23.12.2021

Podsumowanie 2021 roku w SBP

Koniec roku to dla większości osób szczególny czas podsumowań i refleksji nie tylko w życiu prywatnym, ale również zawodowym. Pomimo trwającej pandemii dla naszego Stowarzyszenia były to niezwykle intensywne i pracowite miesiące.

 

Powołując do życia Stowarzyszenie Sport Biznes Polska, założyliśmy sobie podstawowe cele oparte na trzech głównych filarach:

  1. Integracji – chcemy tworzyć przestrzeń do współpracy pomiędzy osobami i podmiotami z branży sportu i biznesu. Naszym celem jest budowanie jedności środowiska.
  2. Edukacji – poprzez podejmowane inicjatywy i współprace z topowymi ekspertami chcemy propagować wiedzę na temat biznesu sportowego, dzielić się dobrymi praktykami, a także kreować nowe trendy.
  3. Promocji – dbanie o kształtowanie pozytywnego odbioru branży sportu i biznesu zarówno wewnątrz, jak na zewnątrz.

Za nami ponad rok funkcjonowania naszej organizacji. Co udało nam się w tym czasie osiągnąć?

 

  • zorganizowaliśmy 3 wydarzenia branżowe,
  • w naszych eventach wzięło udział ponad 2000 uczestników,
  • zaangażowaliśmy 175 topowych ekspertów,
  • współpracowaliśmy z największymi sponsorami sportu, przedstawicielami lig i samorządów
  • opracowaliśmy 2 raporty branżowe,
  • pozyskaliśmy 77 członków Stowarzyszenia,
  • powołaliśmy Radę Programową SBP,
  • wyprodukowaliśmy 72 merytoryczne materiały wideo,
  • zostaliśmy partnerem spotkań networkingowych Sportworking,
  • we współpracy z Wyższą Szkołą Sportu utworzyliśmy nowy kierunek studiów – Menedżer Sportu 2.0

 

Bez wątpienia nie udałoby nam się tego dokonać bez wsparcia wielu osób reprezentujących branżę sportu i biznesu sportowego, którym tak jak nam, zależy na ciągłym rozwoju środowiska.

 

Składamy ogromne podziękowania wszystkim partnerom i ekspertom, którzy uwierzyli i zaangażowali się w naszą inicjatywę. To dzięki Wam mogliśmy realizować niepowtarzalne projekty na bardzo wysokim poziomie.

 

Dziękujemy również uczestnikom naszych wydarzeń. Każde słowo wsparcia i uznania jest dla nas ogromną motywacją do dalszego działania i rozwijania się.

 

W nadchodzącym roku zamierzamy kontynuować realizacje naszych głównych celów – rozwoju, edukacji i integracji osób tworzących polski sport i biznes sportowy. Zależy nam, aby realizowane przez nas projekty były najwyższej jakości, przyczyniały się do realnych zmian i zaspokojenia potrzeb wszystkich grup tworzących branżę. Nie zwalniamy tempa, wyciągamy wnioski z dotychczasowej pracy, wsłuchujemy się w opinie i porady ekspertów i stawiamy sobie poprzeczkę jeszcze wyżej! W 2022 rok wchodzimy pełni planów, pomysłów i motywacji do dalszej pracy, a już wkrótce zdradzimy Wam pierwsze informacje na temat naszych działań w najbliższych miesiącach.

 

Razem tworzymy polski sport i biznes!

 

Zespół Stowarzyszenia Sport Biznes Polska

Ostatnie wpisy

SportMarketing.pl Partnerem Medialnym IX Kongresu oraz IV Gali SBP!

Z przyjemnością informujemy, że portal SportMarketing.pl został Partnerem Medialnym IX Kongresu i IV Gali SBP! Sportmarketing.pl – największy polskojęzyczny portal o marketingu sportowym. Można znaleźć tu newsy z Polski i ze świata, wypowiedzi ekspertów, wywiady oraz liczne raporty. Pod okiem redaktora naczelnego Jakuba Kłyszejki tworzone są branżowe cykle i autorskie rozmowy. Sportmarketing.pl dostrzega, docenia i […]
IX Kongres i Gala SBP

21/01/2025 | 14:42

Stowarzyszenie Sport Biznes Polska z nowym zarządem

9 stycznia 2025 roku w Poznaniu odbyło się walne zgromadzenie Stowarzyszenia Sport Biznes Polska. Podczas spotkania podsumowano działalność zarządu za kadencję 2020-2024 oraz przeprowadzono głosowanie nad wyborem nowych władz na lata 2025-2028. W skład nowego zarządu weszli dotychczasowi członkowie: Skład Komisji Rewizyjnej na lata 2025-2028 przedstawia się następująco: Podczas Zgromadzenia wybrano również Przewodniczącego SBP na […]
IX Kongres i Gala SBP

10/01/2025 | 08:53

SportPro.biz członkiem Stowarzyszenia Sport Biznes Polska

SportPro.biz to serwis skupiający się na profesjonalnej tematyce biznesowej dla przedstawicieli tego dynamicznego sektora, będący odpowiedzią na potrzebę zrozumienia oraz rozwoju w obszarze marketingu, sponsoringu i szeroko rozumianego biznesu sportowego. Koncepcja portalu zakłada koncentrację na tematyce o trwałym znaczeniu i unikalnym charakterze, a kluczową wartością platformy są rzetelne, merytoryczne treści w połączeniu z praktycznym know-how […]
Bez kategorii

18/12/2024 | 12:30