11.02.2021

Sport i biznes w 2021 roku – Program I dnia Kongresu Sport Biznes Polska

KONGRES SPORT BIZNES POLSKA 10-12.03.2021 ONLINE

Jakie zmiany czekają polski sport i biznes sportowy w 2021 roku? Jakie nowe trendy i kierunki rozwoju będą dominowały w najbliższych miesiącach? Jak kształtować będzie się rynek sponsoringu sportowego w 2021 roku? To tylko część tematów, które będziemy szczegółowo poruszać podczas I dnia Kongresu Sport Biznes Polska .

 

Dla uczestników wydarzenia w pierwszym dniu przygotowaliśmy 7 wyjątkowych paneli dyskusyjnych, w których udział wezmą topowi eksperci sportu i biznesu sportowego w Polsce.

  1. Oficjalne rozpoczęcie Kongresu Sport Biznes Polska 2021
  2. Jakie zmiany czekają polski sport i biznes sportowy w 2021 roku?
  3. Rynek sponsoringu sportowego w 2021 roku – wyzwania i nowe trendy.
  4. Zmiana zachowań i potrzeb kibica sportowego – szanse i zagrożenia dla organizacji, sponsorów oraz samorządów.
  5. Międzynarodowe wydarzenia sportowe w Polsce – doświadczenia.
  6. Międzynarodowe wydarzenia sportowe w Polsce – wyzwania.
  7. Nowe trendy i rozwiązania dla sportu i biznesu w 2021 roku.

Zachęcamy do sprawdzenia listy prelegentów, którzy wystąpią podczas I dnia Kongresu SBP – POZNAJ EKSPERTÓW

 

Każdy uczestnik wydarzenia otrzymuje w pakiecie:
✅ Udział w najważniejszym wydarzeniu branżowym w 2021r.,
✅ Dostęp do platformy networkingowej dla uczestników,
✅ Dostęp do nagrań z wszystkich 25 paneli dyskusyjnych,
✅ Certyfikat uczestnictwa.

POZNAJ PAKIETY UCZESTNICTWA W KONGRESIE SBP

Ostatnie wpisy

ORLEN Partnerem Strategicznym Sport for Brands

Mamy ogromny zaszczyt poinformować, że Partnerem Strategicznym Sport for Brands 2025 została Grupa ORLEN ORLEN to zintegrowany koncern multienergetyczny, prowadzący działalność głównie w Europie Środkowej. ORLEN dostarcza energię i paliwa dla ponad 100 mln ludzi w państwach Europejskich, a nowoczesne produkty pod marką spółki są sprzedawane w więcej niż 100 krajach na sześciu kontynentach. Działalność […]
SPORT FOR BRANDS 2025

02/06/2025 | 08:01

Plus Partnerem Sport for Brands

Mamy zaszczyt poinformować, że do grona Partnerów Sport for Brands 2025 dołączyła marka Plus! Polkomtel Sp. z o.o. to wiodący operator telekomunikacyjny w Polsce, świadczący usługi pod marką Plus. Jest liderem technologii 5G korzystającym z najnowocześniejszych rozwiązań telekomunikacyjnych w rozwijaniu usług dla swoich klientów. Jest częścią Grupy Polsat Plus, największej grupy medialno-telekomunikacyjnej w Polsce dostarczającej […]
SPORT FOR BRANDS 2025

30/05/2025 | 12:57

Polski Związek Piłki Nożnej Partnerem Sport for Brands

Polski Związek Piłki Nożnej Partnerem Sport for Brands 2025! Polski Związek Piłki Nożnej (PZPN) jest centralnym organem odpowiedzialnym za rozwój, organizację i promocję piłki nożnej w Polsce w piłce jedenastoosobowej, halowej (futsal) i plażowej, we wszystkich odmianach aprobowanych przez FIFA i UEFA. Jako członek FIFA i UEFA, PZPN zarządza krajowymi rozgrywkami, a także reprezentacjami Polski. […]
SPORT FOR BRANDS 2025

30/05/2025 | 12:19