20 ekspertów, 10 prezentacji branżowych case studies, 500 uczestników i nowa lokalizacja –
przed nami II edycja Sport For Brands!
Konferencja Sport For Brands to wyjątkowe wydarzenie w polskim sporcie i biznesie. W ciągu jednego dnia 10 topowych marek zaprezentuje uczestnikom na swoim przykładzie, w jaki sposób skutecznie i kreatywnie wykorzystywać obszar sponsoringu sportowego w bieżących działaniach.
Pierwsza edycja SFB, mimo że organizowana w formule online i w trakcie pandemii, zgromadziła ponad 400 uczestników! Czas na spotkanie na żywo i w nowej dla nas lokalizacji. Wydarzenie odbędzie się już 2 czerwca we Wrocławiu.
Co wyróżnia konferencję Sport For Brands?
- Jedyne wydarzenie w całości poświęcone tematowi sponsoringu – Sport For Brands to kolejne wydarzenie organizowane pod szyldem Stowarzyszenia Sport Biznes Polska. Głównym założeniem konferencji jest poszerzanie wiedzy na temat sponsoringu sportowego jako narzędzia do realizacji celów biznesowych, marketingowych i społecznych.
- Prezentacja dobrych praktyk branżowych – Format SFB zakłada półgodzinne wystąpienia przedstawicieli topowych marek, którzy na swoim przykładzie zaprezentują skuteczne i kreatywne sposoby wykorzystania potencjału sponsoringu sportowego w bieżących działaniach. W programie uwzględnione zostały różne ujęcia i cele, tak aby w pełni oddać jego wielowymiarowość.
- Nowe trendy i praktyczne rozwiązania – Sport For Brands łączy teorię z praktyką. Do agendy wydarzenia zaprosiliśmy zarówno marki, które od lat są związane ze sportem, jak i te, które dopiero postanowiły wykorzystać sponsoring sportowy, jako narzędzie komunikacji. Swoimi doświadczeniami i przemyśleniami z dotychczasowej współpracy podzielą się z naszymi uczestnikami przedstawiciele marek, ale również sponsorowanych podmiotów.
- Możliwość poznania interesujących projektów od środka – program Sport Fort Brands zakłada prezentację 10 case studies, z czego każdy dotyczy innego obszaru. Uczestnicy będą mieli niepowtarzalną okazję do poznania kulis współprac z dwóch punktów widzenia – sponsora i sponsorowanego. Format konferencji zakłada również możliwość zadawania pytań ekspertom i pogłębienia interesujących tematów.
- Łączymy polski sport z biznesem – nasze wydarzenia zgromadziły do tej pory ponad 2 000 uczestników reprezentujących różne sektory branży sportu i biznesu sportowego. Podczas SFB w jednym miejscu spotkają się przedstawiciele firm sponsorujących sport, organizacji sportowych, zarządców obiektów sportowych, Jednostek Samorządu Terytorialnego, agencji marketingu sportowego i domów mediowych. Nie może Cię zabraknąć!
Przedsprzedaż pakietów uczestnictwa w konferencji Sport For Brands rozpocznie się już w najbliższy czwartek (21.04) o godz. 12:00. W puli dostępnych jest jedynie 50 biletów w specjalnej niższej cenie. Aby skorzystać z dedykowanych warunków uczestnictwa, należy w polu uwagi wpisać “Sport4Brands2022”.
Przedsprzedaż potrwa do 27.04.2022 do godz. 20:00 bądź do wyczerpania biletów.
Po więcej informacji zapraszamy do zakładki Sport For Brands.
Ostatnie wpisy
Unia Metropolii Polskich Partnerem VIII Kongresu SBP
03/10/2024 | 10:15
SPORTFIVE Partnerem VIII edycji Kongresu SBP!
01/10/2024 | 15:29
Interplay.pl Partnerem VIII Kongresu SBP
01/10/2024 | 12:11