Stowarzyszenia Sport Biznes Polska i Sportworking łączą siły!

Stowarzyszenie Sport Biznes Polska i Sportworking podjęły długofalową współpracę. Głównym celem nawiązanego partnerstwa jest integracja środowiska sportu i biznesu.

Sportworking to inicjatywa spotkań networkingowych dla osób interesujących się marketingiem, PR-em i biznesem w sporcie. Z kolei Stowarzyszenie SBP to platforma wymiany wiedzy, doświadczenia i dobrych praktyk pomiędzy osobami i podmiotami z branży sportu i biznesu. Misja SBP opiera się na połączeniu trzech głównych filarów: edukacji, integracji i promocji. Poprzez podejmowane inicjatywy Stowarzyszenie wspiera rozwój i profesjonalizację rynku, a także dąży do pogłębiania relacji i wyznaczania standardów w polskim sporcie i biznesie sportowym.

 

Jak mówi Karol Kuśka, CEO Sportworking – Partnerstwo, z podmiotem, którego przedstawiciele mają podobne wartości jak Sportworking, jest bardzo naturalne. Łączenie sił we wspólnej sprawie, jaką jest profesjonalizacja branży, dzielenie się know-how oraz budowanie networkingu to fundament naszej współpracy. Wierzę, że wspólnie możemy jeszcze skuteczniej integrować środowisko marketingu sportowego i biznesu w sporcie.

 

W ramach podjętej współpracy Stowarzyszenie Sport Biznes Polska zyska status partnera spotkań networkingowych Sportworking, wesprze ich promocję i organizację, a także będzie współtworzyć agendę wydarzeń. Natomiast inicjatorzy projektu Sportworking będą, m.in. uczestniczyć w organizacji Kongresu Sport Biznes Polska, a także zasiądą w Radzie Programowej wydarzeń organizowanych przez SBP.

 

Partnerstwo ze Sportworking to kolejny ważny krok w rozwoju Stowarzyszenia Sport Biznes Polska. Jako SBP uważamy, że podstawą rozwoju i wprowadzania realnych zmian jest współpraca, a także regularna wymiana wiedzy i doświadczeń. Współdziałanie z podmiotem bazującym na pokrewnych filarach przyniesie korzyści całemu środowisku. Jestem przekonany, że nawiązana współpraca będzie miała znaczący wpływ na budowanie jedności branży sportu i biznesu sportowego.  – zapewnia Łukasz Banaszak, dyrektor zarządzający Stowarzyszenia Sport Biznes Polska.

 

Sportworking i SBP planują zorganizowanie jeszcze dwóch spotkań do końca 2021 roku. Celem na kolejne miesiące będzie natomiast zwiększenie częstotliwości wydarzeń oraz rozszerzenie działalności na kolejne miasta w Polsce. Do tej pory Sportworking odbywał się w Warszawie, Krakowie, Łodzi i Katowicach. Raz entuzjaści sportu i biznesu mieli okazję integrować się w Gliwicach. W niedalekiej przyszłości odbiorcy mogą spodziewać się także nowej formy treści.

 

Partnerstwo zostało zawarte na czas nieokreślony i ma charakter długofalowy.

 

Więcej informacji na temat Sportworking dostępne jest na stronie https://sportworking.pl, a także na Facebooku.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Ostatnie wolne miejsca na Konferencję Sport For Brands »