Rejestracja uczestników/Welcome coffee
10.06.2025, Hotel Sheraton Sopot
00 Dni : 00 Godziny : 00 Minuty : 00 Sekundy
Przewodniczący Sport Biznes Polska
Sport for Brands to przestrzeń, w której spotykają się doświadczenie, wiedza i praktyka, a przede wszystkim ludzie, którzy realnie kształtują rynek marketingu i sponsoringu sportowego w Polsce.
Zapraszamy 10 czerwca do Sopotu – to właśnie tam, nad Bałtykiem, będziemy rozmawiać o tym, co najważniejsze w relacji sport–biznes: autentyczności, zaangażowaniu i mierzalnych efektach współpracy marek z klubami, sportowcami i wydarzeniami.
W ramach najbliższej edycji konferencji będziemy dyskutować jednak nie tylko o markach-sponsorach, ale też o markach klubów oraz markach miejsc, omawiając konkretne case studies i wnioski z bieżących działań. Zaprezentujemy także aktualne dane i raporty z rynku, które pomogą lepiej zrozumieć kierunki zmian w branży.
Celem każdej inicjatywy Sport Biznes Polska jest to, by wspólnie wyznaczać standardy i budować środowisko, które napędza rozwój całego sektora. Wierzę, że Sport for Brands, po raz kolejny stanie się nie tylko przestrzenią do merytorycznej rozmowy, ale także miejscem integracji i nawiązywania relacji, które pozwolą wspólnie czynić branżę lepszą, bardziej świadomą i odporną na wyzwania przyszłości.
Do zobaczenia w Sopocie!
Krzysztof Kropielnicki
Przewodniczący Sport Biznes Polska
Przewodniczący Sport Biznes Polska
Sheraton Sopot Hotel ul. Powstańców Warszawy 10 Sopot
Rejestracja uczestników/Welcome coffee
Oficjalne rozpoczęcie Sport For Brands 2025
Prezentacja
Prezentacja raportu „Rynek Sponsoringu Sportowego w Polsce”
Rozmowa One on One
Sportowiec jako marka – jak skutecznie budować swoją wartość marketingową na boisku i poza nim?
Debata ekspercka
ROI vs AVE – czy sponsoring to tylko liczby, czy także emocje i zaangażowanie w realizację celów społecznych?
Przerwa kawowa
Prezentacja
Prezentacja raportu „Polskie kluby w rozgrywkach europejskich – efekty marketingowe i ekonomiczne”
Debata ekspercka
Promocja marek na rynkach zagranicznych poprzez sport – potencjał rozgrywek europejskich w realizacji celów biznesowych i marketingowych
Debata ekspercka
Sport, a marketing miejsc – mit czy rzeczywistość? Czyli jak oceniać efekty ekonomiczne, społeczne oraz marketingowe realizowanych projektów w sporcie, biznesie i samorządach?
Lunch
Prezentacja case study
Wyjątkowe partnerstwo w wymiarze premium – case study Lancerto x PZPN
Prezentacja case study
Nie tylko sport zawodowy, czyli nowe formy promocji wrocławskiej kampanii społecznej #PijKranówkę
Prezentacja case study
Podcast sportowy jako narzędzie marketingu 360°. Jak Bieganie.pl tworzy angażujący content audio dla marek
W trosce o Wasz komfort przygotowaliśmy kilka wariantów uczestnictwa w Konferencji Sport For Brands. W zależności od preferencji możesz wybrać udział stacjonarny lub online.
*Ceny pakietów mogą różnić się w zależności od aktualnie trwającego etapu sprzedaży.
W przypadku dodatkowych pytań zachęcamy do KONTAKTU z biurem Organizatora.
Pakiet Online
199zł netto
Dla uczestników poprzednich edycji
Dla nowych uczestników 299zł netto
Pakiet Standard
599zł netto
Dla uczestników poprzednich edycji
Dla nowych uczestników 699zł netto