Jakie zmiany i nowe trendy będą dominowały w marketingu i sponsoringu sportowym w 2021 roku? Jakie treści i format contentu sportowego będzie angażował odbiorców? W jaki sposób aktywować działania sponsoringowe i budować rozpoznawalność dyscyplin sportowych? To tylko część tematów, które będziemy szczegółowo poruszać podczas II dnia Kongresu Sport Biznes Polska .
Dla uczestników wydarzenia w drugim dniu przygotowaliśmy 9 wyjątkowych paneli dyskusyjnych, w których udział wezmą topowi eksperci sportu i biznesu sportowego w Polsce.
- 10 kluczowych zmian w marketingu i sponsoringu sportowym
- Czysty sport to czysty biznes – jak doping wpływa na marketing i biznes sportowy?
- Sport jako platforma komunikacji marek i efektywnego dotarcia do rynku.
- Budowa atrakcyjności praw sponsoringowych poprzez inwestycje organizacji sportowych w technologie.
- Esport w Polsce – strategia wzrostu i przyszłość branży.
- Sponsoring sportu jako narzędzie budowy przewagi nad konkurencją rynkową – skuteczne przyciąganie marek do sportu.
- Aktywacja sponsoringu sportowego – jak wykorzystać rozwój organizacji sportowych w obszarze digital?
- Pokolenie Z a sport – jak zbudować świadomość i markę dyscypliny sportowej w Polsce?
- Content sportowy – jak i gdzie dostarczać treści, które będą angażować i aktywizować naszych odbiorców?
Zachęcamy do sprawdzenia listy prelegentów, którzy wystąpią podczas I dnia Kongresu SBP – POZNAJ EKSPERTÓW
Każdy uczestnik wydarzenia otrzymuje w pakiecie:
✅ Udział w najważniejszym wydarzeniu branżowym w 2021r.,
✅ Dostęp do platformy networkingowej dla uczestników,
✅ Dostęp do nagrań z wszystkich 25 paneli dyskusyjnych,
✅ Certyfikat uczestnictwa.
Ostatnie wpisy
Poznaliśmy Liderów i Przyszłych Liderów SBP 2024
05/11/2024 | 10:30
LOTTO Partnerem Głównym VIII Kongresu SBP!
02/11/2024 | 23:41
TRIPLA PRO Partnerem VIII Kongresu SBP
02/11/2024 | 23:19