Kampania marketingowa 2024 roku

Sponsoring sportowy to w dzisiejszych czasach dużo więcej niż jedynie ekspozycja logotypu. To z jednej strony doskonałe narzędzie, które pozwala dotrzeć do serc i umysłów kibiców, a z drugiej – bardzo skuteczny element marketing-mixu w każdej strategii, która zakłada działania 360. W tej kategorii nie oceniamy samego projektu sponsoringowego, ale kampanię marketingową, jaką udało się zbudować wokół wydarzenia czy projektu sportowego. Nie patrzymy tylko przez pryzmat budżetu – dobra kampania musi przede wszystkim celnie i precyzyjnie trafiać do założonych odbiorców, zapadać im w pamięć i wywoływać określony skutek.

W kategorii „Kampania marketingowa 2024 roku” Jury będzie szukać prawdziwych perełek, projektów kreatywnych i innowacyjnych, które nie zostawiają odbiorców obojętnymi. Zgłoszenia mogą dokonać firmy wykorzystujące sport w działaniach komunikacyjnych marki.

W każdej kategorii Jury przyzna punkty za poszczególne kryteria w skali 1-5. Punktacja zostanie zsumowana dając ogólną ocenę zgłoszenia.

Uzasadnienie nie powinno przekraczać 5 000 znaków i powinno dotyczyć działań zrealizowanych w okresie 1.01-31.12.2024.

    Dane kandydata

    Kryteria oceny

    Załącznik

    Dane osoby zgłaszającej

    Przed przesłaniem formularza prosimy o zapoznanie się z poniższymi zgodami:

    Zapoznałem się z treścią i akceptuję REGULAMIN NAGRÓD.
    Oświadczam, że posiadam stosowne upoważnienie do podania danych osobowych zgłaszanego przeze mnie kandydata, a podane dane są prawdziwe.
    Na podstawie z art. 6 ust. 1 lit a. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Stowarzyszenie Sport Biznes Polska w celu realizacji IV Gali Sport Biznes Polska.