Aktywacja sponsoringowa 2024 roku

W świecie sponsoringu sportowego liczy się nie tylko podpisanie umowy, ale przede wszystkim sposób, w jaki wykorzystane zostaną prawa sponsorskie. Aktywacja sponsoringowa to kluczowy element sukcesu – to działania, które pozwalają sponsorowi nawiązać rzeczywisty kontakt z odbiorcami i budować długofalową relację z marką.

W kategorii „Aktywacja sponsoringowa 2024 roku” Jury poszukuje działań wyróżniających się kreatywnością, skutecznością i dopasowaniem do strategii marki, które nie tylko angażują, ale i pozostawiają trwały ślad w świadomości odbiorców.

Uzasadnienie nie powinno przekraczać 5 000 znaków i powinno dotyczyć działań zrealizowanych w okresie 1.01-31.12.2024.

    Dane kandydata

    Kryteria oceny

    Załącznik

    Dane osoby zgłaszającej

    Przed przesłaniem formularza prosimy o zapoznanie się z poniższymi zgodami:

    Zapoznałem się z treścią i akceptuję REGULAMIN NAGRÓD.
    Oświadczam, że posiadam stosowne upoważnienie do podania danych osobowych zgłaszanego przeze mnie kandydata, a podane dane są prawdziwe.
    Na podstawie z art. 6 ust. 1 lit a. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Stowarzyszenie Sport Biznes Polska w celu realizacji IV Gali Sport Biznes Polska.