15.04.2021

Co zyskają firmy biorące udział w Konferencji Sport For Brands?

KONFERENCJA SPORT FOR BRANDS – 27.05.2021 ONLINE

Konferencja Sport For Brands  to wydarzenie jakiego jeszcze nie było w polskim sporcie i biznesie! W ciągu jednego dnia 10 marek zaprezentuje uczestnikom na swoim przykładzie, w jaki sposób wykorzystywać obszar sponsoringu sportowego w bieżących działaniach.

 

Zaprezentowane zostaną różne obszary i cele sponsoringu sportu, tak aby pokazać jego wieloformatowość oraz możliwości. Konferencja zakłada 20 – minutowe wystąpienia marek oraz 10 – minutową sesję Q&A, podczas której uczestnicy wydarzenia będą mogli zadawać pytania ekspertowi danej firmy.

 

Celem wydarzenia jest pokazanie, że sponsoring sportu to doskonałe narzędzie dla marek do realizacji celów biznesowych, marketingowych, społecznych oraz jest ogromną szansą na zbudowanie zaufania i zaangażowania odbiorców.

dowiedz się jak skutecznie wykorzystywać sport w biznesie
Co zyskają firmy biorące udział w Konferencji Sport For Brands?
  1. Znajomość nowych trendów i dobrych praktyk branżowych.
  2. Wiedzę o skutecznych narzędziach w obszarze sponsoringu, marketingu oraz komunikacji.
  3. Konkretne rozwiązania i narzędzia pokazujące jak efektywnie wykorzystywać sport w komunikacji firmy oraz w biznesie.
  4. Znajomość celów i potrzeb firm wykorzystujących sport w biznesie.
  5. Możliwość nawiązania kluczowych kontaktów biznesowych.
  6. Certyfikat potwierdzający rozwój kwalifikacji zawodowych!
  7. Wiedzę o najczęściej popełnianych błędach w zakresie wykorzystania sportu przez marki.
  8. Poznanie faktycznych korzyści jakie osiągają marki wykorzystujące sport w obszarze komunikacji, sponsoringu oraz realizacji celów biznesowych firmy.
  9. Wiedzę o kierunkach rozwoju sportu i biznesu sportowego w Polsce.
  10.  Możliwość poznania 10 topowych case study branżowych.

Poznaj program i przekonaj się, że warto zostać uczestnikiem tego wydarzania! Program >>>

PAKIETY UCZESTNICTWA

Ostatnie wpisy

Plus Partnerem Sport for Brands

Mamy zaszczyt poinformować, że do grona Partnerów Sport for Brands 2025 dołączyła marka Plus! Polkomtel Sp. z o.o. to wiodący operator telekomunikacyjny w Polsce, świadczący usługi pod marką Plus. Jest liderem technologii 5G korzystającym z najnowocześniejszych rozwiązań telekomunikacyjnych w rozwijaniu usług dla swoich klientów. Jest częścią Grupy Polsat Plus, największej grupy medialno-telekomunikacyjnej w Polsce dostarczającej […]
SPORT FOR BRANDS 2025

30/05/2025 | 12:57

Polski Związek Piłki Nożnej Partnerem Sport for Brands

Polski Związek Piłki Nożnej Partnerem Sport for Brands 2025! Polski Związek Piłki Nożnej (PZPN) jest centralnym organem odpowiedzialnym za rozwój, organizację i promocję piłki nożnej w Polsce w piłce jedenastoosobowej, halowej (futsal) i plażowej, we wszystkich odmianach aprobowanych przez FIFA i UEFA. Jako członek FIFA i UEFA, PZPN zarządza krajowymi rozgrywkami, a także reprezentacjami Polski. […]
SPORT FOR BRANDS 2025

30/05/2025 | 12:19

Grupa Enea Partnerem Strategicznym Sport for Brands

Mamy ogromny zaszczyt poinformować, że Partnerem Strategicznym Sport for Brands 2025 została Grupa Enea Grupa Enea to wicelider polskiego rynku elektroenergetycznego w zakresie produkcji energii elektrycznej. Zarządza pełnym łańcuchem wartości na rynku energii elektrycznej: od paliwa, poprzez produkcję energii elektrycznej, dystrybucję, sprzedaż i obsługę klienta. Odpowiada za bezpieczne dostawy energii do 2,7 mln klientów. Enea, […]
SPORT FOR BRANDS 2025

30/05/2025 | 12:16