Krzysztof Kropielnicki

Członek zarządu

Konsultant dla agencji, organizacji sportowych oraz firm inwestujących w sport. Posiada bogate międzynarodowe doświadczenie w tworzeniu strategii i analiz biznesowych w obszarze praw medialnych, marketingu, sponsoringu oraz wydarzeń sportowych. Pomaga klientom w wykorzystywaniu danych i informacji rynkowych do realizacji celów biznesowych.

Współpracuje z brytyjską agencją Quantum Consultancy, odpowiadając za rozwój narzędzi badawczych oraz projekty w zakresie ewaluacji wydarzeń sportowych. W latach 2011-2020 zatrudniony w uznanej londyńskiej firmie Sportcal, gdzie kierował zespołem badawczym. Zrealizował kilkadziesiąt projektów dla organizacji sportowych (w tym America’s Cup, Canadian Football League, Czeskiego Komitetu Olimpijskiego, La Liga oraz międzynarodowych federacji sportowych – m.in. badmintona, jeździectwa, lekkiej atletyki i piłki siatkowej), sponsorów (BNP Paribas), miast (Edmonton, Lahti, Londyn, Tampere) oraz agencji marketingowych (Infront, MediaCom). Wcześniej był związany z czołową polską agencją marketingu sportowego Sportwin. Jako dyrektor zarządzający firmy odpowiadał m.in. za relacje międzynarodowe i rozwój biznesu, a także koordynację konferencji Dni Marketingu Sportowego (obecnie Forum SPORTBIZ).

Był członkiem jury Europejskich Nagród Sponsoringu (ESA Excellence Awards) oraz zasiada w kapitule Nagród Biznesu Sportowego. Należy do grupy networkingowej APEC Sports Policy Network prowadzonej przez Ministerstwo Edukacji Tajwanu, której celem jest promocja roli sportu w pobudzaniu rozwoju gospodarczego i społecznego.

Przedsprzedaż pakietów na kongres Sport Biznes Polska. Ceny wzrastają po 30.07.2021. Kup teraz »