24.11.2021

SportMarketing.pl członkiem Stowarzyszenia Sport Biznes Polska!

Portal Sportmarketing.pl to jeden z najchętniej i najczęściej odwiedzanych serwisów branżowych, którego stałymi czytelnikami są między innymi członkowie agencji czy pracownicy klubów sportowych z menedżerami i prezesami na czele. Portal został stworzony nie tylko z myślą o pasjonatach sportu, ale przede wszystkim o profesjonalistach związanych z branżą marketingu sportowego.

Sportmarketing nie tylko dostarcza najświeższe dane i wiadomości ze świata marketingu sportowego, ale także tworzy specjalistyczne zestawienia czy raporty o działaniu sportowców i klubów sportowych w Polsce. Jedno z najbardziej rozpoznawalnych zestawień stworzonych przez serwis Sportmarketing.pl był ranking „TOP 50 najbardziej wpływowych kobiet polskiego sportu”.

Po więcej informacji zapraszamy na stronę: SportMarketing.pl

Ostatnie wpisy

PKO Bank Polski członkiem Stowarzyszenia Sport Biznes Polska

PKO Bank Polski jest niekwestionowanym liderem polskiego sektora bankowego i ważną częścią krajowej gospodarki. Istotną rolę w społecznej aktywności Banku pełnią działania wspierające szeroko rozumiany sport. PKO Bank Polski jest partnerem imprez biegowych w całej Polsce, wspiera też narciarstwo biegowe, kolarstwo, a także polskie jeździectwo.   Bank wykorzystuje również swój potencjał jako mecenas piłki nożnej. […]
Bez kategorii

03/12/2024 | 14:41

Trefl członkiem Stowarzyszenia Sport Biznes Polska

Wszystko zaczęło się w 1985 roku od powołania do życia spółki Trefl produkującej puzzle. Dziś Trefl jest w europejskiej czołówce producentów puzzli, jednym z ważniejszych producentów gier planszowych oraz największym producentem zabawek w Polsce. Sprzedaje zabawki w przeszło 50 krajach na całym świecie, przy czym znaczną większość produktów od początku konsekwentnie wytwarza w Polsce, we […]
Bez kategorii

03/12/2024 | 14:31

Totalizator Sportowy członkiem Stowarzyszenia Sport Biznes Polska

Totalizator Sportowy – właściciel marki LOTTO, powstał w 1956 roku aby gromadzić środki na finansowanie remontów i budowy obiektów oraz urządzeń sportowych. Dysponuje siecią ponad 18 000 punktów sprzedaży, które każdego dnia oferują szeroki wachlarz produktów loteryjnych. Nadrzędnym celem spółki jest stały rozwój, poszukiwanie nowych innowacyjnych rozwiązań, które pozwolą wyprzedzać potrzeby rynku i wpływać na […]
Bez kategorii

03/12/2024 | 14:14