Damian Juszczyk to profesjonalista w dziedzinach marketingu, komunikacji i public relations z kilkunastoletnim doświadczeniem, w głównej mierze w branży sportowej. W tym czasie pracował m.in. jako rzecznik prasowy Wisły Kraków, zarządzał działami i polityką marketingową w klubach piłkarskich, siatkarskich i koszykarskich, w pierwszej w Polsce sieci treningu personalnego EMS Studio Synergy, a także w wielu innych branżach. Wcześniej był dziennikarzem sportowym “Przeglądu Sportowego”, czy “Super Expressu”. Sprawował również międzynarodową funkcję delegata koszykarskiej Euroligi.
Jest absolwentem Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie, psychologii na SWPS Uniwersytecie Humanistycznospołecznym w Warszawie – w obu przypadkach z tytułem magistra – jak również licznych prestiżowych studiów podyplomowych i kursów. Dyplomy i certyfikaty uzyskiwał m.in. na amerykańskim Uniwersytecie Columbia (USA) oraz brytyjskich Uniwersytetach Oksfordzkim i Cambridge. Był inauguracyjnym rocznikiem FIFA/CIES Sport Management Programme przy Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Zarządzania i marketingu sportowego uczył się też m.in. w Euroleague Basketball Institute i w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.
Jest założycielem i Event Marketing Managerem agencji marketingu sportowego SPORTSMAN, obecnie rozwija także marketing w branży e-commerce.
Ostatnie wpisy
Unia Metropolii Polskich Partnerem VIII Kongresu SBP
03/10/2024 | 10:15
SPORTFIVE Partnerem VIII edycji Kongresu SBP!
01/10/2024 | 15:29
Interplay.pl Partnerem VIII Kongresu SBP
01/10/2024 | 12:11