Klaudia Czarniecka

Członek komisji rewizyjnej

Absolwentka Wydziału Nauk Politycznych i Dziennikarstwa na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. W branży marketingu sportowego działa od 5 lat. Wiedzę i doświadczenie zdobywała pracując w agencji marketingu sportowego. Koordynowała i realizowała wiele ważnych wydarzeń branżowych, do których zaliczyć można między innymi: XIV i XV edycję Gali Sportu i Biznesu oraz przyznawane w jej ramach Nagrody Biznesu Sportowego, a także wiele projektów edukacyjno-szkoleniowych. Współorganizatorka konferencji o tematyce marketingu i sponsoringu sportowego. Redaktorka dwóch monografii z zakresu marketingu sportowego: „Marketing i sponsoring w biznesie sportowym”, „Marketing sportowy profesjonalne zarządzanie w sporcie”.

DOŁĄCZ DO GRONA CZŁONKÓW STOWARZYSZENIA SPORT BIZNES POLSKA! POZNAJ SZCZEGÓŁY »
Facebook
YouTube
LinkedIn