16.10.2024

KINDER Joy of moving Polska Partnerem IV bloku VIII Kongresu SBP

Mamy przyjemność poinformować, że firma Kinder Joy of moving Polska została Partnerem bloku „Sport dzieci i młodzieży”, który odbędzie się już 5 listopada podczas VIII Kongresu Sport Biznes Polska

KINDER Joy of moving to program z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu realizowany przez Grupę Ferrero w ponad 20 krajach na całym świecie, w tym od 2007 roku również w Polsce. Celem programu jest szeroko rozumiana edukacja sportowa oraz promocja aktywnego stylu życia wśród młodego pokolenia oraz ich rodzin. W Polsce na program składa się kilka projektów o charakterze edukacyjno-sportowym. Wszystkie realizowane są przez Grupę Ferrero we współpracy z partnerskimi organizacjami sportowymi – Polskim Komitetem Olimpijskim, Polskim Związkiem Piłki Siatkowej, Polskim Związkiem Tenisowym, Polskim Związkiem Żeglarskim i Fundacją Moniki Pyrek oraz pod honorowym patronatem Ministerstwa Sportu i Turystyki. Tak szeroka obecności programu KINDER Joy of moving w naszym kraju powodowana jest chęcią pokazania najmłodszym, że każda dyscyplina sportu niesie ze sobą wiele radości, a próbowanie różnych form aktywności może pozytywnie wpływać na nasz rozwój oraz samopoczucie.

W 2024 roku Grupa Ferrero w Polsce otrzymała „Wyróżnienie fair play im. Zofii Żukowskiej PKOl” za działania w ramach programu KINDER Joy of moving, promujące uniwersalne wartości sportu wśród młodego pokolenia.

Inicjatywna Ferrero odpowiada na trzy cele „Agendy na rzecz zrównoważonego rozwoju do 2030” ONZ:  dobre zdrowie i jakość życia (3), dobra jakość edukacji (4) i partnerstwo na rzecz celów (17).

Ostatnie wpisy

Polsat Sport Partnerem Medialnym Sport for Brands 2025!

Miło nam poinformować, że Partnerem Medialnym Sport for Brands 2025 został Polsat Sport Polsat Sport to rodzina sześciu kanałów telewizyjnych Grupy Polsat Plus, dedykowanych wyłącznie sportowi. Stacje oferują szeroką paletę transmitowanych dyscyplin oraz popularnych magazynów publicystyki sportowej. Filary oferty programowej stanowią siatkówka i piłka nożna w wydaniu klubowym oraz reprezentacyjnym, a także mistrzowskie turnieje tenisowe i […]
SPORT FOR BRANDS 2025

20/05/2025 | 13:55

Totalizator Sportowy Partnerem Strategicznym Sport for Brands 2025!

Miło nam poinformować, że Partnerem Strategicznym Sport for Brands został Totalizator Sportowy Totalizator Sportowy – właściciel marki LOTTO, powstał w 1956 roku aby gromadzić środki na finansowanie remontów i budowy obiektów oraz urządzeń sportowych. Dysponuje siecią ponad 18 000 punktów sprzedaży, które każdego dnia oferują szeroki wachlarz produktów loteryjnych. Nadrzędnym celem spółki jest stały rozwój, […]
SPORT FOR BRANDS 2025

22/04/2025 | 09:44

PGE Polska Grupa Energetyczna Partnerem Głównym Sport for Brands 2025!

Mamy zaszczyt poinformować, że PGE Polska Grupa Energetyczna została Partnerem Głównym Sport for Brands PGE Polska Grupa Energetyczna – największe przedsiębiorstwo elektroenergetyczne w Polsce, dostawca energii elektrycznej oraz ciepła do ponad 5,5 mln klientów oraz lider zmian w polskiej energetyce. Grupa PGE przedstawiła plan transformacji i drogę do dekarbonizacji wytwarzania oraz ogłosiła cel neutralności klimatycznej […]
SPORT FOR BRANDS 2025

22/04/2025 | 09:42