15.04.2021

Co zyskają firmy biorące udział w Konferencji Sport For Brands?

KONFERENCJA SPORT FOR BRANDS – 27.05.2021 ONLINE

Konferencja Sport For Brands  to wydarzenie jakiego jeszcze nie było w polskim sporcie i biznesie! W ciągu jednego dnia 10 marek zaprezentuje uczestnikom na swoim przykładzie, w jaki sposób wykorzystywać obszar sponsoringu sportowego w bieżących działaniach.

 

Zaprezentowane zostaną różne obszary i cele sponsoringu sportu, tak aby pokazać jego wieloformatowość oraz możliwości. Konferencja zakłada 20 – minutowe wystąpienia marek oraz 10 – minutową sesję Q&A, podczas której uczestnicy wydarzenia będą mogli zadawać pytania ekspertowi danej firmy.

 

Celem wydarzenia jest pokazanie, że sponsoring sportu to doskonałe narzędzie dla marek do realizacji celów biznesowych, marketingowych, społecznych oraz jest ogromną szansą na zbudowanie zaufania i zaangażowania odbiorców.

dowiedz się jak skutecznie wykorzystywać sport w biznesie
Co zyskają firmy biorące udział w Konferencji Sport For Brands?
  1. Znajomość nowych trendów i dobrych praktyk branżowych.
  2. Wiedzę o skutecznych narzędziach w obszarze sponsoringu, marketingu oraz komunikacji.
  3. Konkretne rozwiązania i narzędzia pokazujące jak efektywnie wykorzystywać sport w komunikacji firmy oraz w biznesie.
  4. Znajomość celów i potrzeb firm wykorzystujących sport w biznesie.
  5. Możliwość nawiązania kluczowych kontaktów biznesowych.
  6. Certyfikat potwierdzający rozwój kwalifikacji zawodowych!
  7. Wiedzę o najczęściej popełnianych błędach w zakresie wykorzystania sportu przez marki.
  8. Poznanie faktycznych korzyści jakie osiągają marki wykorzystujące sport w obszarze komunikacji, sponsoringu oraz realizacji celów biznesowych firmy.
  9. Wiedzę o kierunkach rozwoju sportu i biznesu sportowego w Polsce.
  10.  Możliwość poznania 10 topowych case study branżowych.

Poznaj program i przekonaj się, że warto zostać uczestnikiem tego wydarzania! Program >>>

PAKIETY UCZESTNICTWA

Ostatnie wpisy

5 pytań do Konrada Kozioła

Konrad Kozioł – od ponad 20 lat związany z organizacją wydarzeń i marketingiem. Obecnie Wiceprezes Zarządu PreZero Areny Gliwice, pierwszego budynku w naszym kraju z certyfikatem Zero Waste Silver oraz lidera zrównoważonego rozwoju wśród obiektów. Wcześniej związany z TAURON Areną Kraków. Członek zarządu European Arenas Association. Polska na stałe wpisała się na mapę największych wydarzeń […]
5 pytań do eksperta

05/11/2025 | 08:44

Grupa Energa członkiem Stowarzyszenia Sport Biznes Polska

Grupa Energa jest jedną z czterech największych krajowych spółek energetycznych w Polsce. Dostarcza prąd do ok. 3,4 mln odbiorców. Ponad 50% energii elektrycznej sprzedawanej klientom pochodzi z OZE. Grupa Energa jest zaangażowana w transformację polskiego sektora energetycznego, rozwijając potencjał źródeł odnawialnych i modernizując sieć dystrybucyjną. #EnergaWłącza Energa nie tylko dostarcza energię, ale też #włącza sport, […]
Komunikaty SBP

04/11/2025 | 12:00

Multi Support Agency Ltd członkiem Stowarzyszenia Sport Biznes Polska

Multi Support Agency Ltd – łączymy sport i biznes na poziomie mistrzostw świata Multi Support Agency Ltd to wyspecjalizowana agencja, która wspiera marki w budowaniu globalnej obecności poprzez strategiczne partnerstwa w świecie motorsportu. Naszą misją jest tworzenie wartościowych połączeń pomiędzy biznesem a sportem, otwierających przed markami unikalne możliwości komunikacyjne i marketingowe. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w […]
Komunikaty SBP

04/11/2025 | 11:51