20.04.2022

II edycja Sport For Brands już w czerwcu!

20 ekspertów, 10 prezentacji branżowych case studies, 500 uczestników i nowa lokalizacja –

przed nami II edycja Sport For Brands! 

 

Konferencja Sport For Brands to wyjątkowe wydarzenie w polskim sporcie i biznesie. W ciągu jednego dnia 10 topowych marek zaprezentuje uczestnikom na swoim przykładzie, w jaki sposób skutecznie i kreatywnie wykorzystywać obszar sponsoringu sportowego w bieżących działaniach. 

 

Pierwsza edycja SFB, mimo że organizowana w formule online i w trakcie pandemii, zgromadziła ponad 400 uczestników! Czas na spotkanie na żywo i w nowej dla nas lokalizacji.  Wydarzenie odbędzie się już 2 czerwca we Wrocławiu.

 

Co wyróżnia konferencję Sport For Brands?

  1. Jedyne wydarzenie w całości poświęcone tematowi sponsoringu – Sport For Brands to kolejne wydarzenie organizowane pod szyldem Stowarzyszenia Sport Biznes Polska. Głównym założeniem konferencji jest poszerzanie wiedzy na temat sponsoringu sportowego jako narzędzia do realizacji celów biznesowych, marketingowych i społecznych.
  2. Prezentacja dobrych praktyk branżowych – Format SFB zakłada półgodzinne wystąpienia przedstawicieli topowych marek, którzy na swoim przykładzie zaprezentują skuteczne i kreatywne sposoby wykorzystania potencjału sponsoringu sportowego w bieżących działaniach. W programie uwzględnione zostały różne ujęcia i cele, tak aby w pełni oddać jego wielowymiarowość.
  3. Nowe trendy i praktyczne rozwiązania – Sport For Brands łączy teorię z praktyką. Do agendy wydarzenia zaprosiliśmy zarówno marki, które od lat są związane ze sportem, jak i te, które dopiero postanowiły wykorzystać sponsoring sportowy, jako narzędzie komunikacji. Swoimi doświadczeniami i przemyśleniami z dotychczasowej współpracy podzielą się z naszymi uczestnikami przedstawiciele marek, ale również sponsorowanych podmiotów.
  4. Możliwość poznania interesujących projektów od środka – program Sport Fort Brands zakłada prezentację 10 case studies, z czego każdy dotyczy innego obszaru. Uczestnicy będą mieli niepowtarzalną okazję do poznania kulis współprac z dwóch punktów widzenia – sponsora i sponsorowanego. Format konferencji zakłada również możliwość zadawania pytań ekspertom i pogłębienia interesujących tematów.
  5. Łączymy polski sport z biznesem – nasze wydarzenia zgromadziły do tej pory ponad 2 000 uczestników reprezentujących różne sektory branży sportu i biznesu sportowego. Podczas SFB w jednym miejscu spotkają się przedstawiciele firm sponsorujących sport, organizacji sportowych, zarządców obiektów sportowych, Jednostek Samorządu Terytorialnego, agencji marketingu sportowego i domów mediowych. Nie może Cię zabraknąć!

Przedsprzedaż pakietów uczestnictwa w konferencji Sport For Brands rozpocznie się już w najbliższy czwartek (21.04) o godz. 12:00. W puli dostępnych jest jedynie 50 biletów w specjalnej niższej cenie. Aby skorzystać z dedykowanych warunków uczestnictwa, należy w polu uwagi wpisać “Sport4Brands2022”.
Przedsprzedaż potrwa do 27.04.2022  do godz. 20:00 bądź do wyczerpania biletów.


Po więcej informacji zapraszamy do zakładki Sport For Brands

Ostatnie wpisy

Klub SM RACING członkiem Stowarzyszenia Sport Biznes Polska

Klub SM RACING to organizacja działająca na rzecz rozwoju motorsportu, ze szczególnym naciskiem na dyscyplinę Supermoto. Od lat aktywnie promuje tę dynamiczną i widowiskową formę wyścigów, organizując prestiżowe zawody oraz wspierając rozwój młodych talentów. Klub jest organizatorem Mistrzostw Polski Supermoto, a w 2024 roku pełnił również rolę gospodarza Mistrzostw Świata i Europy w tej dyscyplinie. […]
Bez kategorii

18/02/2025 | 09:32

Przedstawiamy listę Finalistów do Nagród Sport Biznes Polska za 2024 rok!

Najlepsi sponsorzy sportu, przełomowe aktywacje sponsoringowe, organizacje wyróżniające się skutecznością oraz samorządy wyjątkowo zaangażowane w rozwój sportu – to właśnie oni znaleźli się w gronie finalistów Nagród Sport Biznes Polska za rok 2024. Kto sięgnie po prestiżową Statuetkę i zapisze się w historii polskiego biznesu sportowego? Jury wybrało finalistów! Tegoroczna edycja konkursu cieszyła się ogromnym […]
Bez kategorii

17/02/2025 | 15:03

TRIPLA PRO Partnerem IX Kongresu SBP

Miło nam poinformować, że Partnerem IX Kongresu Sport Biznes Polska została firma Tripla PRO Jak sami o sobie mówią: „Jesteśmy agencją, która redefiniuje kreatywność i wprowadza innowacyjne rozwiązania na rynek. Nasza filozofia to nieustanne zaskakiwanie i generowanie pomysłów, które przynoszą realne efekty.  W naszej pracy każde działanie ma swoje uzasadnienie, a różnorodność w zespole to […]
IX Kongres i Gala SBP

17/02/2025 | 10:46