Grupa Enea Partnerem Strategicznym II edycji konferencji Sport For Brands

Mamy ogromny zaszczyt poinformować, że Partnerem Strategicznym konferencji Sport For Brands została Grupa Enea

 

Grupa Enea to wicelider polskiego rynku elektroenergetycznego w zakresie produkcji energii elektrycznej. Zarządza pełnym łańcuchem wartości na rynku energii elektrycznej: od paliwa, poprzez produkcję energii elektrycznej, dystrybucję, sprzedaż i obsługę klienta. Odpowiada za bezpieczne dostawy energii do 2,7 mln klientów.

 

Enea, jako firma odpowiedzialna społecznie, wspiera inicjatywy na terenie swojej podstawowej aktywności biznesowej, starannie dobierając projekty, które przynoszą korzyści społecznościom lokalnym i angażują je. Grupa Enea wspiera projekty sportowe oparte na długoterminowym rozwoju, łączące sport zawodowy i szkolenie młodzieży. Promocja aktywności fizycznej wśród najmłodszych jest dla Enei niezmiernie ważna, dlatego firma wspiera juniorów i edukację sportową dzieci w ramach Enei Akademii Sportu. Enea jest sponsorem tytularnym m.in. drużyn siatkarskich i koszykarskich w północno-zachodniej Polsce oraz imprez triathlonowych, m.in. Enea Bydgoszcz Triathlon. Jest też sponsorem Polskiego Związku Towarzystw Wioślarskich, Polskiego Związku Zapaśniczego i Polskiego Związku Tenisa Stołowego. Ambasadorską marki jest Natalia Partyka, utytułowana zawodniczka tenisa stołowego i wielokrotna uczestniczka igrzysk olimpijskich, medalistka igrzysk paraolimpijskich.

 

Więcej informacji o naszym Partnerze Strategicznym znajdziecie na stronie internetowej https://www.enea.pl oraz na oficjalnym profilu na Facebooku.  

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Dołącz do grona członków Stowarzyszenia Sport Biznes Polska »