23.12.2021

Podsumowanie 2021 roku w SBP

Koniec roku to dla większości osób szczególny czas podsumowań i refleksji nie tylko w życiu prywatnym, ale również zawodowym. Pomimo trwającej pandemii dla naszego Stowarzyszenia były to niezwykle intensywne i pracowite miesiące.

 

Powołując do życia Stowarzyszenie Sport Biznes Polska, założyliśmy sobie podstawowe cele oparte na trzech głównych filarach:

  1. Integracji – chcemy tworzyć przestrzeń do współpracy pomiędzy osobami i podmiotami z branży sportu i biznesu. Naszym celem jest budowanie jedności środowiska.
  2. Edukacji – poprzez podejmowane inicjatywy i współprace z topowymi ekspertami chcemy propagować wiedzę na temat biznesu sportowego, dzielić się dobrymi praktykami, a także kreować nowe trendy.
  3. Promocji – dbanie o kształtowanie pozytywnego odbioru branży sportu i biznesu zarówno wewnątrz, jak na zewnątrz.

Za nami ponad rok funkcjonowania naszej organizacji. Co udało nam się w tym czasie osiągnąć?

 

  • zorganizowaliśmy 3 wydarzenia branżowe,
  • w naszych eventach wzięło udział ponad 2000 uczestników,
  • zaangażowaliśmy 175 topowych ekspertów,
  • współpracowaliśmy z największymi sponsorami sportu, przedstawicielami lig i samorządów
  • opracowaliśmy 2 raporty branżowe,
  • pozyskaliśmy 77 członków Stowarzyszenia,
  • powołaliśmy Radę Programową SBP,
  • wyprodukowaliśmy 72 merytoryczne materiały wideo,
  • zostaliśmy partnerem spotkań networkingowych Sportworking,
  • we współpracy z Wyższą Szkołą Sportu utworzyliśmy nowy kierunek studiów – Menedżer Sportu 2.0

 

Bez wątpienia nie udałoby nam się tego dokonać bez wsparcia wielu osób reprezentujących branżę sportu i biznesu sportowego, którym tak jak nam, zależy na ciągłym rozwoju środowiska.

 

Składamy ogromne podziękowania wszystkim partnerom i ekspertom, którzy uwierzyli i zaangażowali się w naszą inicjatywę. To dzięki Wam mogliśmy realizować niepowtarzalne projekty na bardzo wysokim poziomie.

 

Dziękujemy również uczestnikom naszych wydarzeń. Każde słowo wsparcia i uznania jest dla nas ogromną motywacją do dalszego działania i rozwijania się.

 

W nadchodzącym roku zamierzamy kontynuować realizacje naszych głównych celów – rozwoju, edukacji i integracji osób tworzących polski sport i biznes sportowy. Zależy nam, aby realizowane przez nas projekty były najwyższej jakości, przyczyniały się do realnych zmian i zaspokojenia potrzeb wszystkich grup tworzących branżę. Nie zwalniamy tempa, wyciągamy wnioski z dotychczasowej pracy, wsłuchujemy się w opinie i porady ekspertów i stawiamy sobie poprzeczkę jeszcze wyżej! W 2022 rok wchodzimy pełni planów, pomysłów i motywacji do dalszej pracy, a już wkrótce zdradzimy Wam pierwsze informacje na temat naszych działań w najbliższych miesiącach.

 

Razem tworzymy polski sport i biznes!

 

Zespół Stowarzyszenia Sport Biznes Polska

Ostatnie wpisy

ORLEN Partnerem Strategicznym Sport for Brands

Mamy ogromny zaszczyt poinformować, że Partnerem Strategicznym Sport for Brands 2025 została Grupa ORLEN ORLEN to zintegrowany koncern multienergetyczny, prowadzący działalność głównie w Europie Środkowej. ORLEN dostarcza energię i paliwa dla ponad 100 mln ludzi w państwach Europejskich, a nowoczesne produkty pod marką spółki są sprzedawane w więcej niż 100 krajach na sześciu kontynentach. Działalność […]
SPORT FOR BRANDS 2025

02/06/2025 | 08:01

Plus Partnerem Sport for Brands

Mamy zaszczyt poinformować, że do grona Partnerów Sport for Brands 2025 dołączyła marka Plus! Polkomtel Sp. z o.o. to wiodący operator telekomunikacyjny w Polsce, świadczący usługi pod marką Plus. Jest liderem technologii 5G korzystającym z najnowocześniejszych rozwiązań telekomunikacyjnych w rozwijaniu usług dla swoich klientów. Jest częścią Grupy Polsat Plus, największej grupy medialno-telekomunikacyjnej w Polsce dostarczającej […]
SPORT FOR BRANDS 2025

30/05/2025 | 12:57

Polski Związek Piłki Nożnej Partnerem Sport for Brands

Polski Związek Piłki Nożnej Partnerem Sport for Brands 2025! Polski Związek Piłki Nożnej (PZPN) jest centralnym organem odpowiedzialnym za rozwój, organizację i promocję piłki nożnej w Polsce w piłce jedenastoosobowej, halowej (futsal) i plażowej, we wszystkich odmianach aprobowanych przez FIFA i UEFA. Jako członek FIFA i UEFA, PZPN zarządza krajowymi rozgrywkami, a także reprezentacjami Polski. […]
SPORT FOR BRANDS 2025

30/05/2025 | 12:19