Sponsoring sportowy to w dzisiejszych czasach dużo więcej niż jedynie ekspozycja logotypu. To z jednej strony doskonałe narzędzie, które pozwala dotrzeć do serc i umysłów kibiców, a z drugiej – bardzo skuteczny element marketing-mixu w każdej strategii, która zakłada działania 360. W tej kategorii nie oceniamy samego projektu sponsoringowego, ale kampanię marketingową, jaką udało się zbudować wokół wydarzenia czy projektu sportowego. Nie patrzymy tylko przez pryzmat budżetu – dobra kampania musi przede wszystkim celnie i precyzyjnie trafiać do założonych odbiorców, zapadać im w pamięć i wywoływać określony skutek.
W kategorii „Kampania marketingowa 2024 roku” Jury będzie szukać prawdziwych perełek, projektów kreatywnych i innowacyjnych, które nie zostawiają odbiorców obojętnymi. Zgłoszenia mogą dokonać firmy wykorzystujące sport w działaniach komunikacyjnych marki.
W każdej kategorii Jury przyzna punkty za poszczególne kryteria w skali 1-5. Punktacja zostanie zsumowana dając ogólną ocenę zgłoszenia.
Uzasadnienie nie powinno przekraczać 5 000 znaków i powinno dotyczyć działań zrealizowanych w okresie 1.01-31.12.2024.