05.10.2024

Signify Partnerem VIII Kongresu SBP

Mamy zaszczyt poinformować, że firma Signify została Partnerem VIII Kongresu Sport Biznes Polska

Signify (dawna nazwa Philips Lighting) jest światowym liderem branży oświetleniowej dla konsumentów i profesjonalistów.  Od czasu debiutu giełdowego przez siedem kolejnych lat byli notowani w indeksie Dow Jones Sustainability World Index i przez cztery kolejne lata uzyskali ocenę EcoVadis Platinum, co plasuje Signify w pierwszym procencie ocenianych firm.

Profesjonalne oświetlenie obiektu sportowego tworzy jego wizerunek i zwiększa prestiż danego miejsca.Oferują najnowsze, efektywne kompleksowe rozwiązania obejmujące bezprzewodowy system sterowania ze zintegrowanymi naświetlaczami LED. Ich systemy są przeznaczone do wszystkich typów obiektów sportowych — od niewielkich typu ORLIK, po najbardziej rozbudowane, jak stadiony czy duże hale sportowe, pływalnie, lodowiska.Globalne marki Signify to m.in. :Philips – jest główną marką Signify w segmencie opraw i innych produktów oświetleniowych. Od 1891 roku Philips jest synonimem wysokiej jakości oraz niezawodnej, innowacyjnej technologii, Jest jedną z najbardziej zaufanych marek w branży oświetleniowej. Dobre oświetlenie pomaga zawodnikom w grze i poprawia jakość uprawiania sportu ludziom na całym świecie a kibicom pozwala jak najlepiej przeżywać sportowe emocje!Oświetlenie Philips LED zapewni nie tylko najlepsze parametry oświetleniowe obiektu sportowego, ale zagwarantuje bezpieczeństwo i oszczędności na rachunkach za elektryczność.

Interact  – to marka profesjonalnych systemów i oprogramowania do sterowania zintegrowanym oświetleniem LED. Oprogramowanie Interact Sports jest przeznaczone dla obiektów sportowych i ośrodków sportowo-rekreacyjnych i współpracuje z oświetleniem Philips. System sterowania Interact Sport jest wyposażony w intuicyjny w obsłudze pulpit nawigacyjny. Dostęp do danych pozwala na bieżąco zidentyfikować możliwości optymalizacji harmonogramów i schematów oświetlenia, oraz umożliwia zdalną diagnostykę i zarządzanie oświetleniem na terenie całego obiektu różnych typów np. stadionie, terenie rekreacyjnym boisku, oświetleniem rozrywkowym oraz oświetleniem elewacji, dachu, boisk treningowych czy trybun.

ColorKinetics – to marka dynamicznych, architektonicznych systemów oświetleniowych LED, które są używane do oświetlenia wewnętrznego i zewnętrznego. Dzięki swojej technologii i jakości produkty te są dostarczane w szerokiej gamie kolorów, posiadają prosty system sterowania i monitorowania oświetlenia także tworzenia scenerii świetlnej wydarzeń jak i do iluminacji obiektów sportowych.

Zapewniamy fanom rozrywkę dzięki spersonalizowanym pokazom świetlnym przed, w trakcie i po głównym wydarzeniu, elastycznie dostosowując charakter oświetlenia do wydarzenia, stylu obiektu i marki sponsora.Więcej informacji o naszym Partnerze znajdziecie na stronie: Oficjalna strona

oraz na profilach:

Linkedin: Signify

Facebook: Signify

Ostatnie wpisy

PKO Bank Polski członkiem Stowarzyszenia Sport Biznes Polska

PKO Bank Polski jest niekwestionowanym liderem polskiego sektora bankowego i ważną częścią krajowej gospodarki. Istotną rolę w społecznej aktywności Banku pełnią działania wspierające szeroko rozumiany sport. PKO Bank Polski jest partnerem imprez biegowych w całej Polsce, wspiera też narciarstwo biegowe, kolarstwo, a także polskie jeździectwo.   Bank wykorzystuje również swój potencjał jako mecenas piłki nożnej. […]
Bez kategorii

03/12/2024 | 14:41

Trefl członkiem Stowarzyszenia Sport Biznes Polska

Wszystko zaczęło się w 1985 roku od powołania do życia spółki Trefl produkującej puzzle. Dziś Trefl jest w europejskiej czołówce producentów puzzli, jednym z ważniejszych producentów gier planszowych oraz największym producentem zabawek w Polsce. Sprzedaje zabawki w przeszło 50 krajach na całym świecie, przy czym znaczną większość produktów od początku konsekwentnie wytwarza w Polsce, we […]
Bez kategorii

03/12/2024 | 14:31

Totalizator Sportowy członkiem Stowarzyszenia Sport Biznes Polska

Totalizator Sportowy – właściciel marki LOTTO, powstał w 1956 roku aby gromadzić środki na finansowanie remontów i budowy obiektów oraz urządzeń sportowych. Dysponuje siecią ponad 18 000 punktów sprzedaży, które każdego dnia oferują szeroki wachlarz produktów loteryjnych. Nadrzędnym celem spółki jest stały rozwój, poszukiwanie nowych innowacyjnych rozwiązań, które pozwolą wyprzedzać potrzeby rynku i wpływać na […]
Bez kategorii

03/12/2024 | 14:14