Mamy przyjemność poinformować, że Partnerem II edycji konferencji Sport For Brands została spółka MEETING15!
MEETING15 S.A. to polsko-japońska spółka technologiczna, producent platformy eventowej umożliwiającej organizację wydarzeń stacjonarnych, hybrydowych i online. Za jej pośrednictwem realizowane są konferencje, szkolenia, warsztaty, egzaminy, walne zgromadzenia, imprezy firmowe, sportowe, koncerty i wiele innych wydarzeń.
MEETING15 jest najnowocześniejszym rozwiązaniem pracującym w przeglądarce, więc nie wymaga, pobierania i instalacji przez użytkowników. Na platformie odbyło się ponad 1000 wydarzeń, skupiło to ponad 200 000 uczestników i przełożyło się na miliony aktywności w ramach quizów, ankiet, spotkań 1:1 czy sesji Q&A. MEETING15 stał się ulubioną platformą eventową zarówno dla klientów korporacyjnych, zwłaszcza branży farmaceutycznej jak i samych uczestników wydarzeń.
Obecnie Grupa posiada już 2 spółki:
MEETING15 S.A. – Warszawa – dedykowana do rynku EMEA + USA,
MEETING15 株式会社 – Tokyo – dedykowana do rynku Japonia + Azja&Pacific
Więcej informacji o naszym Partnerze znajdziecie na stronie internetowej www.meeting15.com/pl
Ostatnie wpisy
PKO Bank Polski członkiem Stowarzyszenia Sport Biznes Polska
03/12/2024 | 14:41
Trefl członkiem Stowarzyszenia Sport Biznes Polska
03/12/2024 | 14:31
Totalizator Sportowy członkiem Stowarzyszenia Sport Biznes Polska
03/12/2024 | 14:14