18.10.2024

Blachotrapez Partnerem Głównym VIII Kongresu SBP

Mamy przyjemność poinformować, że Partnerem Głównym VIII Kongresu SBP została firma Blachotrapez

Spółka Blachotrapez to lider branży budowlanej z polskim kapitałem – obecna na rynku 55 lat. Producent pokryć dachowych, którego produkty sprzedają się dobrze nie tylko w Europie, ale i m.in. za oceanem, w Afryce czy na Bliskim Wschodzie. W zakładach Blachotrapez przerabianych jest ok. 120 tys. ton stali. Standardy jakości są udoskonalane na bieżąco, a firma trzyma się jasno określonych zasad. Blachotrapez posiada nowoczesne zakłady produkcyjne, a jako Grupa już dawno przestała kojarzyć się wyłącznie z pokryciami dachowymi. Kładąc nacisk na rozwój, Blachotrapez sukcesywnie wdraża na rynek kolejne marki. Blachotrapez to jedyny w Polsce i drugi liczący się w Europie producent posiadający w ofercie pokrycia z kruszywem skalnym pod marką BTR Systems. W skład Grupy wchodzą również takie marki jak: systemy rynnowe KROP, systemy ogrodzeń GARD czy bezpieczne i lekkie panele fotowoltaiczne PBC Panels.

Według Forbesa firma należy do najcenniejszych polskich firm rodzinnych, jednocześnie będąc w grupie największych firm w Polsce.

Siła Grupy tkwi w różnorodności i innowacyjności. Marka działa z pełnym zaangażowaniem, kreując dynamicznie rozwijający się wizerunek Grupy Blachotrapez zarówno w Polsce, jak i na świecie. Współpracuje z czołowymi sportowcami, jak Kamil Stoch czy Kamil Glik. Jej kampanie związane z Pucharem Świata 2021/2022 osiągnęły ponad 26 mln wyświetleń, co przyczyniło się do wzrostu rozpoznawalności marki. Blachotrapez jest liderem wśród pokryć dachowych i w czołówce firm zaangażowanych w sponsoring sportowy. Jest organizatorem największego konkursu dla dekarzy na świecie „Mistrz Dekarstwa”, który przyciągnął ponad 1000 dekarzy. Wielki finał konkursu, transmitowany na żywo i szeroko promowany w mediach społecznościowych, osiągnął imponujące 7,5 miliona wyświetleń. Widoczność marki budowana jest podczas największych targów branżowych nie tylko w Polsce, ale i w Europie czy Stanach Zjednoczonych. W mediach społecznościowych Grupa osiągnęła 20% wzrost zainteresowania w ciągu ostatnich trzech lat dzięki kampaniom RTM i spójnej komunikacji. Ścisła współpraca z Zarządem oraz dynamiczne decyzje sprawiają, że jej działania marketingowe są skuteczne i konsekwentne, co pozwala realizować długofalowe cele strategiczne.

Ostatnie wpisy

ORLEN Partnerem Strategicznym Sport for Brands

Mamy ogromny zaszczyt poinformować, że Partnerem Strategicznym Sport for Brands 2025 została Grupa ORLEN ORLEN to zintegrowany koncern multienergetyczny, prowadzący działalność głównie w Europie Środkowej. ORLEN dostarcza energię i paliwa dla ponad 100 mln ludzi w państwach Europejskich, a nowoczesne produkty pod marką spółki są sprzedawane w więcej niż 100 krajach na sześciu kontynentach. Działalność […]
SPORT FOR BRANDS 2025

02/06/2025 | 08:01

Plus Partnerem Sport for Brands

Mamy zaszczyt poinformować, że do grona Partnerów Sport for Brands 2025 dołączyła marka Plus! Polkomtel Sp. z o.o. to wiodący operator telekomunikacyjny w Polsce, świadczący usługi pod marką Plus. Jest liderem technologii 5G korzystającym z najnowocześniejszych rozwiązań telekomunikacyjnych w rozwijaniu usług dla swoich klientów. Jest częścią Grupy Polsat Plus, największej grupy medialno-telekomunikacyjnej w Polsce dostarczającej […]
SPORT FOR BRANDS 2025

30/05/2025 | 12:57

Polski Związek Piłki Nożnej Partnerem Sport for Brands

Polski Związek Piłki Nożnej Partnerem Sport for Brands 2025! Polski Związek Piłki Nożnej (PZPN) jest centralnym organem odpowiedzialnym za rozwój, organizację i promocję piłki nożnej w Polsce w piłce jedenastoosobowej, halowej (futsal) i plażowej, we wszystkich odmianach aprobowanych przez FIFA i UEFA. Jako członek FIFA i UEFA, PZPN zarządza krajowymi rozgrywkami, a także reprezentacjami Polski. […]
SPORT FOR BRANDS 2025

30/05/2025 | 12:19