14.09.2022

Małgorzata Wrońska dołącza do grona członków Stowarzyszenia Sport Biznes Polska!

Małgorzata Wrońska – z cheerleadingiem jest związana do 2004 roku. Prowadzone przez nią zespoły występowały na największych imprezach sportowych w Polsce i za granicą. Można do nich zaliczyć Wielkie Mecze Marcina Gortata, Memoriały H. J. Wagnera, Mistrzostwa Europy w Piłce Siatkowej, Mistrzostwa Świata FIM SuperEnduro, Mecz Charytatywny fundacji Kuby Błaszczykowskiego, EuroBasket i wiele innych.

 
Jako zawodnik i trener cheerleadingu zdobyła Mistrzostwo Polski (2013 i 2014) w kategorii tanecznej (Pom Dance Sanior II) i akrobatycznej (Group Stunt).
 
Jest międzynarodowym sędzią cheerleadingu sportowego. Poza pełnieniem roli sędziego głównego przez kilka lat z Polsce, sędziowała turnieje w Australii, Chinach, Korei Południowej, Chorwacji, Austrii, Niemczech, Estonii, Włoszech, Ukrainie i na Białorusi.
 
Jest również szkoleniowcem i trenerem międzynarodowym. Współpracuje z federacjami z Niemiec, Austrii, Łotwy, Estonii, a także z Francji- gdzie szkoli sędziów i przyszłych trenerów.
 
Jej choreografie można było zobaczyć na Mistrzostwach Świata (Orlando. USA), Mistrzostwach Europy, a także na licznych turniejach np. w Korei Południowej, Chinach czy Włoszech.
 
Jako jedyna w Polsce przeszła szkolenie Safety and Risk Management, organizowanym przez USA CHEER- organizację, zajmująca się kadrą narodową Stanów Zjednoczonych w cheerleadingu sportowym.
 
Była w komitecie organizacyjnym Akademickich Mistrzostw Świata w cheerleadingu, organizowanym przez FISU, a także pełniła rolę quality judge. 
 
Prowadzi firmę szkoleniową z zakresu cheerleadingu- Cheer Project, która wszechstronnie szkoli trenerów cheerleadingu, zarówno akrobatycznego i tanecznego. Szkoli również trenerów pod kątem managerskim i jako prawnik z wykształcenia, przykłada dużą uwagę do legalności działań.
 
W ramach działalności edukacyjnej, prowadzi bezpłatne webinary szkoleniowe dla trenerów cheerleadingu.
 
Propaguje zajęcia z cheerleadingu w szkołach, dlatego też publikuje artykuły wskazujące na korzyści płynące z cheerleadingu na portalach dla nauczycieli wychowania fizycznego, oraz periodykach branżowych.
 
Aktualnie w jej zainteresowaniach jest łączenie cheerleadingu z marketingiem. Jest autorem rozdziału z publikacji Sportowy Marketing (2021) o potencjale marketingowym zespołów cheerleaders w klubach sportowych.
 
Ma wkład w założenie Polskiego Związku Cheerleadingu Sportowego.
 
Po więcej informacji na temat naszej członkini zapraszamy na stronę: www.mwronska.pl

Ostatnie wpisy

Totalizator Sportowy Partnerem Strategicznym Sport for Brands 2025!

Miło nam poinformować, że Partnerem Strategicznym Sport for Brands został Totalizator Sportowy Totalizator Sportowy – właściciel marki LOTTO, powstał w 1956 roku aby gromadzić środki na finansowanie remontów i budowy obiektów oraz urządzeń sportowych. Dysponuje siecią ponad 18 000 punktów sprzedaży, które każdego dnia oferują szeroki wachlarz produktów loteryjnych. Nadrzędnym celem spółki jest stały rozwój, […]
SPORT FOR BRANDS 2025

22/04/2025 | 09:44

PGE Polska Grupa Energetyczna Partnerem Głównym Sport for Brands 2025!

Mamy zaszczyt poinformować, że PGE Polska Grupa Energetyczna została Partnerem Głównym Sport for Brands PGE Polska Grupa Energetyczna – największe przedsiębiorstwo elektroenergetyczne w Polsce, dostawca energii elektrycznej oraz ciepła do ponad 5,5 mln klientów oraz lider zmian w polskiej energetyce. Grupa PGE przedstawiła plan transformacji i drogę do dekarbonizacji wytwarzania oraz ogłosiła cel neutralności klimatycznej […]
SPORT FOR BRANDS 2025

22/04/2025 | 09:42

TREFL Partnerem Głównym Sport for Brands 2025!

Mamy ogromny zaszczyt poinformować, że Partnerem Głównym Sport for Brands został TREFL Wszystko zaczęło się w 1985 roku od powołania do życia spółki Trefl produkującej puzzle. Dziś Trefl jest w europejskiej czołówce producentów puzzli, jednym z ważniejszych producentów gier planszowych oraz największym producentem zabawek w Polsce. Sprzedaje zabawki w przeszło 50 krajach na całym świecie, […]
SPORT FOR BRANDS 2025

22/04/2025 | 09:40