Wiktoria Czarnecka członkiem Stowarzyszenia Sport Biznes Polska!

Wiktoria Czarnecka właścicielka marki SZTYBLETY PR, a raczej Ułan PR jak sama o sobie mówi. Nazwa marki nawiązuje do tożsamości i korzeni Wiktorii, które wykorzystuje w działaniach marketingowych. Jako prawnuczka kawalerzystów, stawia na ułańską fantazję, kreatywne rozwiązania i odwagę w działaniach marketingowych. Specjalizuje się w marketingu historycznym, marketingu sportowym oraz w budowaniu tożsamości marki. Jest wykładowcą na Wyższej Szkole Ekologii i Zarządzania w Warszawie. Pracownikiem Polskiej Akademii Nauk. Współpracuje z Wyższą Szkołą Europejską w Krakowie. Pomysłodawca i współtwórca eventów: Wakacje z PR oraz projektu; Wiślackie Pokolenia. Pracowała w Biurze Prasowym Wisły Kraków oraz jako kierownik ds. PR w Widzewie Łódź. Publikuje na portalu Nowy Marketing, w „Marketingu w Praktyce”. Jej artykuły znajdują się w książce “Marketing sportowy. Profesjonalne zarządzanie w sporcie”. Wykonała edycję merytoryczną Handbooka “Design Thinking Zmienia Łódzkie”.

 

Obecnie pisze doktorat z zakresu innowacji społecznych. Absolwentka pedagogiki w zakresie profilaktyki i animacji społeczno – kulturalnej na Uniwersytecie Łódzkim oraz public relations na Uniwersytecie Jagiellońskim.

 

Miłośniczka piłki nożnej, wędrówek górskich i narciarstwa. Jeździ konno bo pasjonuje się polską kawalerią i szablą.  Należy do Sieci Obserwatorów Burz oraz Ogólnopolskiej Grupy Rekonstrukcji Historycznej Przysposobienia Wojskowego Kobiet.

 

Po więcej informacji zapraszamy na stronę: https://bit.ly/3vPwpMH

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Zostań członkiem Stowarzyszenia Sport Biznes Polska »