15.04.2021

Co zyskają firmy biorące udział w Konferencji Sport For Brands?

KONFERENCJA SPORT FOR BRANDS – 27.05.2021 ONLINE

Konferencja Sport For Brands  to wydarzenie jakiego jeszcze nie było w polskim sporcie i biznesie! W ciągu jednego dnia 10 marek zaprezentuje uczestnikom na swoim przykładzie, w jaki sposób wykorzystywać obszar sponsoringu sportowego w bieżących działaniach.

 

Zaprezentowane zostaną różne obszary i cele sponsoringu sportu, tak aby pokazać jego wieloformatowość oraz możliwości. Konferencja zakłada 20 – minutowe wystąpienia marek oraz 10 – minutową sesję Q&A, podczas której uczestnicy wydarzenia będą mogli zadawać pytania ekspertowi danej firmy.

 

Celem wydarzenia jest pokazanie, że sponsoring sportu to doskonałe narzędzie dla marek do realizacji celów biznesowych, marketingowych, społecznych oraz jest ogromną szansą na zbudowanie zaufania i zaangażowania odbiorców.

dowiedz się jak skutecznie wykorzystywać sport w biznesie
Co zyskają firmy biorące udział w Konferencji Sport For Brands?
  1. Znajomość nowych trendów i dobrych praktyk branżowych.
  2. Wiedzę o skutecznych narzędziach w obszarze sponsoringu, marketingu oraz komunikacji.
  3. Konkretne rozwiązania i narzędzia pokazujące jak efektywnie wykorzystywać sport w komunikacji firmy oraz w biznesie.
  4. Znajomość celów i potrzeb firm wykorzystujących sport w biznesie.
  5. Możliwość nawiązania kluczowych kontaktów biznesowych.
  6. Certyfikat potwierdzający rozwój kwalifikacji zawodowych!
  7. Wiedzę o najczęściej popełnianych błędach w zakresie wykorzystania sportu przez marki.
  8. Poznanie faktycznych korzyści jakie osiągają marki wykorzystujące sport w obszarze komunikacji, sponsoringu oraz realizacji celów biznesowych firmy.
  9. Wiedzę o kierunkach rozwoju sportu i biznesu sportowego w Polsce.
  10.  Możliwość poznania 10 topowych case study branżowych.

Poznaj program i przekonaj się, że warto zostać uczestnikiem tego wydarzania! Program >>>

PAKIETY UCZESTNICTWA

Ostatnie wpisy

PKO Bank Polski członkiem Stowarzyszenia Sport Biznes Polska

PKO Bank Polski jest niekwestionowanym liderem polskiego sektora bankowego i ważną częścią krajowej gospodarki. Istotną rolę w społecznej aktywności Banku pełnią działania wspierające szeroko rozumiany sport. PKO Bank Polski jest partnerem imprez biegowych w całej Polsce, wspiera też narciarstwo biegowe, kolarstwo, a także polskie jeździectwo.   Bank wykorzystuje również swój potencjał jako mecenas piłki nożnej. […]
Bez kategorii

03/12/2024 | 14:41

Trefl członkiem Stowarzyszenia Sport Biznes Polska

Wszystko zaczęło się w 1985 roku od powołania do życia spółki Trefl produkującej puzzle. Dziś Trefl jest w europejskiej czołówce producentów puzzli, jednym z ważniejszych producentów gier planszowych oraz największym producentem zabawek w Polsce. Sprzedaje zabawki w przeszło 50 krajach na całym świecie, przy czym znaczną większość produktów od początku konsekwentnie wytwarza w Polsce, we […]
Bez kategorii

03/12/2024 | 14:31

Totalizator Sportowy członkiem Stowarzyszenia Sport Biznes Polska

Totalizator Sportowy – właściciel marki LOTTO, powstał w 1956 roku aby gromadzić środki na finansowanie remontów i budowy obiektów oraz urządzeń sportowych. Dysponuje siecią ponad 18 000 punktów sprzedaży, które każdego dnia oferują szeroki wachlarz produktów loteryjnych. Nadrzędnym celem spółki jest stały rozwój, poszukiwanie nowych innowacyjnych rozwiązań, które pozwolą wyprzedzać potrzeby rynku i wpływać na […]
Bez kategorii

03/12/2024 | 14:14