20.09.2024

Anna Garczyk-Zielińska członkinią Stowarzyszenia Sport Biznes Polska

Anna Garczyk-Zielińska – Specjalistka z obszaru sponsoringu, promocji z doświadczeniem w realizacji projektów marketingowo-promocyjnych.

Stara się efektywnie realizować cele poprzez połączenie umiejętności nawiązywania kontaktów interpersonalnych z trafną analizą potrzeb oraz dostosowaniu produktu i działań do indywidualnych potrzeb i wymagań klienta/partnera biznesowego. Posiada doskonale rozwinięte umiejętności organizatorskie, wyśmienicie sprawdza się w zadaniach wymagających łączenia wielu kompetencji oraz pracy wielozadaniowej.
Od 2009 roku do 2017 zajmowała się promocją oraz sponsoringiem w Zarządzie Infrastruktury Sportowej w Krakowie.
W obszarze sponsoringu zajmowała się:
-aktywnym pozyskiwaniem sponsorów dla realizowanych wydarzeń sportowo-kulturalnych,
-przygotowywaniem ofert promocyjnych dla potencjalnych partnerów oraz negocjowaniem z nimi warunków współpracy,
-realizacji warunków umów sponsoringowych oraz nadzór nad ich wykonaniem.

Najwięksi pozyskani sponsorzy/partnerzy to m.in.: PKO BP, PZU S.A., Food Care, Farmona, Carrefour

Zrealizowane wydarzenia:
Imprezy biegowe: Cracovia Maraton, PZU Bieg Trzech Kopców, Cracovia Półmaraton Królewski
Pozostałe imprezy sportowe: Siatkówka Plażowa, Polska Liga Żużlowa, Mistrzostwa Europy w Kajakarstwie Slalomowym Górskim.
Jako współorganizator: ostatni etap Tour de Pologne, Scandia Maraton.

W kolejnych 3 latach aktywność zawodowa Anny Garczyk-Zielińskiej była związana z prywatna firmą odzieżową, gdzie poza kierowaniem regionem sprzedaży zajmowałam się również kontaktami biznesowymi. W czasie pandemii zmieniła pracodawcę na Polską Organizację Turystyczną gdzie realizowała działania promocyjne na rzecz projektu ” Polskiego Bonu Turystycznego”. Aktualnie pracuje w Krakowskiej spółce miejskiej „Kraków5020” gdzie jest odpowiedzialna za współpracę biznesową opartą w głównej mierze na pozyskiwaniu partnerów biznesowych dla Centrum Kongresowego ICE Kraków.

Magister marketingu a swoją pracę poświęciła tematowi sponsoringu i analizie rozróżnienia pojęć „sponsoring” i „mecenat”.

Ostatnie wpisy

Empik Bilety partnerem VIII Kongresu SBP

Mamy przyjemność poinformować, że do grona partnerów VIII Kongresu SBP dołączają Empik Bilety i Going.! Empik Bilety i Going. to usługi biletowe będące częścią Grupy Empik – omnikanałowego ekosystemu obejmującego m.in. ponad 350 salonów stacjonarnych oraz Empik.com, czołową platformę e-commerce w Polsce. Wspólnie tworzą największą sieć dystrybucji biletów na wydarzenia na polskim rynku, docierającą do […]
VIII Kongres

20/09/2024 | 13:33

STELLIS Partnerem VIII Kongresu SBP!

Miło nam poinformować, że firma STELLIS została Partnerem VIII edycji Kongresu SBP Stellis działa w branży sport-tech. Celem firmy jest zrewolucjonizowanie rynku technologii sportowej. Misją firmy jest projektowanie, budowanie i tworzenie wiodących na świecie technologii, produktów i usług dla wszystkich organizacji sportowych, aby wszyscy kibice mogli cieszyć się tym samym profesjonalnym doświadczeniem cyfrowym.  Zespół posiada […]
VIII Kongres

19/09/2024 | 16:28

Sponsoring Insight Partnerem I bloku VIII Kongresu SBP

Mamy przyjemność poinformować, że firma Sponsoring Insight została Partnerem bloku „Biznes w sporcie” , który odbędzie się już 5 listopada podczas VIII Kongresu Sport Biznes Polska!  Sponsoring Insight to agencja badawczo-consultingowa specjalizująca się w analizach i doradztwie w zakresie marketingu oraz sponsoringu sportu i kultury. Firma dostarcza informacje, dzięki którym sponsorzy oraz organizacje sportowe i kulturalne, mogą […]
VIII Kongres

17/09/2024 | 13:14