 | 16:20
Nowa strona internetowa SBP: Kolejny krok w cyfrowej transformacji
06/09/2024 | 12:37
Kolejna edycja Kongresu Sport Biznes Polska już w listopadzie
06/09/2024 | 12:35