25.06.2021

Sztuka wystąpień publicznych – o przygotowaniu merytorycznym

katarzyna kopec ziemczyk

Katarzyna Kopeć-Ziemczyk dr nauk społecznych. Pracę doktorską poświęciła problemowi polaryzacji mediów w Polsce. Z branżą sportową związana od niemal 10 lat. Wcześniej dziennikarka telewizyjna, rzecznik ministra sportu, a obecnie szefowa komunikacji w Polskiej Agencji Antydopingowej. Prowadzi wykłady i szkolenia z dziennikarstwa, komunikacji, wystąpień przed kamerą oraz budowania relacji z mediami.

Ostatnie wpisy

Aplamedia członkiem Stowarzyszenia Sport Biznes Polska

Współpracując z Klientem, zespół APLAMEDIA.pl wypracuje najbardziej efektywne rozwiązania dotyczące kompleksowego oznakowania firmy. Możemy realizować założenia w oczekiwanym przez Klienta standardzie lub zaproponować najnowsze technologie dostępne w danej dziedzinie. Do projektów podchodzimy całościowo. Dbamy o każdy detal od momentu powstania wizji, poprzez wizualizacje, projekty wykonawcze, aż po wykonanie, montaż i serwis, zarówno gwarancyjny, jak i […]
Komunikaty SBP

27/05/2025 | 12:49

Polsat Sport Partnerem Medialnym Sport for Brands 2025!

Miło nam poinformować, że Partnerem Medialnym Sport for Brands 2025 został Polsat Sport Polsat Sport to rodzina sześciu kanałów telewizyjnych Grupy Polsat Plus, dedykowanych wyłącznie sportowi. Stacje oferują szeroką paletę transmitowanych dyscyplin oraz popularnych magazynów publicystyki sportowej. Filary oferty programowej stanowią siatkówka i piłka nożna w wydaniu klubowym oraz reprezentacyjnym, a także mistrzowskie turnieje tenisowe i […]
SPORT FOR BRANDS 2025

20/05/2025 | 13:55

Totalizator Sportowy Partnerem Strategicznym Sport for Brands 2025!

Miło nam poinformować, że Partnerem Strategicznym Sport for Brands został Totalizator Sportowy Totalizator Sportowy – właściciel marki LOTTO, powstał w 1956 roku aby gromadzić środki na finansowanie remontów i budowy obiektów oraz urządzeń sportowych. Dysponuje siecią ponad 18 000 punktów sprzedaży, które każdego dnia oferują szeroki wachlarz produktów loteryjnych. Nadrzędnym celem spółki jest stały rozwój, […]
SPORT FOR BRANDS 2025

22/04/2025 | 09:44