18.08.2021

Poznaj program Kongresu Sport Biznes Polska

Mamy przyjemność przedstawić program jesiennej edycji Kongresu Sport Biznes Polska!

 

Kongres Sport Biznes Polska łączy wiedzę merytoryczną przekazywaną przez topowych ekspertów z networkingiem i integracją środowiska sportowego. Jego głównym celem jest połączenie trzech podstawowych filarów: edukacji, integracji i promocji, które wspólnie przyczyniają się do rozwoju branży sportu i biznesu sportowego w Polsce. Wydarzenie odbędzie się 28 września w Warszawie w formule hybrydowej.

 

Aby poruszane tematy odpowiadały na rzeczywiste potrzeby branży, program Kongresu opracowaliśmy we współpracy z 28 znakomitymi ekspertami, reprezentującymi różne sektory rynku sportowego. Pełen skład Rady Programowej znajdą Państwo pod linkiem: https://bit.ly/3yYyw38

 

Jesienna edycja Kongresu to także nowy format, zawierający zarówno panele dyskusyjne, jak i prezentacje konkretnych case studies.  Program wydarzenia został podzielony na 5 bloków tematycznych:

  1. Przyszłość zarządzania i komunikacji w sporcie,
  2. Sponsoring sportowy – szanse i wyzwania dla marek
  3. Rola samorządów w rozwoju i promocji sportu
  4. Efektywne zarządzanie obiektami sportowymi
  5. Kierunki rozwoju branży esportu w Polsce

POZNAJ PROGRAM

 

Przyszłość zarządzania i komunikacji w sporcie

 

  • 10:00 – 11:00 (Debata) – Nowy konsument sportu i jego oczekiwania – w jaki sposób przyciągać młode pokolenia do sportu?

 

  • 11:10 – 11:30 (Prezentacja) – Transformacja cyfrowa organizacji sportowych – wyzwania i skuteczne rozwiązania

 

  • 11:40 – 12:00 (Prezentacja) – Tokenizacja w sporcie – jak budować zaangażowania kibiców w rozwój organizacji

 

  • 12:10 – 13:10 (Debata) – Sport w TV – kierunki ewolucji rynku

 

  • 14:10 – 14:30 (Prezentacja) – Sztuczna inteligencja – jak wykorzystać jej możliwości w komunikacji z fanami?

 

  • 14:40 – 15:00 (Prezentacja) – Środowisko naturalne a sport – czy organizacje sportowe mają do odegrania kluczową rolę w procesie ochrony klimatu?

 

  • 15:10 – 16:10 (Debata) – Sukces tworzą ludzie – jak budować zespoły i kompetencje przyszłości w organizacjach sportowych

 

  • 16:20 – 17:00 (Debata) – Sukces w rozgrywkach europejskich a rozwój marketingowy organizacji
Sponsoring sportowy – szanse i wyzwania dla marek
  • 10:00 – 11:00 (Debata) – Sponsoring sportu w dobie (post)COVID19 – nowe i zmienne warunki prowadzenia komunikacji sponsoringowej

 

  • 11:10 – 11:30 (Prezentacja) – Nowe trendy w sponsoringu – cyfryzacja a skuteczność dotarcia do target grupy

 

  • 11:40 – 12:00 (Prezentacja) – Fan engagement w sponsoringu – jak skutecznie zaangażować kibiców-konsumentów?

 

  • 12:10 – 13:10 (Debata) – Działania komunikacyjne marek podczas EURO 2020 i IO 2020 – najlepsze praktyki

 

  • 14:10 – 14:30 (Prezentacja) – Sukces w rozgrywkach europejskich a rozwój marketingowy klubu

 

  • 14:40 – 15:00 (Prezentacja) – Sport w poszukiwaniu równowagi między orientacją na dostarczenie atrakcyjnych treści fanom a ich komercjalizacją

 

  • 15:10 – 16:10 (Debata) – Rywalizacja sportowa kobiet w centrum uwagi marketerów

 

  • 16:20 – 17:00 (Debata) – Sportowiec twarzą marki – droga do sukcesu

Rola samorządów w rozwoju i promocji sportu

 

  • 10:00 – 11:00 (Debata) – Zarządzania i finansowanie sportu w samorządach – jakie zmiany i wyzwania przyniesie rok 2022?

 

  • 11:10 – 11:30 (Prezentacja)  – Organizacja wydarzeń sportowych – jak przyciągać uczestników, turystów oraz partnerów biznesowych do miast i regionów?

