20.04.2022

II edycja Sport For Brands już w czerwcu!

20 ekspertów, 10 prezentacji branżowych case studies, 500 uczestników i nowa lokalizacja –

przed nami II edycja Sport For Brands! 

 

Konferencja Sport For Brands to wyjątkowe wydarzenie w polskim sporcie i biznesie. W ciągu jednego dnia 10 topowych marek zaprezentuje uczestnikom na swoim przykładzie, w jaki sposób skutecznie i kreatywnie wykorzystywać obszar sponsoringu sportowego w bieżących działaniach. 

 

Pierwsza edycja SFB, mimo że organizowana w formule online i w trakcie pandemii, zgromadziła ponad 400 uczestników! Czas na spotkanie na żywo i w nowej dla nas lokalizacji.  Wydarzenie odbędzie się już 2 czerwca we Wrocławiu.

 

Co wyróżnia konferencję Sport For Brands?

  1. Jedyne wydarzenie w całości poświęcone tematowi sponsoringu – Sport For Brands to kolejne wydarzenie organizowane pod szyldem Stowarzyszenia Sport Biznes Polska. Głównym założeniem konferencji jest poszerzanie wiedzy na temat sponsoringu sportowego jako narzędzia do realizacji celów biznesowych, marketingowych i społecznych.
  2. Prezentacja dobrych praktyk branżowych – Format SFB zakłada półgodzinne wystąpienia przedstawicieli topowych marek, którzy na swoim przykładzie zaprezentują skuteczne i kreatywne sposoby wykorzystania potencjału sponsoringu sportowego w bieżących działaniach. W programie uwzględnione zostały różne ujęcia i cele, tak aby w pełni oddać jego wielowymiarowość.
  3. Nowe trendy i praktyczne rozwiązania – Sport For Brands łączy teorię z praktyką. Do agendy wydarzenia zaprosiliśmy zarówno marki, które od lat są związane ze sportem, jak i te, które dopiero postanowiły wykorzystać sponsoring sportowy, jako narzędzie komunikacji. Swoimi doświadczeniami i przemyśleniami z dotychczasowej współpracy podzielą się z naszymi uczestnikami przedstawiciele marek, ale również sponsorowanych podmiotów.
  4. Możliwość poznania interesujących projektów od środka – program Sport Fort Brands zakłada prezentację 10 case studies, z czego każdy dotyczy innego obszaru. Uczestnicy będą mieli niepowtarzalną okazję do poznania kulis współprac z dwóch punktów widzenia – sponsora i sponsorowanego. Format konferencji zakłada również możliwość zadawania pytań ekspertom i pogłębienia interesujących tematów.
  5. Łączymy polski sport z biznesem – nasze wydarzenia zgromadziły do tej pory ponad 2 000 uczestników reprezentujących różne sektory branży sportu i biznesu sportowego. Podczas SFB w jednym miejscu spotkają się przedstawiciele firm sponsorujących sport, organizacji sportowych, zarządców obiektów sportowych, Jednostek Samorządu Terytorialnego, agencji marketingu sportowego i domów mediowych. Nie może Cię zabraknąć!

Przedsprzedaż pakietów uczestnictwa w konferencji Sport For Brands rozpocznie się już w najbliższy czwartek (21.04) o godz. 12:00. W puli dostępnych jest jedynie 50 biletów w specjalnej niższej cenie. Aby skorzystać z dedykowanych warunków uczestnictwa, należy w polu uwagi wpisać “Sport4Brands2022”.
Przedsprzedaż potrwa do 27.04.2022  do godz. 20:00 bądź do wyczerpania biletów.


Po więcej informacji zapraszamy do zakładki Sport For Brands

Ostatnie wpisy

Poznaliśmy Liderów i Przyszłych Liderów SBP 2024

Doświadczone autorytety, które swoją pasją, odwagą i innowacyjnym podejściem inspirują całe środowisko oraz młode talenty wyznaczające nowe kierunki rozwoju sportu. Stowarzyszenie Sport Biznes Polska po raz trzeci wyłoniło liderów branży sportowo-biznesowej. Podczas odbywającego się w Warszawie VIII Kongresu Sport Biznes Polska poznaliśmy zwycięzców Plebiscytu Liderów i Przyszłych Liderów SBP 2024. Konkurs Sport Biznes Polska to […]
Bez kategorii

05/11/2024 | 10:30

LOTTO Partnerem Głównym VIII Kongresu SBP!

Miło nam poinformować, że do grona Partnerów Głównych VIII Kongresu Sport Biznes Polska dołączyła marka LOTTO. Marka parasolowa LOTTO LOTTO TO RADOŚĆ WYGRYWANIA. Marka LOTTO łączy w sobie wszystkie pozytywne emocje i wartości, które na co dzień towarzyszą graczom – radość, dobrą zabawę, optymizm, wiarę w szczęście i wygraną. To właśnie jest najważniejsze w LOTTO. […]
VIII Kongres

02/11/2024 | 23:41

TRIPLA PRO Partnerem VIII Kongresu SBP

Miło nam poinformować, że Partnerem VIII Kongresu Sport Biznes Polska została firma Tripla PRO Jak sami o sobie mówią: „Jesteśmy agencją, która redefiniuje kreatywność i wprowadza innowacyjne rozwiązania na rynek. Nasza filozofia to nieustanne zaskakiwanie i generowanie pomysłów, które przynoszą realne efekty.  W naszej pracy każde działanie ma swoje uzasadnienie, a różnorodność w zespole to […]
VIII Kongres

02/11/2024 | 23:19

VIII KONGRES SPORT BIZNES POLSKA  5-6 LISTOPADA 2024 – DOUBLETREE BY HILTON WARSZAWA  KONTAKT DO ORGANIZATORA ➡