Konferencja Sport For Brands to wydarzenie jakiego jeszcze nie było w polskim sporcie i biznesie! W ciągu jednego dnia 10 marek zaprezentuje uczestnikom na swoim przykładzie, w jaki sposób wykorzystywać obszar sponsoringu sportowego w bieżących działaniach.
Zaprezentowane zostaną różne obszary i cele sponsoringu sportu, tak aby pokazać jego wieloformatowość oraz możliwości. Konferencja zakłada 20 – minutowe wystąpienia marek oraz 10 – minutową sesję Q&A, podczas której uczestnicy wydarzenia będą mogli zadawać pytania ekspertowi danej firmy.
Celem wydarzenia jest pokazanie, że sponsoring sportu to doskonałe narzędzie dla marek do realizacji celów biznesowych, marketingowych, społecznych oraz jest ogromną szansą na zbudowanie zaufania i zaangażowania odbiorców.
- Znajomość nowych trendów i dobrych praktyk branżowych.
- Wiedzę o skutecznych narzędziach w obszarze sponsoringu, marketingu oraz komunikacji.
- Konkretne rozwiązania i narzędzia pokazujące jak efektywnie wykorzystywać sport w komunikacji firmy oraz w biznesie.
- Znajomość celów i potrzeb firm wykorzystujących sport w biznesie.
- Możliwość nawiązania kluczowych kontaktów biznesowych.
- Certyfikat potwierdzający rozwój kwalifikacji zawodowych!
- Wiedzę o najczęściej popełnianych błędach w zakresie wykorzystania sportu przez marki.
- Poznanie faktycznych korzyści jakie osiągają marki wykorzystujące sport w obszarze komunikacji, sponsoringu oraz realizacji celów biznesowych firmy.
- Wiedzę o kierunkach rozwoju sportu i biznesu sportowego w Polsce.
- Możliwość poznania 10 topowych case study branżowych.
Poznaj program i przekonaj się, że warto zostać uczestnikiem tego wydarzania! Program >>>
Ostatnie wpisy
PKO Bank Polski członkiem Stowarzyszenia Sport Biznes Polska
03/12/2024 | 14:41
Trefl członkiem Stowarzyszenia Sport Biznes Polska
03/12/2024 | 14:31
Totalizator Sportowy członkiem Stowarzyszenia Sport Biznes Polska
03/12/2024 | 14:14