 

  • 11:40 – 12:00 (Prezentacja) – Sport jako skuteczne narzędzie w promocji samorządu

 

  • 12:10 – 13:10 (Debata) – Zmiana zachowań i potrzeb społeczeństwa w obszarze sportu – jak ponownie zachęcić mieszkańców do aktywności fizycznej?

 

  • 14:10 – 14:30 (Prezentacja) – Samorząd jako partner dla lokalnych organizacji sportowych oraz sportowców

 

  • 14:40 – 15:00 (Prezentacja) – Jak nowe technologie wspierają i napędzają rozwój sportu w samorządach?

 

  • 15:10 – 16:10 (Debata) – Strategiczne inwestycje samorządów w obszarze sportu – infrastruktura i programy szkoleniowe    

Efektywne zarządzanie obiektami sportowymi

 

  • 10:00 – 11:00 (Debata) – Przyszłość infrastruktury sportowej w Polsce – jakie wyzwania i zagrożenia czekają na zarządców obiektów sportowych w 2022 roku?

 

  • 11:10 – 11:30 (Prezentacja) – Budowa obiektów na duże eventy sportowe – skuteczne wdrożenie długofalowej strategii rozwoju

 

  • 11:40 – 12:00 (Prezentacja) –  Obiekt sportowy jako platforma promocji sportu i aktywnego spędzania czasu wolnego

 

  • 12:10 – 13:10 (Debata) – Nowe modele zarządzania obiektami sportowymi – od strategii do codziennych działań

 

  • 14:10 – 14:30 (Prezentacja) – Atrakcyjna i rentowna oferta obiektu sportowego – dobre praktyki

 

  • 14:40 – 15:00 (Prezentacja) – Rozwój i funkcjonowanie obiektów sportowych oraz generowanie oszczędności z wykorzystaniem nowych technologii

 

  • 15:10 – 16:10 (Debata) – Projektowanie obiektów przyszłości

Kierunki rozwoju branży esportu w Polsce

 

  • 10:00 – 11:00 (Debata) – Potencjał i przyszłość rynku esportu w Polsce

 

  • 11:10 – 11:30 (Prezentacja) – Marki w esporcie i gamingu – szanse i możliwości dla marketerów

 

  • 11:40 – 12:00 (Prezentacja) – Arena esportu – kluczowe czynniki sukcesu

 

  • 12:10 – 13:10 (Debata) – Skuteczne połączenie sportu i esportu – modele budowy synergii

 

  • 14:10 – 14:30 (Prezentacja) – Przewodnik po branży esportu – jak efektywnie stawiać pierwsze kroki i budować spójny wizerunek marki

 

  • 14:40 – 15:00 (Prezentacja) – New product development w esporcie

 

  • 15:10 – 16:10 (Debata) – Esport a zrównoważony rozwój społeczny

Ostatnie wpisy

ORLEN Partnerem Strategicznym Sport for Brands

Mamy ogromny zaszczyt poinformować, że Partnerem Strategicznym Sport for Brands 2025 została Grupa ORLEN ORLEN to zintegrowany koncern multienergetyczny, prowadzący działalność głównie w Europie Środkowej. ORLEN dostarcza energię i paliwa dla ponad 100 mln ludzi w państwach Europejskich, a nowoczesne produkty pod marką spółki są sprzedawane w więcej niż 100 krajach na sześciu kontynentach. Działalność […]
SPORT FOR BRANDS 2025

02/06/2025 | 08:01

Plus Partnerem Sport for Brands

Mamy zaszczyt poinformować, że do grona Partnerów Sport for Brands 2025 dołączyła marka Plus! Polkomtel Sp. z o.o. to wiodący operator telekomunikacyjny w Polsce, świadczący usługi pod marką Plus. Jest liderem technologii 5G korzystającym z najnowocześniejszych rozwiązań telekomunikacyjnych w rozwijaniu usług dla swoich klientów. Jest częścią Grupy Polsat Plus, największej grupy medialno-telekomunikacyjnej w Polsce dostarczającej […]
SPORT FOR BRANDS 2025

30/05/2025 | 12:57

Polski Związek Piłki Nożnej Partnerem Sport for Brands

Polski Związek Piłki Nożnej Partnerem Sport for Brands 2025! Polski Związek Piłki Nożnej (PZPN) jest centralnym organem odpowiedzialnym za rozwój, organizację i promocję piłki nożnej w Polsce w piłce jedenastoosobowej, halowej (futsal) i plażowej, we wszystkich odmianach aprobowanych przez FIFA i UEFA. Jako członek FIFA i UEFA, PZPN zarządza krajowymi rozgrywkami, a także reprezentacjami Polski. […]
SPORT FOR BRANDS 2025

30/05/2025 | 12:19