23.12.2021

Shark Agency członkiem Stowarzyszenia Sport Biznes Polska

Miło nam poinformować, że do grona członków wspierających Stowarzyszenie Sport Biznes Polska dołączyła agencja Shark Agency

Shark Agency jest agencją marketingową specjalizującą się w branży sportowo-rozrywkowej. Ich klientami są operatorzy hazardowi, dostawcy rozwiązań technologicznych i firmy, które chcą dotrzeć do swoich klientów poprzez sport.

Agencja jest również wydawcą wielu tytułów sportowych i biznesowych tj. Interplay.pl, Sportmarketing.pl, Ekstraklasatrolls.pl czy Futbolnews.pl. W ramach swoich portali Shark Agency podejmuje wiele inicjatyw branżowych. Mowa tu m.in o jedynych nagrodach branży rozrywkowej Polish Gaming Aces, liście 50 najbardziej wpływowych ludzi w polskim hazardzie, liście 50 najbardziej wpływowych kobiet w polskim sporcie czy podcaście Dama Karo, który opowiada historie kobiet z branży rozrywkowej.

Po więcej informacji zapraszamy na stronę: https://sharkagency.pl, a także na profil na Facebooku.



Ostatnie wpisy

PKO Bank Polski członkiem Stowarzyszenia Sport Biznes Polska

PKO Bank Polski jest niekwestionowanym liderem polskiego sektora bankowego i ważną częścią krajowej gospodarki. Istotną rolę w społecznej aktywności Banku pełnią działania wspierające szeroko rozumiany sport. PKO Bank Polski jest partnerem imprez biegowych w całej Polsce, wspiera też narciarstwo biegowe, kolarstwo, a także polskie jeździectwo.   Bank wykorzystuje również swój potencjał jako mecenas piłki nożnej. […]
Bez kategorii

03/12/2024 | 14:41

Trefl członkiem Stowarzyszenia Sport Biznes Polska

Wszystko zaczęło się w 1985 roku od powołania do życia spółki Trefl produkującej puzzle. Dziś Trefl jest w europejskiej czołówce producentów puzzli, jednym z ważniejszych producentów gier planszowych oraz największym producentem zabawek w Polsce. Sprzedaje zabawki w przeszło 50 krajach na całym świecie, przy czym znaczną większość produktów od początku konsekwentnie wytwarza w Polsce, we […]
Bez kategorii

03/12/2024 | 14:31

Totalizator Sportowy członkiem Stowarzyszenia Sport Biznes Polska

Totalizator Sportowy – właściciel marki LOTTO, powstał w 1956 roku aby gromadzić środki na finansowanie remontów i budowy obiektów oraz urządzeń sportowych. Dysponuje siecią ponad 18 000 punktów sprzedaży, które każdego dnia oferują szeroki wachlarz produktów loteryjnych. Nadrzędnym celem spółki jest stały rozwój, poszukiwanie nowych innowacyjnych rozwiązań, które pozwolą wyprzedzać potrzeby rynku i wpływać na […]
Bez kategorii

03/12/2024 | 14:14