10.08.2021

Damian Juszczyk członkiem Stowarzyszenia Sport Biznes Polska!

Damian Juszczyk to profesjonalista w dziedzinach marketingu, komunikacji i public relations z kilkunastoletnim doświadczeniem, w głównej mierze w branży sportowej. W tym czasie pracował m.in. jako rzecznik prasowy Wisły Kraków, zarządzał działami i polityką marketingową w klubach piłkarskich, siatkarskich i koszykarskich, w pierwszej w Polsce sieci treningu personalnego EMS Studio Synergy, a także w wielu innych branżach. Wcześniej był dziennikarzem sportowym “Przeglądu Sportowego”, czy “Super Expressu”. Sprawował również międzynarodową funkcję delegata koszykarskiej Euroligi.

 

Jest absolwentem Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie, psychologii na SWPS Uniwersytecie Humanistycznospołecznym w Warszawie – w obu przypadkach z tytułem magistra – jak również licznych prestiżowych studiów podyplomowych i kursów. Dyplomy i certyfikaty uzyskiwał m.in. na amerykańskim Uniwersytecie Columbia (USA) oraz brytyjskich Uniwersytetach Oksfordzkim i Cambridge. Był inauguracyjnym rocznikiem FIFA/CIES Sport Management Programme przy Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Zarządzania i marketingu sportowego uczył się też m.in. w Euroleague Basketball Institute i w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.

 

Jest założycielem i Event Marketing Managerem agencji marketingu sportowego SPORTSMAN, obecnie rozwija także marketing w branży e-commerce.

Ostatnie wpisy

ORLEN Partnerem Strategicznym Sport for Brands

Mamy ogromny zaszczyt poinformować, że Partnerem Strategicznym Sport for Brands 2025 została Grupa ORLEN ORLEN to zintegrowany koncern multienergetyczny, prowadzący działalność głównie w Europie Środkowej. ORLEN dostarcza energię i paliwa dla ponad 100 mln ludzi w państwach Europejskich, a nowoczesne produkty pod marką spółki są sprzedawane w więcej niż 100 krajach na sześciu kontynentach. Działalność […]
SPORT FOR BRANDS 2025

02/06/2025 | 08:01

Plus Partnerem Sport for Brands

Mamy zaszczyt poinformować, że do grona Partnerów Sport for Brands 2025 dołączyła marka Plus! Polkomtel Sp. z o.o. to wiodący operator telekomunikacyjny w Polsce, świadczący usługi pod marką Plus. Jest liderem technologii 5G korzystającym z najnowocześniejszych rozwiązań telekomunikacyjnych w rozwijaniu usług dla swoich klientów. Jest częścią Grupy Polsat Plus, największej grupy medialno-telekomunikacyjnej w Polsce dostarczającej […]
SPORT FOR BRANDS 2025

30/05/2025 | 12:57

Polski Związek Piłki Nożnej Partnerem Sport for Brands

Polski Związek Piłki Nożnej Partnerem Sport for Brands 2025! Polski Związek Piłki Nożnej (PZPN) jest centralnym organem odpowiedzialnym za rozwój, organizację i promocję piłki nożnej w Polsce w piłce jedenastoosobowej, halowej (futsal) i plażowej, we wszystkich odmianach aprobowanych przez FIFA i UEFA. Jako członek FIFA i UEFA, PZPN zarządza krajowymi rozgrywkami, a także reprezentacjami Polski. […]
SPORT FOR BRANDS 2025

30/05/2025 | 12:19