04.05.2022

Media Marketing Polska Partnerem Medialnym konferencji Sport For Brands

Mamy przyjemność poinformować, że Partnerem Medialnym konferencji Sport For Brands zostało Media Marketing Polska!

 

„Media Marketing Polska” to wiodący i cieszący się uznaniem branży ogólnopolski magazyn poświęcony mediom, reklamie i marketingowi. To najstarsze polskie pismo o reklamie – wydawane jest bez przerwy od blisko 30 lat.

 

Redakcja „Media Marketing Polska” od lat przygotowuje liczne autorskie raporty tematyczne powiązane z rynkami, które śledzi i opisuje na co dzień. Są to m.in. raporty poświęcone agencjom reklamowym, domom mediowym, agencjom digitalowym czy zintegrowanego marketingu i eventowym, markom i marketerom, biurom reklamy, wydawcom, nadawcom i filmowym studiom produkcyjnym.

 

Integralną częścią większości raportów są badania satysfakcji klientów przygotowywane we współpracy z firmą Kantar. Badanie dotyczące agencji reklamowych i domów mediowych oraz związane z nim partnerstwo z Kantarem, mają już ponad 20-letnią historię.

 

Magazyn „Media Marketing Polska” i wyrosłe z niego serwisy MMP24.pl i MMPOnline.pl stanowią obszerne źródło informacji na temat nowych produktów, innowacji marketingowych i technik sprzedaży, działań promocyjnych oraz szeroko pojętego świata mediów – od tradycyjnych do najbardziej nowoczesnych. To ważne i cenione przez menedżerów i innych specjalistów z branży źródło informacji na temat aktywności marketerów i mediów, strategii rynkowych, przetargów reklamowych i mediowych oraz zmian personalnych.

 

Więcej informacji o naszym Partnerze Medialnym znajdziecie na stronie Media Marketing Polska  oraz na oficjalnym profilu Facebook

Ostatnie wpisy

Dolnośląskie Produkty Regionalne Partnerem X Kongresu Sport Biznes Polska

Dolnośląskie Produkty Regionalne Partnerem X Kongresu Sport Biznes Polska Dolnośląskie Produkty Regionalne to marka, która łączy tradycję z nowoczesnością, promując unikalne dziedzictwo Dolnego Śląska poprzez wysokiej jakości produkty inspirowane regionalnym rzemiosłem, kulturą i historią. Jako partner wydarzenia Sport Biznes Polska podkreślamy naszą misję wspierania lokalnej tożsamości i budowania silnych, autentycznych marek regionalnych. Sport i biznes […]
Komunikaty SBP

13/10/2025 | 08:08

Playtech Partnerem X Kongresu Sport Biznes Polska

Playtech Partnerem X Kongresu Sport Biznes Polska Playtech to wiodący globalny dostawca technologii, treści i usług dla branży iGaming i zakładów sportowych, wspierający operatorów w ponad 40 regulowanych jurysdykcjach. Firma, notowana na londyńskiej giełdzie papierów wartościowych (LSE), zatrudnia ok. 7 400 specjalistów w blisko 20 krajach. Playtech tworzy zintegrowane rozwiązania dla operatorów, łącząc innowacyjne produkty, […]
Komunikaty SBP

13/10/2025 | 08:05

Solid Cyber wystawcą SBP EXPO 2025

Solid Cyber wystawcą SBP EXPO 2025 Solid Cyber, część Grupy Solid Security – lidera ochrony fizycznej z ponad 30-letnim doświadczeniem – zapewnia kompleksową ochronę cyfrową, uzupełniając tradycyjne środki bezpieczeństwa. Nasze Security Operations Center (SOC) działa 24/7/365, monitorując, analizując i reagując na zagrożenia w cyberprzestrzeni. Zespół ekspertów łączy wiedzę z zakresu ochrony fizycznej i nowoczesnych technologii […]
Komunikaty SBP

10/10/2025 | 13:00